charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Pip, je had het net over 2 personen die met je meegingen, Kaia is er 1..........wie is de tweede?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 An een hele fijne vakantie en jammer dat je niet komt.Charlie..jakkie wat rot voor je...iets verkeerds gegeten??Ik hoop wel dat je een beetje van het feestje morgen en overmorgen kan genieten!En ik hoop je de volgende keer wel te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Heee Charlie: ben je zo misselijk?? We leven toch mee met alle 'meeters', de meesten gaan. We zullen ze morgen supporteren, want ze hebben daar volgens mij weer zo'n scherm hangen. Dat is toch ook leuk.Ik hoop dat je snel opknapt Charlie. Je hebt toch een verjaardag morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Marjo Ik ook!..koffie zwart maar wel met veel suiker..en ja ik kan een aardig partijtje kaartlezen. Ben tenslotte bijrijder:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Daarom! komt wel goed! (neem je zelf ff suiker mee, of lust je wel rietsuiker?)Carlie! Sterkte meid!!!Heb ook al keel,- en oorpijn... O ooh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Verdomme Marjo, heb al gemaild of iemand je kon bereiken. Sorry maar wil jij je de volgende keer wat anders uitdrukken? Schrok me een rolberoerte want in jou ogen misschien overdreven maar we zijn hier heel gevoelig en er kan altijd wel een suicidaal onder ons zitten en als dan iemand zegt morgen ben ik dood dan denk ik............verdomme hou maar op, het is goed afgelopen maar druppies ogen worden er hier niet beter op voor morgen. Gos ik jank me verrot van de schrik en opluchting. Misschien zeg ik het niet goed, vergeef het me maar want ik zit hier echt met een hartverzakking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ja An, morgen (een dubbele) en maandag.........En wij zullen morgen hier de boel maar draaiende houden he.............de rest gaat ons verlaten........Willen jullie morgen Bert de HG van mij doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Marjo zou ik je heel lief mogen vragen of je rietsuiker mee wilt nemen de mijn is op en ik heb alleen nog een pot honing en anders moet ik weer naar de winkel morgen.Drup relax..we zijn toch aan het geinen..en Marjo maakte een lolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Drup, het spijt me echt heel erg dat ik je zo heb laten schrikken!Fout gekozen woordkeus, ik zal beter opletten voortaan!Ik bedoelde dat ik zo hyper was, en de hele avond in de tuin had gwerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik ga afsluiten...en opslomen..tot morgen mensen!Trees...doe eens gek en kom ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik lust wel zwarte koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Snif, Charlie weet altijd op het juiste moment binnen te vallen. Altijd op het gezelligste moment en dat vind ik niet altijd leuk voor je, sorry. Nog 3 minuten oma.......... maar dan moet je eerst nog langs opa, ook al zo gezellig. Nou oefen vannacht maar goed met je astma want morgen moet je helpen met kaarsjes blazen. Sorry iets opgewekters weet ik niet, was zo geschrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Drup:??????????????Pip: supergoed van je, dat je morgen ook gaat, echt een overwinning op jezelf!!En laat M lekker mailen, gewoon, hoe moeilijk ook, niet reageren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik krijg zo de indruk dat iedereen een tikkeltje erg zenuwachtig is.Wees gerust, ik slaap ook niet zo best en het zal laat worden.Ik wacht nl. toch tot dochterlief veilig thuis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Gefeliciteerd oma Charlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Dank u, dank u............."Oma's jochie" is nu 2!!!! (zo noemt hij zichzelf altijd............)Opa is er trouwens niet hoor, die staat hier achter de bar in het dorpshuis..............morgen nog rommelmarkt en allerlei koren, dan is de ...feestweek ook weer voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Citaat van de dag:--------------------------------------------------------------------------------"Als een man het portier van zijn auto opent voor een vrouw, heeft hij ofwel een nieuwe vrouw of een nieuwe auto."- Billy Boyd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ook van mij gefeliciteerd Charlie! Met kleinkind en schoonzoon :D Mensen, ik ga slapen. Welterusten en tot morgen :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 weten jullie trouwens wat "platjes" zijn?? (heijdse taal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Dank je, Floor, goed onthouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik neem nog een bakkie senseo...Felies Charlie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Typisch trouwens, ik ken nog drie andere mannen die een zoon op hun verjaardag hebben gekregen. Ik heb dat nog nooit gehoord van een vrouw die een dochter op haar eigen verjaardag kreeg. Hoe zou dat toch komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Charlie ook mijn felicitaties!!!Pip, hoe je komt maakt niet uit, fladderend, emotioneel, hyper, superstrak, nuchter, jankend, rustig, maakt allemaal niks uit! Want er zijn er vast wel meer die in dat soort gemoedstoestanden komen, en vaak merkt niemand er wat van behalve jezelf. Als we te gestresst zijn gaan we gewoon eerst rondjes rennen op de dijk, en daarna een spelletje doen hihihi.Ik ga ook slapen, voor zover een feestje 2 straten verder het toelaat, ik heb het hele nederlandse feestrepertoire nu al 2x voorbij zien komen en wat betreft de tijd lijkt het me prettig als ze er een eind aan gaan breien. Feestje in een achtertuintje met live zanger en volume op 20! oordoppen in dus!!!!!weltrusten en voor de niet slapers nog een fijne avond en tot morgen in het echie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 [OK, voor 1 keer dan: Mijn leven:kleinkids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Is goed Marjo, was alleen erg bezorgd want we zitten achter de pc en als er dan iets is voel je je zo machteloos. Je kan dan wel bleren tegen dat scherm maar er gebeurd geen drol, tikken als een gek maar er gebeurd nog steeds niets. De machteloosheid van het elkaar werkelijk niet kunnen helpen als er iets is drong vandaag pas tot me door. Virtueel, zo lief en met elkaar begaan maar zo virtueel. Kon wel dwars door het scherm springen.....en niks doen. Komt goed meis was niet zo van je bedoeld maar je woorden waren even mis voor wie er gevoelig voor is. Heej drup had een rijmpje voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden