Spring naar bijdragen

maandag 3 maart


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen iedereen!

Soothe en Kaia gefeliciflap met de 100 dagen! :moon::present::rose::):musicnote::clock::D:moon:

En natuurlijk voor iedereen die een mijlpaal gehaalt heeft! :present:

Ik krijg de knuffel kriebels van jullie, soms wil je er gewoonweg niet om moeten vragen maar gewoon spontaan krijgen... Tenminste dat is in mijn geval zo...
Nog 2 nachtjes slapen en dan zie ik m'n beste vriend weer dus ik heb weer een hoop spontane knuffels in het vooruitzicht! :D

Ik besefte vanochtend dat wanneer je stopt met drinken je steeds uit moet blijven kijken dat mensen niet de benen met je nemen.. In benevelde toestand doen ze dat maar in nuchtere proberen ze dat toch ook nog steeds! Ben er nu i.i.g. wel achter dat ze me 4 uur te weinig hebben betaald en ik alles onder het bijstandsniveau aangevuld ga krijgen via de bijstand.. Gelukkig hadden ze m'n dossier niet gesloten..
Verder heb ik volgens het uitzendbureau totaal geen rechten dus ik ga me vanmiddag toch ook maar even tot de FNV wenden.. De tijd van me met een kluitje in het riet laten sturen is voorbij, ik ga voor mezelf opkomen want een ander kan dat niet voor mij en zeker vriendje pintelier niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud...fijn om te horen dat mijn advies om het aangevuld te krijgen via de bijstand geen leeg advies was.
Niet precies waar je op zat te hopen als je aan het werk gaat, maar in ieder geval krijg je een aanvulling.
Succes nbij de FNV en met het verder solliciteren.

Hier een spontane knuffel van mij...dan hoef je niet zo lang te wachten:D

((((((((((((((((((( :heart: )))))))))))))))))))))))))))))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Wie was het die Vaseline aanraden? Was een goede !!! Gebruiken ze ook na weglaseren toplaag huidje.
Scheermes kan net zo handig zijn als een horloge, het is de gedachte:)
Fijn je weer te lezen.

Houtje,
Het is een rotvirus, ik had hem woensdag maar hij duurt gelukkig niet al te lang. Beterschap, meid.

Charlie,
Geef jezelf even tijd meisje. Depressies en drinken zijn moeilijk voor ons maar ook voor de mensen op ons heen. Trek niet te snel conclusies als je kan ondanks dat je nu verdrietig bent. Het gaat nu goed en richt je even op het goede dat gebeurd. Probeer het gezellig te hebben met je man buiten de slaapkamer en met het vertrouwen in jezelf groeit dan ook het vertrouwen van je man.
Hoe gaat het met de guus (klein) kinderen)?
Poppedeintjes mama en papa gaan trouwen in Augustus. Wordt een grote bruiloft. Ik denk dat dochter lief het voor haar vader doet zodat hij haar kan weg geven volgens Engelse traditie. Heel lief maar niet
verstandig. Ik heb het haar voorgelegt dat het een risico mee brengt en nu zeg ik het niet meer.
Poppedeintje wordt bruidsmeisje, dochter 2 matron of honor. Gisteren op het internet gekeken naar jurken voor dochter 2. Honderen jurken passeerde en toen vond ze er een. 500 Euro!!!! even voor de duidelijkheid dochter 2 heeft heel droog gevoel voor humor en geen inkomen.
Dus ik, ja meid prachtige jurk maar is het niet wat duur? But muummmm wat kan ik anders aan doen?

gem,
:heart:

Corinne,
Ik denk dat wij vandaag hetzelfde gaan doen. Dit gezin heeft prima zonder mij gedraait voor 6 jaar en nu ik 2 weken uit de rollatie ben geweest ligt alles in puin. Nu was het al een chaos maar nu is het een gezondheidsgevaar. Natuurlijk ligt het aan mij, volgens hen. Het is onvoorstelbaar hoe smerig ik de keuken gemaakt heb vanuit mijn bed.
;)

iedereen een goede dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Houtje maar nog tril-houtje. Allemachtig wat was ik beroerd zeg. Ik heb nu alle mogelijke medicijnen genomen begonnen met ors om ze weg te spoelen.
Het bed verschoond en de rest, in een lange en hete was gestopt.

Gisteren wilde ik de uitnodigingen schrijven aan de familie voor de lunch, niets van gekomen. Dus nu; aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé thanks Safi :D

Een tip voor iedereen die binnenkort ook gaat werken.. Even de CAO erop nalezen of daar toeslagen voor overwerken, avonddiensten en weekenddiensten in vastgelegd staan. Zo niet dan trek je aan het kortste end en dan kun je er beter even over nadenken of je je avond en weekend aan dat werk wil spenderen..

Dat was dan weer een wijze les voor mij die ik goed in tussen m'n oren ga knopen voor de toekomst ;)
Ik hoop dat anderen er ook iets aan hebben...

Houtje, beterschap! :present: Heb je iets verkeerds gegeten ofzo?

Anjo, gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter! :)

Animal, :musicnote: want zonder jou info was ik waarschijnlijk weer met niks thuis gekomen.. Nu had ik tenminste iets om ze mee om de oren te slaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi pippi, eig niet. ben hervallen t weekend zoals ik al schreef... Voel me stom. Morgen maar weer draad oppakken. Ex blijft door mijn kop spoken... Kan de deur niet uit zoalang mijn auto nog in garage staat. Per saldo kom ik tot niets. T was overigens een leuk weekend hoor, maar de drank niet kunnen laten staan.Je kent t... vrienden op bezoek, uit eten etc blabla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan de deur niet uit.zit eig ook op telefoontje van garage te wachten... Ga wel dalijk voor mijzelf een geweldig lekker lasagna maken... Bechamel etc alle vers en zelf... Wel werk maar erg lekker.. Alleen natuurlijk veel te veel.... Eet er iemand mee? haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag, ben ik ook weer, en ik ben stiksaggerijnig. Vanmorgen eerst een aanvaring op mijn werk waar ik om moest huilen (oei mijn teentjes zijn momenteel zoooo lang) maar dat zich ook weer keurig opgelost heeft dus verder wel lekker gewerkt. Gisteravond had ik een mail naar Annazorg gestuurd omdat ik het niet eens ben met hun beslissing dat zij mij niet in internettherapie willen nemen, ik heb uitleg gegeven waarom ik denk dat ik er wel baat bij zou hebben, zelfs het verhaal voor het boek erbij ingesloten, gevraagd om hun beslissing nog eens in heroverweging te nemen ... vanmiddag weer een korte mail terug: met zelfs hoofdletters erin dat zij vinden dat ik niet voldoende baat zal hebben bij hun internettherapie.. punt uit... dus nu ben ik weer over mijn zeik... en te schijterig om om mondelinge toelichting te vragen... grmpfffffff. Echt lekker gaat het hier dus niet! Voel me zo gigantisch afgewezen.

maar ik heb het behalve mijn tranen verder droog gehouden en dat is belangrijker voor mij, vandaag 2 maanden geleden dat ik mijn laatste slokken alcohol genomen heb (2 glazen champagne)... verder ligt mijn hele huis overhoop omdat ik kasten aan het opruimen ben... chaos.. en vreet ik me te barsten... pms?? ja dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, kan ik me voorstellen. Het zou op z'n minst aardig zijn dit wat meer toe te lichten, temeer jij wel heel erg je best hebt gedaan om door hun in behandeling te worden genomen...:D
Misschien toch nog een kort mailtje terug waarin je vraagt om een iets meer gemotiveerde uitleg "hunnerzijds"?

PMS en nu mag je ook niet eens meer snoepen? Heb je al een siëstake gehad, warme kruidenthee of kruik. Ik noem maar wat, heet bad, warme douche...

Tis wel redelijk mooi weer, misschien moet je de frustratie er even uit lopen?
Pfff, hier maar wel (wél op de bank gelegen). Met de hûnen!

Sterkte hoor! Je mag best even chagrijnig zijn toch?
Nou vooruit :rose:-tje erbij, van mij.
Zet hem op Tapas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mecedes, je voelt je stom!! Zover wil ik niet gaan!! Je zegt dat je hervallen bent!! Wat versta jij onder hervallen? Hervallen dat doet iemand, die z'n best doet en voor de bijl gaat! Jij drinkt gewoon door, dan is er toch geen hervatten.
Als jij je blijft wijsmaken, dat het beter gaat en een"drankje" in de avond, reeds een goede vooruitgang is,zal je blijven drinken!! Je houdt de sh*t gaande. Er is één manier, kappen!
Ook een Mercedes, die niet aan de praat wil, is geen reden!!!

Groet van Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloooo,

Joehoe, mijn 1e wekdag zit erop, is hardstikke goed gegaan, ik kon lekker
rustig aan beginnen, was reuze leuk om iedereen weer te zien.
Ik heb wat afgezoend;), ik zit welliswaar nog niet op mijn eigen plek, maar het begin
is er weer.
Ben wel blij dat het erop zit, keek er erg tegenop, maar dat was helemaal
niet nodig geweest.
Moet nu de komende week kennistesten afnemem, voel me net zo"n schooljuffrouw.
Nou nu nog even de boodschapjes in huis halen.
Straks lees ik wel even bij, hoop ik, ben best wel moe.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartsikke fijn voor je, Tina! Dat zal een hele opluchting voor je zijn!

En Mercedes, ik kan me eigenlijk aansluiten bij wat Soothie zegt!
Naar mijn ogen ben je een beetje vrijblijvend bezig! Je moet en doelstelling hebben, en daar voor jezelf ook aan houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best mensen, honderd dagen, bedankt allen voor de suport!

Wat is honderd dagen, niets. nada- de rien! Ik ben erg hardleers geweest. de laatste 20 jaar in het bijzonder. Steeds weer denken, ik heb recht op een slok. Leuke dingen, nare dingen. De drank was er steeds. Even bijtrekken, even relativeren- even overzicht houden-even iets leuks vieren.En zo zijn er nog legio zaken, om de drank een legitiem karakter te verschaffen.

Tot ik een keuze ging maken. Is dit wat ik wil, niet dus!!! En zie,het werkt! Voel ik me nu na 100 dagen Goden gelijk. Een eerlijk antwoord gebied me nee te zeggen. Het is niet alles leuker, er zijn nog steeds megatroubles. Nog steeds vaak erg moe. Ook wel trek in een glaasje, zo af en toe,dus alles redelijk herkenbaar!

Echter geen geen Gremlins, die in m'n nek staan te hijgen. Het leven is zeker niet beter, maar wel echter!
Het leven komt niet meer uit de fles! Dat vergt een anders omgaan met situaties en daar geef ik aan toe.
Terwijl ik dit schrijf, heb ik een rot dag. IK kom tot niets, ik maak me overmatig druk om niets, maar zou een drankje het beter maken, ik weet zeker van niet. Dus dan maar niet, ook goed voor de financieën, als ex- kroegenloper!!!

Het gaat mij niet makkelijker af, als de anderen hier, maar het kan.

En ergens ben ik het met Ziza eens, dat ik me recht ongelukkig zou voelen, om de drank nog van uur tot uur te moeten bevechten. Enough is enough!! Het leven gaat door, maar met meer eigenwaarde!!

Beste mensen, laat de troep staan, en er valt winst te behalen.
Groetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...