Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Water volmaken, snel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Yes !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 1001:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Jeee en hij doet 't nog steeds... nou moeten we naar de 9.999 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Soothe: voor jou een mop, hier realiteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Behalve de hamer dan........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 An triest!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Owww, An wat een ellende,houdt het nou nooit op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Toch maar drooghouden An. het lijkt wel een slijterij bij je binnen. Niet te filmen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 An, ik heb de dag niet doorgelezen. Moet ik een stukje lezen en zo ja, waar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Kohtje is niet over vertegenwoordigt ! Hoe zou het gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Ik hoop voor hem goed, maar hij was zelf wel erg twijfelachtig.Cacao, is ook opeens verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Ik moest echt lachen om die mop en dacht gelijk: idem hier. Nou ja, ik kan er wel om lachen hoor... en ik weet niet beter. Ja een echte slijterij hier. Mijn slogan al jaren oud inmiddels: 'ik laat me door niets en niemand kapot maken, nu niet en nooit niet'.Het is mijn eigen verantwoordelijkheid en ben al jaren bezig om die ook bij mezelf te houden.Een huis vol drank of een partner die dagelijks bezopen om me heen hangt is never nooit een rede om ook maar aan de zuip te gaan. Het is hoogstens een goed klinkend excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 En druppeltje en waar is Sammy, nog in de ban? Je gaat de mensen toch missen,net een soort huiskamer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Ja een hele grote huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Ja, maar dat is toch wel prettig, een virtuele huiskamer,je zal de hele dag met zoveel mensen zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Goed verwoord An. Het alleen zijn hier stemt ook niet altijd vrolijk. Ook een pracht excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Excuses, tsja... net zolang tot je het excuus "nu eerst een drankje, dan voel ik me wel weer beter" gaat gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Kaia mis ik ook al een tijdje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Heeft Houtje zich al gemeld met het SMSrapport van Corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Geen bericht.Goed bericht?Moest denken aan iemand met ADHD, wie was dat ook al weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Trees, jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Kaia heeft de 15de min of meer afscheid genomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Spud, Animal :present::present:;:present:Goed gedaan!Zo, ik hou maar even op, geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Nee, Spudje, ons aller Haddock had ADHD, ten minste dat werd onderzocht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden