Spring naar bijdragen

dinsdag 11 maart 2008


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi, het is NIET jouw verantwoordelijkheid, ook al meen je iets te zien waarvan jij alleen denkt dat jij het kan zien, dan is het nog niet jouw exclusieve verantwoordelijkheid (ik bedoel die van jou alléén) om daar iets aan te doen. Dat moet RV zelf willen en tot nu toe zie ik daar geen enkel teken van/voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke uiteraard was er ook een knuffel voor jou bij.
ik was hier iets aan het schrijven aan rv maar heb het verwijdert want garantie zou ik diegene zijn die wel een ban krijg.
was maar mijn moeders wijze hoor .
het laagste van het laagste is wat ik hier vanavond lees, doet mij denken aan conde dracula , ik zuig het bloed vanonder de mensen hun nagels in de hoop dat ik genoeg stook en dat er sommige aaan de drank gaan .
AA heeft mij geleerd in ik vorm te schrijven , maar uiteraard bedoel ik ik niet
allez nog een lading knuffels xxxxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dracula was toch een vampier, Blacky???? Ik heb me trouwens ook in moeten houden hoor, met reageren, al was het me wel een ban waard, maar ook ik moet aan mezelf denken, nu weer een ban zou ik geheid terugvallen.
Was vandaag al blij dat er niets in huis was door alle gedoe..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ik ben gelukkig al lang onder de pannen bij vriend!! Alleen verlatingsangst laat me niet los, het heeft me zo veel kwaad gedaan. Vaak zijn dat mensen die al op jonge leeftijd in het ziekenhuis zijn beland (vooral toendertijd zonder ouders).


Zo iemand heeft mij ooit gewurgd. tot ik dach dat ik dood ging. Zonder reden; kind was ook niet van hem. Ik heb zelfs het idee toen gehad dat ik dochter heel stil moest houden, samen onder de etenstafel moest kruipen om maar rustig te blijven.



Ik denk als je mij vergelijken mag, dat ik een typje als Vie ben. Ik werk zelf, kom voor mezelf op en zeg wat ik er van vindt.


Verlatingsangst is heel erg! dat maakt heel veel slachtoffers en het maakt niet uit in welke leeftijd!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond... pff.
Ik dacht kom ook eens kijken.
Zoek zo mijn bedje op.
Maar voor ik dat doe, voor het gehele forum:

heart;:heart::heart:{{{{{{{{{{{{{{{{{{{KNUFFELKES}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}:heart::heart::heart:

Ik heb geleerd.
Ik heb geleerd,
dat ik klein moet beginnen,
eerst ín mijzelf,
dan stapje voor stapje mét mijzelf
en dan weer samen, met elkaar!
In kleine cirkeltjes...
Steeds een stapje verder.
En desnoods maar eens één terug!

Tot morgen lieve allemaal :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De frieten waren erg lekker. Mijn lief vond in een kastje een soort instrument met een duwmechanisme waar je een aardappel doorhaalt, zodat die in rechthoekige schijfjes er weer uitkomt. Dat ding heeft hij zijn moeder vijftig jaar geleden gegeven voor haar moederdag, omdat hij zo graag friet at. Zijn moeder bakte het echter nooit, die wilde waarschijnlijk ook iets anders voor haar feestdag Toen hij dat gaf was hij nog een kind. Maar die friet-duwer heeft hij altijd gehouden na haar overlijden. Ook hij heeft zijn pijnlijke dingen van vroeger. We hebben er broccoli bij gegeten.
RV, ik vind dat je heel denigrerend doet ten opzichte van mensen die baat hebben (gehad) bij psychologische hulp. Dat jij teleurstellingen hebt gehad, wil niet zeggen dat de hele hulp slecht is. Ik heb er fijne ervaringen bij gehad, die mij hebben geholpen. Soms ook niet zo fijne ervaringen, maar dat gaat net zo als in het leven: soms klikt het en soms ook niet. Ik vind dat je op moet houden met mensen afkatten omdat ze ergens baat bij hebben gehad. Je mag gerust vertellen dat jij geen baat hebt gehad bij jouw therapie en hoe hoe dat heeft teleurgesteld. Maar zeg dan niet voor anderen dat ze er ook geen baat bij mogen hebben. Ik vond het ook niet altijd goed, maar heb eigenlijk nooit therapeuten ontmoet die mij iets voorschreven. Wel mensen met wie het niet klikte of mensen die hun raden me op dat moment niet goed bij me overkwamen. Ik denk dat jij de Tactustherapie nog niet hebt geprobeerd. Je geeft de indruk dat je nu voor niemand een deur open zet, en alleen maar wil afkatten. Denk daar eens over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi RV,

Je hoeft niets aan de moderator te vragen over het verwijderden van je berichtjes,
Morgen zijn die vanzelf weg. Het is een open forum dus je kunt meelezen en schrijven als je dat wilt. Je kunt zelf gewoon hier komen en mensen gaan beledigen en pijn doen gewoon voor de kick.
Of omdat je je verveelt ofzo.

Een heleboel mensen hebben vandaag tijd gegeven en medeleven met je getoont zo ook vorige week.
Het forum kennende zou je nog welkom zijn als je een oprechte hulpvraag had.

Wat mij betreft laat je een stukje laag en gemeenheid zien die mij niet bevalt. Lekker anoniem mensen aanvallen en daardoor die macht misbruiken is niet kosher. Het staat je vrij een hele bladzijde te wijden aan wat jij denkt wat mijn gevoeligheden zijn echter ik zou je de moeite besparen. Zoals je nu overkomt kan je mij niet kwetsen.

Ik vraag je dwingend doch beleefd niet meer met de intenties om mensen hier te komen kwetsen te schrijven.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Blijf voor jezelf opkomen.

Voor iedereen die als kind slechte ziekenhuiservaringen heeft:
www.keesdehond.nl en ga dan naar Kind en Ziekenhuis. Deze tekenaar/schilder heeft zijn eigen ervaringen in tekeningen gevat.

Wil je meer lezen over kinderen in ziekenhuizen raadt ik je aan het tijdschrift van Kind en Ziekenhuis (www.kindenziekenhuis.nl) te lezen en dan m.n. het nummer van januari 2008.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...