Spring naar bijdragen

dinsdag 19 februari 2008

blacky

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Rosan

Hallo Allemaal,

Voor mij een lastig tijdstip van de dag.....heb heel veel zin in JWW, moet zo nog naar de supermarkt maar log bewust even in om mezelf er vierkant van te overtuigen dat ik dus niets haal......

Ik zal sterk zijn,

toedeloe

Lekkere fruitdrankjes of wat lekkers voor bij de koffie wil ook wel eens helpen. Ik merk dat sinds ik niet meer drink ik vanalles lekkers in huis haal..bevalt me prima en het neemt de behoefte aan Jww weg.
Ben jij trouwens mijn stopmaatje Rosan? Ik ben de 23e gestopt, zoja dan zijn wij dus het ROHA-team!
:) Iig. nog 4x24 uur voor mijn eerste mijlpaal! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb het niet gehaald...ik heb gefaald...
Moet het eten nog maken, hond uitlaten, was opruimen, strijken, kinderen fatsoendelijk in hun bedjes krijgen, oudste over een uurtje bij een vriendinnetje ophalen...en al 1 liter bier op...Gelukkig wel met een normaal alcoholpercentage, dat dan weer wel...
Waarom? Ik kreeg net de overlijdingskaart van mijn vader over de post. Zwart op wit maakt het wel erg reeel...en de deelnemingskaarten komen ook al binnen...
Waarom????Waarom mijn ouders, die ik (ondanks alles) zoooooooooooooinnig liefhad? Waarom niet en of andere criminele gek???
Houtje, als je nu naast me zat, hand ik je hand kapotgeknepen, denk ik.
Ik laat de pc aan, de cd met muziek erbij. Ik moet een paar dingen doen: de was, het strijkgoed, eten maken, goede moeder proberen te zijn en ze op bed krijgen terwijl ik nog weet wat ik doe en de hond uitlaten...
Daarna, tja...zal ik dan maar bij jullie komen???
Ik weet het niet meer. Voel....niks...leeg,koud...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, typisch weer iets voor jou, om zó snel over je verdriet heen te stappen! Het is goed als je rouwt, Houtje, en op mijn eigen manier rouw ik met je mee! Een dochter die haar moeder moet laten gaan,
dat heeft een grote lading!
Heel veel liefs!

(en een heleboel rozen die niet uit hun emoticon-jasje willen komen!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent in ieder geval hier meer dan welkom, Orleando. Ik snap dat dit hele zware dagen voor je zijn, gebruik Houtjes uitgereikte hand, maar geef haar óók een hand terug, want je kunt beter samen rouwen, en ook Houtje heeft het nodig!
Probeer de schade vandaag beperkt te houden, Orleando, en maak morgen een goed plan met een duidelijke dagindeling, waarbij je de triggermomenten op een andere manier invult!
De eerste keer dat je zo'n moment weerstaat is zó godvergeten moeilijk, maar je zult niet geloven hoe trots je daarna op jezelf zult zijn! Wij van het forum allemaal trouwens!
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Trees ik stap er niet overheen, ik probeer het juist toe te laten. Daarom sta ik ook te koken, om mezelf een lol te doen en op tijd te eten dan heb ik vanavond nog tijd voor mezelf. Ik MOET hier doorheen, gewoon zelf, ik weet het.

Dank je Trees

en Orlando, knijp me maar fijn !!!!!!!!!!! Maar gooi aub dat bier weg ik doe het ook niet, doen we het samen fijn niet okee?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, mag ik een bal? Zo'n échte, ouderwetse moeder-bal...Ik kan goed koken, maar een bal gehakt lukt me niet naar mijn goeddunken...Als ik weer eens op een terrasje zit, en er staat: huisgemaakte ballen, dan móét ik ook altijd proeven...en zélden zijn ze echt zelfgemaakt! Je weet wel, dan krijg je zo'n bal met van die kleine kraakbeenstukjes erin....blllggg!
En om maar even in dezelfde lijn te blijven, (er stáát uiteindelijk jww in deze posting!): wat voor gehakt neem je?
Sorry, anderen, scrollen!

*stukje zin vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Orleando, nog even: je moet nu niet denken in zinnen van: gefaald! Je kan beter zeggen: jammer, ik vergeef het me zelf, het was nu voor mezelf te hoog gegrepen, morgen kan ik opnieuw beginnen!
Je kan overigens ook NU beginnen....
Sterkte, hou je vast aan het forum, aan Houtje, aan mij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hóórt met half runder en half half om maar ik neem gewoon runder, en bak ze lekker krokant in de Croma (vloeibaar hoor) en ik mix er een uitje door, en we zijn maar met zijn 3-en maar ik heb altijd 6 ballen uit een pond gehakt en daar wordt hier om gevochten.
Verder makkelijk: gebakken aardappeltjes, ook jammie en "dompers" onze bijnaam voor doperwwwwtjes en spinazie, jammie. Ik en Hans zijn dol op spinazie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha goedemiddag, heerlijk gehaktballen.
Daar ben ik dol op en na lang oefenen kan ik het ook.:D
Gehaktballen maken.

Houtje ik zou graag de CD hebben waar je het vanmorgen over had,
zeg maar even hoe we het moeten doen.

Trees,
Jij bent toch meer van het indische koken?
Dat kan ik nu weer niet.

Orleando,
Heel goed dat je naar de huisarts gaat, en probeer de schade beperkt te houden joh.

Wat zo grappig is ik heb helemaal niet zo'n behoefte aan vervangende drankjes,
gewoon een watertje lekker theetje of een sapje.
Da's prima voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wasgoed is aan de kant, strijk ligt er voor ruim de helft nog, want mijn Vaporesse is op (mooi smoesje, maar helaas wel waar en ik vertik het om in dit humeur naar de supermarkt te gaan, want dan ga ik heel andere dingen inslaan). De pannen voor het eten staan zo goed als klaar. Nu mijn oudste halen en daarna eten maken.
Ik meld me straks weer, maar laat de pc wel aanstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, Tina, en Indisch kan zo makkelijk zijn! Alleen, het is tijdrovend én je hele huis riekt 48 uur naar een Indische h**rentent!
Ik had daarnet Zoon (26) aan de MSN, en die is vijf maanden op backpack door Indonesië, en haalt daar zijn hart op! Hij zit nu op Sumatra, en de eerste keer dat-ie daar wat wou eten, werd zijn hele tafeltje BOMVOL met schoteltjes en schaaltjes gezet, en hij dacht: Oké....wat nu? Maar achteraf bleek dat je kon pakken wat je wou, wat je at moest je betalen...niet te zeer over hygiëne en houdbaarheidsdatum denken daarbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Ik ben jaleors op je zoon!
Verleden jaar ben ik naar Tailand geweest nou daar heb ik zoooooo
lekker gegeten, maar idd zoals je schrijft je moet er maar niet bij
nadenken hoe dat allemaal gemaakt wordt, gelukkig ben ik niet ziek geworden
al moest ik wel vaak naar het toilet, nou ja voor zover je het zo kan noemen.
Volgens mij zit je zoon nu al bijna 2 maanden daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

orleando,

het kan nog steeds hoor! even eten en verdriet delen thuis met de kids en na het eten lekker een kop koffie!

en nee je hebt niet gefaald! haal je zelf niet zo naar beneden en zeker niet nu, daar wordt je alleen maar extra verdrietig en onzeker van.

Houtje,

ook jij doorzetten laat het over je heen komen (lekker makkelijk gezegd) verdriet is niet erg wel als het verdriet verdrongen wordt.

Rosan,

ook jij redt het wel (vooral 's ochtends boodschappen of tussen de middag)

Vor jullie alle drie en heerlijke knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjee trees,

daar kan ik nu echt prettig jaloers op zijn! dat heb ik ook altijd willen doen (na mijn veertigste volgens mijn droom)

heerlijk, mijn broer is een jaar in portugal geweest en die ervaringen raak je nooit meer kwijt, blijft je hele leven bij maar helpt ook bij ontwikkeling, het leven is wel wat anders daar.

wordt je wel genoeg op de hoogte gehouden, lekker reisverslagen en veel foto's??

natas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Tasseke, soms vind ik het zelfs een beetje jammer dat er internet en MSN bestaat, want nu heb ik net het gevoel dat hij om de hoek zit!
Vaak mailcontact, maar ook is het zo, dat als het bij hem 18.00 uur is, het hier 12.00 is. Hij kruipt dan aan het eind van zijn dag achter het net, opent de MSN, en ja, hoor...daar komen de piepjes: mam!...MAAM!!.MAAAAAM! , en dat is net een tijd dat ik het druk heb, en als ik dan zeg: ik heb een afspraak, dan is het: o ja, met wie? en wat ga je verder nog doen? Heimwee, ik snap het wel, maar hij lijkt zo dichtbij, terwijl we allebei wel behoefte hadden aan enige afstand tussen ons...(26, woont nog thuis...)(lief hoor, zó niet...maar óók iets met houdbaarheidsdatum zeg maar!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doggy is ook uitgelaten en die moest errug nodig! Arm beestje...
Ik lees hier iets over gehaktballen. Recept wat we thuis altijd kregen en nu hier ge(vr)eten wordt:
gehakt, vermengd met een stuk of wat gesnipperde uitjes. Dat draai je tot ballen en daarna eerst door eimengsel en daarna door panneermeel. Alles wat ik erbij maak (aardappel, groenten enz) dat laten ze staan. Die gehaktballen, daar gaan ze voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...