Spring naar bijdragen

zaterdag 17 mei


stien

Aanbevolen berichten

Har
je bent echt kind gebleven dus:D
Ik moest toch even googlen op SpongeBOb en kwam op Wikipedia dit tegen

quote:


Anno 2004 was de serie een ware hype: in de VS, maar ook in Nederland en België. Niet alleen kinderen, maar ook veel middelbare scholieren en studenten zijn fan van de gele spons. Uit onderzoek van Nickelodeon blijkt dat 25% van de kijkers in de VS ouder is dan twintig. Een groep van 700 fans heeft inmiddels ook een
'Kerk van SpongeBob'
opgericht.



Ben je daar ook al lid van???:D:D:D:D:D:D:D:D:D LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaaahhh, wat leuk joh Safi, dat je die eendjes er op hebt gezet, dankjwel. Ze zijn weer terug, blijkbaar vinden ze het wel leuk hier. Ik moet wel de kat binnenhouden want die vindt dat reuze interessant.

Har gefelicieeerd met je nieuwe spongbobgordijn. Heb je ook een dekbedhoes met Kermit er op? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, Vie, wat ben je een bevoorrecht mens met die eendjes zo dichtbij! Snap jij nou dat ze die in de dierenwinkel gewoon aan slangen geven? Ach ja, de voedselketen hè?

Druppel, omdat ik het niet aankaart, betekent niet dat ik vergeten ben dat je zou emigreren hoor! Ik moet er vaak aan denken! Wij hebben allemaal onze portie ellende, maar ik vind altijd dat jij wel érg zwaar bedeeld bent! Geen kinderen, een goed huwelijk (vaak een uitzondering tegenwoordig!) en dan je man doodvinden, op zo'n jonge leeftijd, en terwijl jullie nieuwe toekomst nog moest beginnen!
Geen pretje, en ik vind het knap dat je de moed erin houdt!:present:

Har, ik vind het helemaal geweldig dat jij je verhalen vaak illustreert met foto's! Vooral blijven doen!
En ik moet bekennen dat ik ook wel eens gedacht heb: doe mij ook zo'n Har, de tuin doen, schilderen...krijg je een rijsttafel en dan mag je weer naar M! ('t is toch M, hè?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, van dat dekbed wil ik ook wel een foto zien hihihihi

zo, lekker natgeregend, jakkiebah! en als ik die foto van die eendjes zie, mijn hond zit nu zijn tamme eendenkarkas weg te werken en de kat het vlees van diezelfde karkas, dus niet alleen de slangen krijgen eendenvlees. erg he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik heb inmiddels gegeten: spinazie, gebakken aardappeltjes en vega nuggets.
Niks bijzonders, maar wel de buik gevuld.

Ik ga zo even nog wat hh dingen doen en dan een dut. Ik voelde ineens hoe moe ik ben.
Jullie gaan gelukkig goed, dus kan ik ook met een gerust gemoed terugtrekken.

Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ben ik weer even. Het is absoluut geen desinteresse, dat ik hier vandaag zo weinig ben, maar ik moest toch eerst met Dochter naar de hockey, toen kwam haar vader haar ophalen, en Zoon moest spelen tot 1800 uur (...) toen nog langs de Super, ze hebben alles keurig in de auto gezet en Zoon heeft het eruit gehaald.

Makkelijk gegeten, brood met een hamburgertje, sla, tomaten en komkommer.

Morgen zie ik nog een forumgenoot in Nijmegen, leuk !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Houtje,
hoe ben je nou langs de barricade van je zoon's bed gekomen? Het bewijst wél dat-ie humor heeft, en ik zie je in gedachten al staan: deurklink in je hand, en zo'n woeste puber in zijn bed aan de andere kant! Kijk, dààr zou je nou nog eens een leuke cartoon van kunnen maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, heb even lekker een uurtje op de bank geslapen. Nu nog even bijlezen. Charlie,ik zie dat een ieder, net als ik vanmorgen al zei, zich zorgen maakt om de spontane blauwe plekken. Niet te lang wachten hè?
In het weekend zijn er ook artsen die dienst hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee het is rustig hier!
Ik was vanavond in de kerk, mijn zoontje was misdienaar. Ik heb voor mijn gezin en voor jullie allemaal een kaarsje opgestoken.
Ik had nog iets grappigs;als je de hostie krijgt kan je die als je wilt in de wijn dopen en opeten. In een automatische handeling deed ik dat en ikdacht mmmm, dat smaakt lekker. Met schok realiseerde ik mij wat ik gedan had, oh vandaaaar dat ik het lekker vond. Hahha, ik kon er wel om lachen :D
Okee, ik ga nog even wat opruimen, was ophangen. Bij mijn dochtertje die morgen 1e communie doet heb ik een boel vlechtjes gedraaid, zit er wat slag in morgen. Ze heeft wel dik haar, maar de krul van mij heeft ze niet geerfd!
Voor een ieder alvast welterusten en tot morgen liefs visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, heb ik gisteren omstandig aangekondigd minder op het forum te zijn, ben ik nog nooit zo vaak aanwezig geweest als de afgelopen 24 uur! Dat was met jou toch ooit ook zo, Corinne? Je zou, als ik mij goed herinner 10 dagen wegblijven of zo, maar kon uiteindelijk toch niet zonder ons! Maar goed ook, want wíj kunnen al helemaaaaal niet zonder jou!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...