Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Goh, Charlie, hoe moet je tegen zulke ogen nou "nee!" zeggen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: FloortjeIITypisch trouwens, ik ken nog drie andere mannen die een zoon op hun verjaardag hebben gekregen. Ik heb dat nog nooit gehoord van een vrouw die een dochter op haar eigen verjaardag kreeg. Hoe zou dat toch komen? mijn dochter kwam 2 dagen na mijn verjaardag, 3 weken te vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Alles goed, snorremans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Hoi forumgenoten,Hier in huize Anna, heerst een serene rust. Er is weing gelezen en geschreven, wegens mijn lange verblijf hier. Wij gaan te bedde en laten ons niet gek maken! Voor degene die slapen gaan, mooie dromen.Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: FloortjeIIGoh, Charlie, hoe moet je tegen zulke ogen nou "nee!" zeggen??? dat kan dus niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: pippiSchatjes hoor! dank je, Pip!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik bedoelde echt dat dit de vierde keer is dat ik hoor dat vader en zoon op dezelfde dag jarig zijn. Dit trouwens zowel in de familie als op mijn werk. De eerste keer vond ik het toevallig, nu begin ik al aan het fenomeen te wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Heeft iemand al een nieuw draadje geopend? Anders krijgen we weer het commentaar zoals afgelopen week dat we zo blijven hangen in die ouwe hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: FloortjeIIIk bedoelde echt dat dit de vierde keer is dat ik hoor dat vader en zoon op dezelfde dag jarig zijn. Dit trouwens zowel in de familie als op mijn werk. De eerste keer vond ik het toevallig, nu begin ik al aan het fenomeen te wennen. Klein foutje, Floor, mn kleinzoon is dus morgen jarig, mn schoonzoon al op 1 juli......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeHeeft iemand al een nieuw draadje geopend? Anders krijgen we weer het commentaar zoals afgelopen week dat we zo blijven hangen in die ouwe hahahah commentaar??????? Van wie??Ik zal openen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Hoop dat ik er morgen een beetje uit kan komen...Charlie, wat een schatjes hè! wat een prachtige ogen! LIEF!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Serene rust!Da's mooi!Hier ook! Tot morgen Soothe&Anna!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Oh, en ze vieren het vandaag. Goed, het kwartje valt. Het doek ook. Nu echt slapenstijd.Welterusten allemaal. Zzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Soothe in de piepzak? Meen je niet echt hè Pippi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Doe maar verwaande oma, was maar een geintje hoor of had je het niet gelezen. Nou die foto's laten wel je hormonen wiebberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ja, ik heb niet alleen het allerliefste hondje, maar óók de allerliefste schattigste kleinkindjes...........hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Soothe, word je niet een beetje erg saai? Maar wel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Iedereen welterusten.Degenen die ik morgen hoop te zien een hele goede reis!Charlie een fijne dasg morgen!An, ik zal naar je zwaaien vanaf het grote scherm morgen!Andere thuisblijvers,een goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Moderator Hellep Charlie krijgt een aanval van grootheidswaanzin. Nee pammetjes helpen niet, evenmin koud water of een defiblilator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Gem, slaap lekker, en een hele fijne dag morgen!! Doe Bert mn hartelijke groetjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeModerator Hellep Charlie krijgt een aanval van grootheidswaanzin. Nee pammetjes helpen niet, evenmin koud water of een defiblilator de moderator en ik hebben een pact.........alles wat ik zeg, is WAAR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 weten jullie nu al wat een platje is???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Charlie,Ik ken een paar betekenissen van 'platje'schaamluisplat dak waar je op kunt zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Op welk draadje zitten we nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Zo Charrel de corruptheid zelf en een platje is een schaamluis die beter bij jou kunnen zijn als bij mij hahahah. Oeps we worden weer een tikje grof......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden