Spring naar bijdragen

zaterdag 17 mei


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zie je daarbij aanwezig met een gezonde en integere vorm van aandacht, zal zeker goed ontvangen worden. Respect Tapas! :present:

Vie, 't moet me van het hart...je bent veel milder geworden. Ongetwijfeld komt nu je intelligentie nog beter tot zijn recht :)

Jaja, ik voel me een stuk beter dan de afgelopen dagen...er hing best een donkere wolk boven mijn hoofd en zie, ik heb het gewoon gelaten. Wat zijn stemmingen toch onbeduidend als je er geen voeding aan geeft, gelukkig maar.


Zinsopbouw veranderd...klopte voor geen meter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Veel heftige dingen gelezen alweer, al heb ik het draadje van gisteren niet eens bijgelezen. Tjonge, wat zijn er toch veel mensen die het moeilijk hebben, op allerlei manieren. Ik weet niet goed wat erop te zeggen, alleen dat ik iedereen heel veel sterkte wens.

Soms lijkt het alsof er op de sores van de één meer gereageerd wordt dan op de ander, maar mijn ervaring is dat dat meestal alleen te maken heeft met het aantal mensen dat ingelogd is, en voldoende tijd heeft om te reageren. Niet iedereen is in staat alles terug te lezen, dus wordt er op het meest recente berichtje uitgebreider gereageerd dan dat van een paar uur terug. Probeer je er niet druk om te maken, want ik ben ervan overtuigd dat er nooit sprake is van kwade opzet.

Charlie, de verschijnselen van je kleinkind klinken mij bekend. De (inmiddels volwassen) zoon van een collega van mij had ze als kind ook, en zij vertelt altijd dat het heel lang geduurd heeft voor de artsen wisten wat het was. Helaas kan ik niet meer op de naam van zijn aandoening komen.
In jouw plaats zou ik zijn ouders adviseren niet op te geven, verwijzing naar de kinderarts te eisen en desnoods een second opinion aan te vragen. Sterkte, ik kan me iets bij je bezorgdheid voorstellen.

Voor iedereen die het moeilijk heeft, met kinderen, relatie, zichzelf of anderszins: heel veel sterkte, en bedenk dat niets het waard is om te gaan drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cpas, ik geef je direct gelijk1 plooibaar is een k.. woord en een k..opvatting en ik ben ook in mijn leven leven nooit geweest (waarschijnlijk ook een reden waarom mijn leven is gelopen hoe het is gelopen. alleen in de grote boze buitenwereld wordt het van je verwacht, je hele leven wordt je gekneed en geplooid tot een product die maatschappelijk verantwoord is. Dit begint al in je vroege levensjaren en als je volwassen bent? dan raak je uitgerangeerd omdat je jezelf bent, niet meer passend in het systeem.
Sorry erg negatief!! (ik ben trouwens bekend met killman, bedankt voor de tip kan ik mezelf inderdaad wel weer eens in verdiepen)

Tapas, veel sterkte vandaag! het is inderdaad je laatste respect tonen en iets afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent geen mensje Floor maar een mens! In boosheid schuilt de kracht die nog in je is, heb je hard nodig om later de rotzooi te kunnen verwerken. Niets mis met boosheid, vanzelf komt de tijd dat je er niet continu meer in hoeft te verblijven; het is immers je bescherming geweest in de tijd dat je die wel nodig had.

woordje: wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lieve mensen, ik ga naar mijn werk,
hihi Corinne ik heb vroeger al die boekjes gelezen, de spionne met het hoedje, zo grappig.
Voor alle mensen die het zwaar hebben vandaag kan ik alleen maar zeggen, houd vol, echt het is de moeite waard, hoe somber alles soms ook mag lijken!
Helaas zijn de restanten van een verslaving niet zomaar verdwenen, het blijft werken en allert zijn.
En voor wie valt, opstaan en doorgaan, het zal eens lukken, echt!
Fijne dag vadaag allemaal,
liefs van mij.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaa, Tina je klinkt zo lekker positief en opgewekt! Mooi, ik wens jou ook een fijne dag toe :present:

Nog iemand meer een :present: je? Ik geef ze graag weg vandaag, kan het immers opbrengen want ik voel me goed :) Mede-lijden is niet altijd nodig, ik wil er ook wel eens los van zijn door gewoon maar liefde te geven...en ja, denk daar maar van wat je wilt...het komt iig uit een goed hart :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is iets geks gebeurd. Sorry voor alle mensen die het moeilijk hebben, maar het is gek en grappig. Ik hoorde in de sloot gekwek, komt er een eend met kinderen voorbij. Ze stapt met al haar kinderen de tuin in en wandelt naar het boedhabeeld. Klein eendje piept terug en voegt zich bij de schare. Nu zijn ze weer de sloot in met hun allen. Ik heb er een foto van gemaakt, eens even kijken of ik die kan plaatsen op het fotodraadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke,
Rotsituatie. Ik ga niet met je ruilen.

Carolien,
Werkze.

Har,
Als kind riep ik al dat ik liever een jongetje was geweest. Ik was nog geen drie toen ik dat al riep.

Vie,
Kwik, kwek of kwak?

Tapas,
Je gaat niet als pottenkijker, maar als een betrokken iemand die weliswaar een wat verwaterde relatie had met de overledene en nu niet meer de mogelijkheid heeft de banden weer aan te trekken.

Safi,
:)

Floortje,
:)

Anna,
:)

Tasseke,
Mooie samenvatting van een niet zo mooie realiteit.
Killman ken ik niet. Zal eens googlen of kun je zo iets meer zeggen over die auteur.

Albertina,
't Is echte ontspanninglektuur, maar toch vind je er af en toe wel levenswijsheden in.

Har,
Je bent een schat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net lekker in bad geweest. Wat vriend voor me heeft gemaakt,

Har, sorry, ik heb menigmaal moeten denken dat als jij de trap schilderde van M. "was dat mijn vriend maar". Ik mocht het namelijk zelf schilderen.

De overeenkomst zit in het lief-zijn. Hij liet net een bad voor me vollopen en voelde of het warm genoeg was. Hij zou mij - of dochter - nooit iets aandoen. Ik heb vanochtend mijn verhaal verteld. Zou je ooit kunnen denken dat ik ooit nog voor een dergelijke man kan kiezen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh lieve Floor, waarom zou een man niet voor jou kunnen kiezen? Wat bedoel je met "een dergelijke man" ?
Edit: ik snap het al...Wat Corinne zegt, hoe kun je het van tevoren weten? Je hebt er denk ik wel van geleerd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke,

Voel met je mee. Wat een rotsituatie, na 2 jaar nog geconfronteerd worden met je verleden, ik heb er geen woorden voor, wat een bureaucratie. Maar gooi het er hier uit, ik lees het en leef echt met je mee.

Verder lees ik hier af en toe een afkorting, ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar wat het betekent: wat is JWW??? Nu klink ik wrs erg dom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Har ik heb de foto naar Safi gestuurd, die is daar veel slimmer in dan ik. Maar wel dankjewel voor je inspanningen.


En nu ga ik lekker in de regen lopen.

Goed plan, ga ook eens naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...