charlie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Net terug van oppassen en werken............welk draadje is het nu????????????Afijn, ik ga naar bed, heb helaas weer nachtdienst, 2 nachten te vroeg omdat ik geen nee kon zeggen..Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eend Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Gister bij het centrum maliebaan geweest, ik krijg over ongeveer een week een medische keuring en een intake gesprek. Voel me er wel fijn bij. Heb vannacht ook voor het eerst sinds weken lekker geslapen, maar dat is waarschijnlijk ook mede dankzij de oxazepam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 He Pip, das niet niks, meisje, ben je er zeker van? W.s wel, anders had je het niet gedaan, jou kennende................Maar toch zal het pijn doen bij je, dat weet ik. Heel veel liefs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 quote: Originally posted by: eendGister bij het centrum maliebaan geweest, ik krijg over ongeveer een week een medische keuring en een intake gesprek. Voel me er wel fijn bij. Heb vannacht ook voor het eerst sinds weken lekker geslapen, maar dat is waarschijnlijk ook mede dankzij de oxazepam. Pip, bedoel je mij ook?? Ik heb toch excuses aangeboden? Wat kan ik nog meer doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hey, PippiIk ben nog niet bij de arts geweest, doe ik vast hoor, doch gisteren in de loop van de avond vond ik dat het dagdraadje plots een venijnig kantje kreeg, en had daar wel even moeilijk mee. Toch volgehouden. greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pippi: uitgemaakt met je vriend, dat is toch wel wat. Ik hoop toch dat je een fijne vakantie hebt met de kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiCharlie je quote ging mis maar ik begrijp wat je bedoeld. Toen is het begonnen hier op het forum , en sindsdien zit de klad er in voor mijn gevoel . Na jou zijn er nog een aantal dingen voorgevallen wat me veel heeft gedaan. Wat mij betreft is het nu weer goed hoor tussen ons. Heb wel het idee gekregen dat je echt spijt hebt en weet wat je gezegd hebt. Het is gewoon onrustig hier door al dat geruzie en gekat baal er gewoon van. Pip , ik snap je helemaal en ben nog blijer dat je niet (meer) boos op me bent. Ja, ik quote p/o de verkeerde, maar jij snapte hem.Ik ga nu pitten, ben eindelijk bijgekomen van het oppassen, en laten we hopen op een ruzie-vrij forum voor altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 HihihiVannacht gedroomd over de refusal, zat een man zichzelf te verstoppen, omdat zn gezicht helemaal pimpelpaars werd omdat ie gedronken had met refusal op !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ik vind het jammer dat mn arts liever niet heeft dat ik refusal slik, icm andere med. Want nu is het weer vechten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoi allen,Knuffie is er weer even, veel extra nachten gewerkt wegens ziekte van collega's.. Pfff, waarom kan ik nooit'nee' zeggen??liefs en knufke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoi Knufidd, waarom...............zelf ben ik ook weer 2 nachten eerder begonnen omdat ik geen nee kon zeggen........balen he...........Hoe is het verder met Knuf?Ik neem nog 1 shaggie, het is nu toch laat, (bij mij mede dankzij het oppasen) voordat ik ga pitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hei Charlie,Met mij gaat het met ups en downs.. Doordat ze nu ook eindelijk ontdekt hebben wat er scheelt met mij kan ik er nu tegen vechten enzo maar het is toch wel moeilijk om het nu écht te weten! Maar ik sla me er wel door, ik ben altijd een optimistisch vechtertje geweest dus dat zit nog ergens in me en komt er wel weer uit!! Dag per dag, hé!!Alvast slaapwel en nog veel courage, hé!!!Verder nogmaals aan allen excuses dat ik hier zowar 'verdwenen' was/ben.. eerste oorzaak is het vele werk, dus té druk..tweede oorzaak de soms wat vreemde sfeer hier de laatste tijd waardoor ik niet zo goed durf ertussen in te springen, hoop dat jullie dat begrijpen! Knufke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ik moet vanavond nu nog één extra nacht werken, daarna ben ik 'normaal' 2 weken vrij!! Laten we hopen dat het zo blijft en er weer geen zieke collega's uitvallen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Wat is het hier stillekes..Ik ga maar afsluiten en weer wat gaan doen! Straks komen de kinderen thuis en ik heb ze verse warme chocomelk beloofd, dus hup knuffie, werk aan de winkel!!Tataa allen, misschien kom ik later nog even terug, anders tot binnenkort weer even!!Veel liefs en dikke knuf voor iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Heb nog niets gelezen want ben gisterenochtend om 7 uur opgestaan, de wake gehad en vanochtend stond om 7.30 de schilder voor de deur dus al die tijd mijn bed niet gezien. Ben niet zielig alleen gesloopt maar wilde me ff melden dat het hier oke is. Plafond is weer wit, drup kapot, katten gestresst, doggy in de war, vele flessen fris armer en heb geen telefoonnumer van een Chinees Hahaha en nu probeer ik ook nog ff plat te gaan, bij te lezen en dan voetballlen te kijken. Zeker op mijn 49e nog ADHD opgelopen denk ik maar dat is toch geen virus? Nou drupje gaat even liggen maar hoop dat jullie ff kunnen lachen in die tussen tijd: bijna 48 uur op de been en kan maar amper lopen en nu dus ADHD? Als jullie het snappen?. Ga echt snel eens bijlezen want zwerts alleen maar over mezelf alleen eerst ff rusten.knuffels van druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Pippi,Eerder zou ik zeker moeite hebben gehad met het feit dat je de enorme hoeveelheid drank noemt dat je in huis hebt gehaald. Ik ben inmiddels echter zo ver dat ik nu weet dat ik voor mezelf gestopt ben. Ik weet dat niet-drinken me heel erg veel goeds heeft gebracht, hoezeer ik in het verleden dacht alles goed voor elkaar te hebben. Niet dus. Pip, stoppen met drank geeft rust in je leven. Niet gelijk, maar wel op redelijk korte termijn. Je geeft jezelf nu redenen om te mogen drinken. Je creëert problemen om de zeurende gremlins te mogen voeren. Tenminste, dat deed ik in ieder geval wel. Tuurlijk is het niet leuk om het uit te maken met je vriend. Tuurlijk is het niet altijd leuk zoals je ex reageert. Maar als in jouw leven een stuk rust zou komen zou je hem rustig jouw visie voor kunnen leggen en kunnen vertellen dat hij verantwoordelijk is voor zijn keuzes en zijn deel van de opvoeding. Dat kun je ook vertellen aan de ouders die je gebeld hebben. Het is een eerlijk verhaal dat je niet krom hoeft te buigen.Dit doet stoppen met drinken voor je Pip. Het laat je de werkelijkheid zien en niet het gejengel horen van een stel gremlins die honger hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 En Marieke, als het nu wel wat word met die man wat dan?????Ik vind het niet leuk om straks steeds maar te moeten lezen hoe je jouw man gaat belazeren. Sorry voor de verwoording, maar ik ben daar echt op tegen. Ik ben een steenbok, eerlijk en betrouwbaar, en zou zelf eerst de ene relatie beeindigd hebben voordat ik een andere relatie een kans gaf.Ik weet dat dit een algemeen forum is, maar dit gaat mij te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Floortje,vandaag precies een maand alcoholvrij zie ik.Proficiat Lekker he, 1 hele maand?Ik ben weer helemaal over de trek van van de week heen. Het brengt niets, drinken. Het leven is veel leuker zonder drank. Niet probleemloos maar toch leuker.Nu ben ik vrij.liefs,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ik loop een dag achter zie ik hihi. Maakt het uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Geeft niets Kate, evengoed bedankt. En jij inmiddels al VIJF maanden. Dat is nog veel langer. Ik voel me nu al zo rustig. Eet overigens wel veel meer ijs, maar val evengoed nog een kilo per week af. Mij hoor je niet klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Marieke,Het kwam niet van mij maar van Floortje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Mick, how are you!God wat is de site traag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoi Pippi,Meid niet doen, niet gaan drinken, want wat lost dat nu op???? Nuchter kun je alles veel beter overzien.En onthoud dit, NIETS MAAR DAN OOK NIETS, IS DE MOEITE WAARD TE GAAN DRINKEN.\Het geeft en heeft geen enkele meer waarde.sterkte Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hallo Mick,Ik zie dat je staat ingelogd. Hoe staat het leven?groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hi Kate,Met mij gaat het goed. Ik log nog zelden in, maar was weer even nieuwsgierig of er nog wat van de 'oude garde' aanwezig was. En ja hoor! Ik weet niet hoe het met iedereen gaat, dat is mij teveel terugleeswerk. Ik ben na 14 maanden weer gaan drinken en ik zag dit als een bewuste keus, zoals ik dat eigenlijk altijd zie, als men weer het glas heft. Misschien spreken mensen dit tegen, maar ik zie het toch altijd nog als een vrije keus.Nee, ik heb er geen spijt van, wanneer het mijn tijd weer is... dan zal ik weer ns op de rem trappen en wie weet wordt dat dan wel weer 'moeilijk'. Ik kwam weer in zo'n fase van 'volhouden' en dat vond ik niets. Het is stoppen of niet, volhouden is er teveel mee bezig zijn. Waarschijnlijk moet ik weer ergens de bodem voelen, voordat ik ga stoppen. Ik heb het naar mn zin en heb bewondering voor al diegenen die toch steeds weer de "strijd" aangaan, of nog steeds gestopt zijn. Leuk dat je me ff aansprak.Liefs, Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden