Spring naar bijdragen

zaterdag 17 mei


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb er heel veel van geleerd. Vooral tussen wat voor mannen je kiest. Je hebt hele stoere - manelijke - mannen. Niet het type dat ik meer hebben wil als vrouw. Bedoel hier niemand mee te kwetsen. Wil graag in de relatie ook mijn mening mogen geven.

Ik zie er niet onaardig uit. Mannen zijn bang me kwijt te raken. Vriend is dat niet. Misschien omdat ik zijn eerste vriendin ben en hij geen negatief verleden heeft??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen een :rose: en een :) en een :present:
voor oud leed, voor niet zo oud leed, voor nieuw leed, voor alle leed, voor alles wat als leed voelt.
Oei, dan nog maar wat meer :rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::):rose::present::)

JWW = jww = JeWeetWel = drank = alcohol.
Een eufemisme dus voor onze zweetvoeten.

En hoe gaat het met Staartje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CPAS, met Staartje gaat het zoals het gaat. De ene dag top, de andere dag k*t. Over het algemeen ongeduldig, ongedurig, onrustig. In afwachting van DE test. Maar....... morgen precies 2 maanden JJW vrij en niet echt last van trek.
Die rugzak van jou herken ik wel, die leegmaken is misschien wel de volgende stap.

Noot van de moderator: Schuttingtaal is op dit Forum niet toegestaan, ik heb daarom een aanpassing gedaan in dit bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Staartje, met die rugzak ben ik inmiddels ook begonnen.
Ben niet zo goed bedeeld toen er vanalles werd uitgedeeld.
Bij de eropvolgende ruilbeurs heb ik mezelf steeds het verkeerde aangeschaft en wat ik beter kon behouden heb ik weggegeven, zonder er wat voor terug te vragen.
't Is niet anders. Nu hou ik me bezig om op rommelbeurzen wat te vinden dat mits wat creativiteit weer wat leven in me kan brengen.

En nu ga ik me bij de lurven en de kladden pakken en naar buiten.
Wie weet vind ik een bekende.

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Forumvrienden,

Wat ben ik ONTZETTEND blij dat ik jullie heb leren kennen. Ik ben net terug van het Sporten met Dochter, en had een nare nacht, veel pijn, liggen huilen, nare (angst)dromen, niet al te best. Werd drijfnat wakker na alle nachtmerries.

Vanmorgen had Zoon zijn deur geblokkeerd met zijn bed, het was gelijk raak. Ik heb weer staan schreeuwen, en dat moet je natuurlijk niet doen.
Ik wéét het wel, maar ja. Als je al totaal over de rooie wakker wordt, valt dat niet mee.

Uiteindelijk heeft een van jullie het geduld gehad mij méér dan een uur aan de telefoon te hebben, en werd ik een stuk rustiger. Heeel, heel erg bedankt :heart:. Ik heb ook begrepen nu dat ik eerst beter voor mezelf moet zorgen en daar ben ik vandaag mee begonnen. Ik ben wel even gaan kijken naar Dochter maar ik heb haar niet gehaald en gebracht. Zoon is uit spelen, en straks nog een wedstrijd thuis, dan ga ik alleen op het eind even kijken.

En ik ga terug naar het régime van ná het eten de lichten beneden uit en naar bed. Die weken dat ik dat deed was ik toch minder gespannen.

De conclusie was ook dat ik overspannen ben of er tegenaan zit door al het door-ploeteren door de pijngrens heen. Het is typisch voor schouderklachten dat je daar 's nachts zoveel last van hebt.

Enfin, ik sta weer recht op twee voeten en zie het allemaal een stuk helderder nu.

Bedankt allemaal voor alle hulp, sterkte-wensen en alle goede wensen. Ik heb het hard nodig, maar nu voel ik me niet zo alleen erin. Dat is hartstikke fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer terug, het was een erg mooie crematie! en ik ben blij dat ik gegaan ben, er waren nog 4 mensen die ik ook kende en dat was prettig, verder was het zo ontzettend knap gedaan door de familie. De overledene was geen makkelijke dame, en zat erg met zichzelf in de knoop en heeft op een gegeven moment gekozen om haar kinderen niet meer te zien die uiteindelijk door familie opgevoed zijn, zelf is ze toen helemaal alleen vanuit Limburg naar haarlem gekomen om een "nieuw' leven op te bouwen en dat is haar gelukt al zat het niet mee. Een kwetsbare maar krachtige vrouw die uiteindelijk maar 55 mocht worden, ondanks al die ellende had haar dochter een ontzettend mooi verhaal over haar moeder gemaakt, zo vol liefde en vergeving, zowiezo de hele familie die haar vaak niet begrepen heeft sprak nu vol mildheid over haar keuze's in het leven. De muziek was mooi, de toespraken waren recht uit het hart en ik voelde me alles behalve een pottenkijker en ben blij dat ik hier deel van mocht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens, even vergeten, maar hartstikke belangrijk: ik heb gisteravond géén gremlins gehad, dus ik kan van mijn kant iedereen weer motiveren om "vol te houden".
Voor het eerst zó over de rooie en zónder enige trek in JWW. Ik vind het een overwinning, die ik zomaar gratis meekrijg, een beloning voor het "volhouden". Daar ben ik ontzettend blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen

ik reageerde gisteren nogal bot op Houtje, waarvoor mn welgemeende excuses! Het is zoals Pippi zei, de tijd van pubers en pubertijd heb ik al achter me, Houtje en anderen zitten er middenin en dat zonder partner wat idd erg zwaar is. Als mijn kids me vroeger de huid weer eens volscholden oid was ik altijd blij dat ik het in elk geval met mn man kon delen. Houtje en anderen zonder partner kunnen dat niet, dus is het dubbelzwaar voor hen, dus die noodkreet had ik wel wat gepaster kunnen beantwoorden.
Maar eerlijk is eerlijk, ik dacht even alleen aan mezelf (lees: klein manneke)en was dus lekker egoistisch bezig. Dus Houtje, bij deze mijn oprechte excuses!!:present: :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

Mooi !!! En goed om te lezen. Zo zie je, je bent nooit tevéél op een begrafenis. Eén van mijn cursisten haar vader is overleden, dan ga ik misschien ook gewoon naar de kerk. Elke aanwezigheid = steun, zo heb ik het zelf ook ervaren met mijn moeder.

Ik ben ook ontzettend blij, dat ik haar, op haar sterfbed, heb kunnen vergeven, en dat ik dat verhaal op de herinneringsbijeenkomst hardop heb kunnen vertellen. Dat was géén mild stukje over mijn moeder, maar iedereen zei dat het heel goed was het te benoemen dat mijn moeder zo moeilijk was voor iedereen, maar vooral voor haar kinderen.

Morgen gaan we ritueel de deur afsluiten, mijn zus en ik. Daarna ga ik er nooit meer heen denk ik (niets te zoeken, niets te vinden).

Maar terugkomend op je beslissing om wél te gaan: volgens mij kan je beter wél gaan en weten hoe het ging, dan het je later afvragen of je had moeten gaan. Je kunt het NOOIT meer overdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, het is okee.

Ik ben wel héél blij dat je erop terugkomt, en ja, alleenstaand opvoeden is dubbel moeilijk.
Maar ik heb veel steun gehad, en dat doet me ontzettend goed.

Ik snap jouw zorg over je kleinkinderen ook natuurlijk.

Laterssss!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Hai, ik heb weinig zinnigs te zeggen, eigenlijk.
Houtje is dat niet heel vroeg, na het eten al naar boven? Maar goed las dat voor jou rust gaf is dat prima natuurlijk.
Voor Floortje en Tasseke een :heart:onder de riem!
En voor alle anderen ook.
Ik zou trouwens nu heeeel graag iets lusten, puf, na ja vlgs Houtje wordt het beter! Latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, ik wil geen paniek zaaien maar je bent net als ik verpleegkundige dus met deze verschijnselen zou ik kind met kop en kont naar de EHBO brengen om bloed te laten prikken.

Vie mijn excuses, ik vond je wel een trut maar had daar die r weg moeten laten zodat het tut was als jij dat zo voelt maar weet dat ik het niet als schelden had bedoeld en dank voor je PB. Dit meen ik echt, er is niemand meer die er aan denkt dat ik zou gaan emigreren maar jij wel.

Carolien, heb het nog niet gevonden maar ik blijf zoeken voor je.

Heb heerijk gevulde paprika's gemaakt en ga dan gezellig de Riverdancers kijken, das 2x top en dan komen de dieren altijd bij me liggen dus mijn avond kan niet meer stuk. Zal proberen online te blijven voor de lotgenoten die een riem nodig hebben.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Drup! Gisteren heb ik haar al naar de huisarts gestuurd, die adviseerde zowiezo hem om het kwartier te laten drinken, met ORS en hij mag eten wat hij wil. Dus heeft ie een halve stroopwafel, paar stukjes kiwi en een bekertje limo op. De diarree moet binnen 5 dagen over zijn, het vele slapen in de gaten houden. Ook heb ik dochter geadviseerd zetpilletjes tegen de koorts te halen omdat hij de vloeibare sinaspril niet neemt. Verder is hij nog erg lusteloos, maar we houden hem zeker in de gaten!
Straks mag ik even oppassen, kan ik zelf weer zien hoe het nu is. Ook de kleine meid natuurlijk, die had gisteren ook hoge koorts en veel spugen en diaree, ws overgenomen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die blauwe plekken erbij vind ik ook wat eng Charlie, maar schijnbaar zag de huisarts er niks ernstigs in?

Houtje ik ben blij dat je nu zelf ook ziet dat je te hard aan het doordenderen was. Die hoge lat weet je nog, en het is lastig, dat weet ik, maar als je eenmaal in de rush zit is het heel moeilijk om daar weer uit te komen want dan zie je dat zelf niet meer. Daarom ben ik blij dat je het nu zelf ook weer kan zien. De wereld vergaat niet als je een keertje niet klaar staat voor een ander! Heel veel succes met het weer onthaastten!

Vie wat mooi dat verhaal van je eendenkuikentje, die is weer onder moeders vleugels dus! prachtig!

Hier ga ik de moed bijeen rapen en de hond uitlaten, zou het nou nooit eens ophouden met regenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie die spontane blauwe plekken staan me absoluut niet aan. Geen paniek maar je weer verr#kte goed waar dat op kan duiden. De rest lijkt me niet verontrustend maar een kindje die spontaan die plekken krijgt baart me als pleeg veel zorgen. Eis gewoon dat het HB, HT, ery's en leuco"s worden geprikt op zijn minst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook weer terug; fantastisch mooi douchegordijn gekocht :D
Stond onder de douche en toen viel me ineens op dat dat ouwe door kalk verharde ding echt niet meer kan en nu hangt Spongebob Squarepants mooi te wezen B) Jammer dat ik geen bad heb anders had ik er nog een paar eendjes bijgekocht.
Tsja, je moet jezelf zo afentoe eens wat cadeau geven heb ik laatst geleerd...och, wie het kleine niet eert ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...