Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 februari

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ben ook nog wakker. zo'n kind is best vermoeiend dus ik duik vroeg onder. Haha, kind sliep tot 8 uur vanochtend, heeft vanmiddag van 12.30 tot 15.00 uur geslapen, onderwijl lag ik met mn luie r**t in de sauna(echt waar:)) en tegen 19.30 ging hij alweer naar bed. Hele dag geen wanklank gehoord, was heel gezellig zo saampjes.
Zit nu voor de houtkachel(echt waar) en schrijf zo ff wat voor mn vierde stap.

Maar ok, beetje moe ben ik wel, hij slaapt goed, z'n tante wat minder. Mn vader is opgenomen in ziekenhuis, wordt as donderdag geopereerd(echt waar, hihi, flauwwww). Spookt door mn hoofd. t'mannetje is al oud, dus altijd spannend zo'n narcose en alles wat erbij komt.
Hij is behoorlijk in de war en dat vind ik dan zo zielig.
Maar goed, ik heb vertrouwen en als het een andere afloop zou hebben, tja..dan is dat zo. Vooralsnog vertrouw ik op een goede afloop, ja toch. Ga nu echt voordat de avond voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nog even gewacht op Corinne, doet de groeten terug aan Iedereen.
Ze is volgens mij blij dat we allemaal zo meeleven en ze wil alleen graag sneeuw want het is té mooi weer. Maar ze is helemaal goed gegaan vandaag verder. Toppertje!

Ik zie jullie morgen weer ik zit te knikkebollen alweer ben zó moe maar ja ook weer veel gedaan vandaag en al 2 weken ziek. Tja Houtje dan moet je ook maar in bed gaan liggen. ESDB.

Doeiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...