Spring naar bijdragen

4-07-2008


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heee Charlie: ben je zo misselijk?? We leven toch mee met alle 'meeters', de meesten gaan. We zullen ze morgen supporteren, want ze hebben daar volgens mij weer zo'n scherm hangen. Dat is toch ook leuk.
Ik hoop dat je snel opknapt Charlie. Je hebt toch een verjaardag morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme Marjo, heb al gemaild of iemand je kon bereiken. Sorry maar wil jij je de volgende keer wat anders uitdrukken? Schrok me een rolberoerte want in jou ogen misschien overdreven maar we zijn hier heel gevoelig en er kan altijd wel een suicidaal onder ons zitten en als dan iemand zegt morgen ben ik dood dan denk ik............verdomme hou maar op, het is goed afgelopen maar druppies ogen worden er hier niet beter op voor morgen. Gos ik jank me verrot van de schrik en opluchting. Misschien zeg ik het niet goed, vergeef het me maar want ik zit hier echt met een hartverzakking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snif, Charlie weet altijd op het juiste moment binnen te vallen. Altijd op het gezelligste moment en dat vind ik niet altijd leuk voor je, sorry. Nog 3 minuten oma.......... maar dan moet je eerst nog langs opa, ook al zo gezellig. Nou oefen vannacht maar goed met je astma want morgen moet je helpen met kaarsjes blazen. Sorry iets opgewekters weet ik niet, was zo geschrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank u, dank u............."Oma's jochie" is nu 2!!!! (zo noemt hij zichzelf altijd............)
Opa is er trouwens niet hoor, die staat hier achter de bar in het dorpshuis..............morgen nog rommelmarkt en allerlei koren, dan is de ...feestweek ook weer voorbij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie ook mijn felicitaties!!!

Pip, hoe je komt maakt niet uit, fladderend, emotioneel, hyper, superstrak, nuchter, jankend, rustig, maakt allemaal niks uit! Want er zijn er vast wel meer die in dat soort gemoedstoestanden komen, en vaak merkt niemand er wat van behalve jezelf. Als we te gestresst zijn gaan we gewoon eerst rondjes rennen op de dijk, en daarna een spelletje doen hihihi.

Ik ga ook slapen, voor zover een feestje 2 straten verder het toelaat, ik heb het hele nederlandse feestrepertoire nu al 2x voorbij zien komen en wat betreft de tijd lijkt het me prettig als ze er een eind aan gaan breien. Feestje in een achtertuintje met live zanger en volume op 20! oordoppen in dus!!!!!

weltrusten en voor de niet slapers nog een fijne avond en tot morgen in het echie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed Marjo, was alleen erg bezorgd want we zitten achter de pc en als er dan iets is voel je je zo machteloos. Je kan dan wel bleren tegen dat scherm maar er gebeurd geen drol, tikken als een gek maar er gebeurd nog steeds niets. De machteloosheid van het elkaar werkelijk niet kunnen helpen als er iets is drong vandaag pas tot me door. Virtueel, zo lief en met elkaar begaan maar zo virtueel. Kon wel dwars door het scherm springen.....en niks doen. Komt goed meis was niet zo van je bedoeld maar je woorden waren even mis voor wie er gevoelig voor is. Heej drup had een rijmpje voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...