Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 februari


Gast

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo,

Net bijgelezen en gezien, dat erover angst is geschreven. Ik wil mijn ervaring hier ook wel delen. Ik heb geleden aan straatvrees. Waarom ik dit heb opgelopen, wil ik jullie besparen. Door die angst, gebruikte ik alcohol, als zelf medicatie. In het begin ging dat goed:huh: Maar zoals het gaat met alcohol, heb je steeds meer nodig, maar dat weten jullie ook allemaal uit eigen ervaring. Dus op een gegeven moment kreeg ik om de haverklap ernstige paniekstoornissen en ben nog wel eens op de hartbewaking terecht gekomen. Maar dat was altijd loos alarm. Ik dronk gewoon te veel. Ik ben getopt met alcohol in augustus 2006. En raad eens. Ik ben praktisch van mijn straatvrees af en de paniekstoornissen behoren tot het verleden. Dus alcohol, kan angst heeeeeeellll eeeeeeerrrgggg versterken, is mijn ervaring.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spud, ( :present: jww :D)

Volgens mij klopt er niets van dat jij 120,-- onder het bijstandsniveau ligt.

Ze hebben gewoon een fout gemaakt.

Het bijstandsniveau is nog lager dan het minimumloon dus niemand in de wereld kan verantwoorden dat jij daar nog eens 120,-- onderligt.

Laat je gegevens eens controleren door het uitzendbureau. Of ga langs het arbeidsbureau.


dit heb ik ff voor je opgezocht.


BIJSTAND

Gehuwden of ongehuwd samenwonenden
per maand € 1201,05
vakantie-uitkering € 59,23
totaal € 1260,28

Alleenstaande ouders
per maand € 840,74
vakantie-uitkering € 41,46
totaal € 882,20

Alleenstaanden
per maand € 600,52
vakantie-uitkering € 29,62
totaal € 630,14

Maximale toeslag voor mensen van 21 jaar tot 65 jaar:
Alleenstaande ouders en alleenstaanden
per maand € 240,21
vakantie-uitkering € 11,85
totaal € 252,06

En het minimum loon voor 23 jaar en ouder is 1143,-- per maand of 264,-- per week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die pasta is inderdaad erg lekker van je Tina, die heb ik een paar weken geleden gegeten :D

Hé Animal (partner in crime):present:;) Thanks voor de info! Mag ik nog weten waar je het vandaan hebt? Zwart op wit sta ik namelijk sterker in m'n schoenen als ik maandag op oorlogspad ga... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud


Hé Animal (partner in crime)
:present:;)
Thanks voor de info! Mag ik nog weten waar je het vandaan hebt? Zwart op wit sta ik namelijk sterker in m'n schoenen als ik maandag op oorlogspad ga...
:D



TUUUURLIJK mag je dat weten:)

Ff op de pagina naar beneden scrollen voor het minimumloon. En rechts kun je de hoogte van de bijstand zien door het hoofdstuk bijstand aan te klikken.


(link verwijderd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joann...alles goed?

Hier de stampot boerenkool achter de kiezen met een jus van sojagehakt, wortel,tomaat, ui en selderij.
Was errug lekker!!

Spud dat is echt belachelijk weinig wat je verdient.
Weet je dat je wat je te weinig verdient met loon ook bij de bijstand aangevuld kan krijgen tot het sociale minimum. Dat noem je aanvullende bijstand...moet je maar even googelen.
Natuurlijk vind ik ook dat je baas meer moet betalen maar mocht dat niet lukken dan heb je recht op aanvullende bijstand tot het maximum van een alleenstaande en dat is geloof ik zo'n 870 euro per maand.

iets teveel typfouten:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...