Spring naar bijdragen

maandag 3 maart


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi,
ik hoop dat je nog even lekker slaapt.

Tina,
heel veel sterkte vandaag! Neem de tijd om te wennen!

Marion,
neem de tijd! Dit is een reactie op de afgelopen maanden!
fijn van je gehoord te hebben! :present:

Charlie,
sterkte!

Verder iedereen een goede, droge dag gewenst en eventueel moed om hem door te komen!
Ik stap zo op de fiets. Voor mij ook weer een nieuwe werkweek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe en Kaia, gefeliciteerd met 100 dagen droog! :present::heart::moon::)

Alle andere jubilarissen, en iedereen die er weer een droge dag aan toegevoegd heeft, eveneens van harte gefeliciteerd! Al gaat het niet dagelijks over rozen, en ook niet zonder enige ongemakken, het leven zonder drank is zoveel meer de moeite waard als met!

Albertina, een goede eerste werkdag. Als het een troost mag zijn, op mijn eerste werkdag in mijn nieuwe baan ging letterlijk alles mis wat er maar mis kon gaan. En toch is het goed gekomen, dus dat zal bij jou vast ook het geval zijn.

Ik wens iedereen een fijne, droge en zinvolle dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Marion, fijn om weer iets van je te horen. Neem de tijd om tot jezelf te komen, het is volkomen normaal dat je nu de terugslag krijgt van de tijd die je achter de rug hebt. Ik ben blij dat geen nieuws in dit geval goed nieuws is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi



Animal hoe is het met je?



Hier is alles goed dank je. Had een heftig ongeluk afgelopen zaterdag toen de motor in brand vloog van een maatje terwijl we aan het sleutelen waren maar alles is gelukkig goed afgelopen. (staat in het draadje van zaterdag..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal!

Ik heb al koffie op en ga me zo douchen.
Ik ben (te) laat gaan slapen, maar heb wel een paar uur goed door kunnen slapen, tot het hoesten weer begon. Verkoudheden zijn stomvervelende dingen.

@Marion,
Blij weer eens van je te horen en helemaal blij dat je zo goed bezig bent.

@Mercedes,
Zoals je zelf al aangeeft, er is geen goede reden om te drinken.
Waarom straffen we ons steeds door te drinken?
Ik hoop voor je dat je goed geslapen hebt. Veeg je knietjes en doe vandaag weer mee.
Ik drink niet vandaag en nodig je uit met me mee te doen.

@Pippi,
Vroeg, wakker vogeltje.

@Albertina,
Succes op je eerste werkdag. Doe het rustig aan.

@Gem,
Werkze!

@Water,
Jij ook een goede werkdag.

@Soothe en Kaia,
Al 100 dagen, tjonge, wat gaat de tijd snel.
Gefeliciteerd!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;):P

@Anna,
:)

@Animal,
Dat was zeker schrikken!

@Iedereen met een mijlpaal: gefeliciteerd!

@Iedereeen die het moeilijk heeft: Sterkte!

@Iedereen die ziek, zwak of misselijk is: sterkte en beterschap!

Ik ga nu douchen en daarna kom ik mss nog even piepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge! Efkes dan, ga weer vrijwillig klussen :) Werk ze Tina :present: Sterkte Charlie :present: Soothe en Kaia feli met de 100! :moon: Mercedes, draad weer gewoon oppakken, je hebt al een start gemaakt :)

Verders iedereen een fijne dag, beterschap en MKW! Latersssss....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gisteren weer het hoogtepunt van mijn pms (jahaa) bereikt. Iets om aan te werken; waarom het ballonnetje steeds te vol laten lopen, zodat het wel móet knappen iedere keer. Klinkt het dan echt zo stom (klein voorbeeldje) om tegen een goede vriendin te zeggen; eigenlijk heb ik wel even genoeg aan mijn eigen hond en kinderen, welnee! Maar goed, nog geen "nee" durven zeggen, en nee, dat gebeurt ook niet van de ene op de andere dag als ik stop met drinken.... Het is zeker geen beslissing die inhoudt dat je daarna van al je zorgen bent verlost, en denkt dat alles bij toverslag verdwijnt :D
Was ik daar maar eerder mee aan de slag gegaan, dan had ik niet hoeven drinken. Want het blijkt; het heeft niets opgelost. Moet het helemaal zelf doen, met losse handen. Eng hoor!

Okay, dat zegt alleen maar dat ik er nog lang niet ben. Werk aan de winkel! Maar hoe doe je dat ook al weer? In ieder geval door niet te drinken, elke dag opnieuw. Kom ik mezelf ook weer eens tegen! Blèèèh...

Soothe&Kaia; dát is in ieder geval een tóp-prestatie! Gefeliciteerd, 100 dagen! :present:

Nou ja, kop uit het zand en met de bek op 't stuur dóór! Ik doe mee!
Prettige dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pip, nog lekker bijgeslapen en al een beetje bij van de vakantie?
Tina, fijne werkdag, denk aan je pootje he!!
Gem, Water, Anna, werk ze!!
Animal, al bekomen van de schrik??
Soothe en Kaia, gefeliciteerd!!!!:sun:
Corinne, fijn te lezen dat jij en je man weer nader tot elkaar gekomen zijn!! Nu ik nog!!
Rosan, Har, ook een fijne dag!!

Ik heb gisteren al de mij toegestoken armen om me heen geslagen, de mijne er ook nog bij, en ben alzo heerlijk in slaap gevallen.
Vandaag ben ik weer blij blij, blij, joepiedepoepie, zou Ome Willem zeggen!!

Mercedes, herpak jezelf, nieuwe week, nieuwe kansen, je kunt het!!! Succes jongen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, dat ik met mijn man weer on speaking terms ben is mooi. Maar we hebben nog heel wat meer in te halen. Hij is nooit iemand geweest die makkelijk zijn emoties toont, laat staan mij spontaan knuffelt. Ik mis die armen ook zo verschrikkelijk. En dacht de intimiteit in het drinken te vinden. Helaas, heb ik ook juist een beetje extra nodig. Maar ik moet het sprookje los laten en inzien dat ik de wereld met iedereen daarin moet accepteren zoals het is. Inclusief mezelf. Als ik nu weer ga drinken, weet ik dat álles is verloren. Ik heb nog hoop, maar het vergt wel veel tijd! ik merk dat ik nu heel erg op zoek naar de reden waarom alles is gelopen zoals het is gegaan... Misschien heb ik altijd teveel verwacht, en kreeg ik niet wat ik zo graag wou.. Hééééél véééél onvoorwaardelijke liefde alstublieft! Het doet me pijn nu ik aan het begin van het eind sta. De verloren jaren kan ik niet over doen, maar ík moet ook weer liefde leren géven. Nou ja, een klein hersenspinseltje, ik weet niet of jij het zo ook een beetje voelt. Ik probeer te analyseren voor mezelf. En eerlijk zijn blijkt voor mij niet erg gemakkelijk. Ik ploeter voort...
Sterkte meid. En bedenk dat we hoe dan ook, beter af zijn zonder drank, wat er ook gebeurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ik kén de reden, volgens mn man bén ik de reden.... Hij gaat toch niet met een vrouw met een kegel naar bed..............
Nu, ben ik niet meer zo zeker van het feit dat ik de reden ben het duurt te lang nl....
Volgens mij zijn we uitgesproken, uitgerelatied, over, uit, sluiten.
Maar acceptatie doet pijn en wil ik niet. Dus ga ik voort, dan maar zonder liefde....
En nee, ben niet depri, maar to the point!
Ik ben ik, wie doet me wat. En nu ga ik pitten!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, vertaald naar het Fries:

Marjo, Soate

-------------------------
Groetjes, Charly..

In wienstok droagt 3 trosse: de earste fan not, de tweade fan dronkeskap, de derde fan berâw.
Antwoart Quôte Noar boafen Noar beedn

03-03-2008 10:52



chârly

Biedrage: 2041
Aangemelt: 05-04-2007
Marjo, ik kén de rjedn, folgens mn man bén ik de rjedn.... Hie goat tog nyt met in frâw met in kegel noar bet..............
Nu, ben ik nyt mear sô siker fân it feit dat ik de rjedn be it turt te lang nl....
Foalgens mie sien wi utgesproke, utgerjelâtyt, ofer, ut, slute.
Moar âcciptaty toet pien en wil ik nyt. Dus ga ik foart, dan moar sônder lyfde....
En nea, ben nyt dipri, moar tô te point!
Ik ben ik, wy toet me wat. En nu ga ik pitte!!!!

-------------------------
Groetjes, Charly..

In wienstok droagt 3 trosse: de earste fan not, de tweade fan dronkeskap, de derde fan berâw.
Antwoart Quoate Noar bôfen Noar beedn

Pâgina's: [ << 1 2 Forige ]


FÔRUMS > DITJES, TÂTJES & DAGDROAT < FERNIJEN >

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh...Charlie was ik even helemaal onder de indruk van het feit dat jij zo goed fries kan schijven:D

Soothe en Kaia...100 DAGEN!!B)B)B)...echt COOL!

Marion wat fijn dat je even wat van je laat horen.
En ik denk net als de anderen hier dat het een reaktie is op het hele rechtzaak gebueren van het afgelopen half jaar. Je hebt jezelf zo voort moeten slepen dat het lichaam nu zegt.....HO es even....ik KAN NIET MEER.
Dus rust lekker uit, wees suf, moe en inactief...je lichaam verteld je vanzelf wel weer wanneer het er weer zin aan heeft.
Goed om te horen dat je het met de drank rustig aan doet. Klasse!
Hou je taai meid!
Ook dit gaat weer voorbij...

Verder iedereen...ik doe met jullie mee!
Ik drink vandaag niet...HEERLIJK!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo en Charlie
Als ik behoefte heb aan een knuffel dan vraag ik daar om.
Gewoon naar je man toelopen en zeggen...joh doe me even een knuffel daar heb ik echt behoefte aan.
Ze kunnen niet altijd in je hoofd kijken of signalen opvangen.
Mijn man en ik hadden ook een 5 jaar geen sex toen de drugs en alcohol tijd op zijn hoogst was.
Toen zijn we gewoon weer opnieuw moeten beginnen.
Dat was best moeilijk maar door er eerst over te praten en te weten dat er geen verwachtingen zijn van hoe het moet of hoort is het wel weer goed gekomen.
We gingen elkaar gewoon eerst een beetje op de rug masseren als we wakker werden en als daar dan wat van kwam dan was het mooi maar het intieme van het masseren is ook al heel erg lekker om je dicht bij iemand te voelen of om warme gevoelens over die ander te hebben.
Vooral niet focussen op de sex maar op de intimiteit is mijn advies dan komt het vanzelf wel weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, ja! Je hebt daarin wel gelijk denk ik.
Het komt goed. of niet. Maar ik zal er geen drup méér om drinken!
we proaten weer hè. Nuchter dan. Ik heb wat afgeouwehoerd zeg!

Sa, tiid foar de hûn.
Ja. Doeiii!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...