Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 februari


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pffffff, zo bijgelezen, er is een hoop gebeurt in een week. Ik ga niet overal op reageren, maar wil toch een uitzondering maken, voor Oleander. Gecondoleerd met het verlies, van je vader. En veel sterkte met het verwerken ervan. En bedenk, dat niets maar dan ook niets de moeite waard is, om te gaan drinken.

Over het gebeurde, waarvoor ik een ban heb gehad, laat ik rusten en heb daar niets aan toe te voegen.
Daar is genoeg over geschreven. Door anderen.

Ik moet zeggen, dat ik de week goed ben door gekomen en totaal niet aan drank heb gedacht. Ik mis de drank echt niet meer. Het laatste glas, lijkt wel eeuwen geleden en is toch pas anderhalf jaar.
Zo de regen, hier in de Liemers, is opgehouden, dus tijd om weer eens te gaan wandelen, met de hond.

Bedankt voor het welkom, groet.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een klein woordje om een punt achter deze affaire te zetten.

Ik heb mij niet in een hetze laten meeslepen, daar ben ik het type niet naar. Hetzes zijn mij vreemd.
Uit vrije wil ben ik tot mijn beweegredenen gekomen! Dat andere er ook zo over dachten, dat kan.

Ik ben een onhafhankelijk denker en laat mij niet meezuigen. Mijn oordeel is mijn oordeel!
Gedane zaken nemen geen keer, jammer maar waar.

Wel zal ik het forum gebruiken waar het voor dient, en te persoonlijke aangelegenheden aan me voorbij laten trekken.
Dat is ook beter voor mijn voortgang op weg naar een leven zonder drank en dat is waar het hier om gaat.
Dus ik gooi er een fikse schep zand over.

Har, sorry, dat ik uitschoot. Over tot de orde van de dag.

Groetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was zaterdag te laat voor mijn favo serie, zo gezellig vond ik het hier. Gisteren was het prachtig weer en zouden we op stap met de kids, maar die hebben zich met de buurtkinderen prima vermaakt. Eerst samen boodschappen gedan en daarna hun buitenspelen, mijn man bijslapen (die heeft deze week een lange werkweek) en ik strijkgoed wegwerken, want dat was uiteraard blijven liggen. We waren wat boodschapjes vergeten, welke ik vanmorgen heb gehaald en...fluitend de bierschappen voorbijgelopen. Ik hoefde niet, wilde niet en keek niet eens. Ik zou daarna op stap met de kids (en het avondeten stond al klaar dankzij Houtje!!) en dan...belt mijn zus...is bezig met de erfenis )(**&%#$%&*(&^%$#%&^
Ik ben het nu dus HELEMAAL kwijt...Mijn vader hebben we G... afgelopen vrijdag gecremeerd!!!Ze weet nog niet of ze en foto van de kist wil (die heb ik, met toestemming van zijn vriendin gemaakt), mijn man maakt een mooie collage op de pc voor me, we praten er open en eerlijk over met onze kinderen en zij....denkt aan het geld??????
Dus nu heb ik echt een plan voor mezelf gemaakt...Ik ben enorm boos, maar ook diep gekwetst, maar wil dit niet op onze kinderen afreageren. Hun uitje viel in het water, dus zijn ze teleurgesteld in mij (logisch want ik had het beloofd), maar we gaan strakjes lekker samen douchen en ze mogen mijn haren wassen (vinden ze prachtig en ik ben daarna heel lang bezig de shampoo eruit te krijgen, maar ja). We hebben vanmiddag warm gegeten en ze prikken vanavond met papa wel een hapje mee. Ik ga zometeen een klein blokje met de hond en als de supermarkt dicht is, ga ik een gigablok om met het beestje. Puur dan voor mezelf...geen gelegenheid tot het kopen van drank, maar een frisse wind door deze K.. en sombere gedachten...
Heb nog niks bijgelezen, sorry... Maar wat en rotstreek van mijn zus. Ze weet, dat mijn man vandaag weer aan het werk is en haar man makkelijker kan wegblijven van zijn werk dan de mijne.
Ik heb wel direkt mijn man op zijn werk gebeld, dus die weet ervan. Ik ben zoooo booooos, maar ook...verdrietig??? Ik vertik het om te drinken...laat me maar kwaad zijn ...BOOS, BOOS, BOOS!!!
Maar tegelijkertijd...ik weet het niet meer. Maar ik wil dit voelen, niet wegdrinken, voelen!! Boosheid, pijn, weet ik veel!!!
Oh, sorry...ik laat me weer gaan...maar dit...geen woorden voor...maar ik vertik het om te gaan drinken...zezal dat tegen me gaan gebruiken...als ze nu al zo gehaaid is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, dat is idd erg kort door de bocht van je zus.
Maar aan de andere kant, die erfenis MOET geregeld worden, dus waarom niet direct, ben je er vanaf.
Als het maar zonder geharrewar gaat, zou al mooi zijn.
Maar ik snap heel goed dat je boos bent hoor, je zus had even kunnen wachten ermee.
Maar mss wil die het allemaal juist gauw geregeld hebben??
Bel haar gewoon en praat het uit met haar, dit kun je er nu niet bij hebben, toch??
Badder ze en morgen weer een nieuwe dag om je kids lekker te verwennen!!
Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat rot voor je Orleando dat de aktie van je zus zo hard op je overkomt. Maar is het misschien niet zo dat het voor haar juist afleiding is en/of met haar wil te maken heeft om de dingen goed te regelen? Is zij executeur testamentair? Hoe dan ook, het is een tijd waarin een ieder kwetsbaar is en op zijn tenen loopt. Ik hoop van harte dat jullie er samen in harmonie uit kunnen komen. Praat er anders nog eens over met haar hoe het op jou is overgekomen. Sterkte meid! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ga wat doen. Ik heb er zoveel energie ingestopt. Er is hier weinig veranderd. Dus het hondje gaat uit en de "baas" gaat koken.
Mensen houdt het droog. Het is niet altijd leuker,maar het voelt wel beter. Minder kwetsbaar.Minder schuldgevoelens. Dit bevalt me beter!
Groetje van Soothe. DAG 94 jawel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...