druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Gossie, ik wil zo graag morgen dus heb ik een vriend van mij die tevens (mijn) huisarts is mobiel gebeld en die komt me morgen een injectie geven. Die prik is zeer pijnlijk maar verdooft zonder een zombie te worden en kan daardoor ook beter lopen. Lief he? Drup weer in tranen maar hij zei daar zijn we vrienden voor alleen mag ik eigenlijk binnen deze relatie je eigen huisarts niet zijn maar dat weten we al meer als 10 jaar hahhahah. Nou en toe viel en een snottebel op mijn toetsenbord........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Goh Druppeltje, dat is toch hardstikke fijn?Ik bedoel dat je toch kan komen, niet de prik natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ben toch nieuwsgierig naar al die gezichten van mijn forumgenoten en ondertussen heb ik mijn zenuwen bedaard door het trappenhuis en de woonkamer te vegen. Twee keer per week is niet meer voldoende nu kat nummer twee ook is gaan verharen. Daar is niet tegenop te vegen.Nu zit ik even uit te zweten en ruik dat een of twee poezen de kattenbak gebruikt hebben.De museumtuin is nu al flink gevuld. Het zijn echt altijd mooie films die ze draaien en dat gratis en voor niks (nou ja, de gemeente betaalt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Fijn Drup!!Goh, voel me net een buitenstaander vanavond, omdat ik morgen helaas niet kan:DAlvast heel veel plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Dank Tina, wil de taxi al regelen alleen kan ik er erg duizelig van worden dus houd het spannend hahhahah.Ja Corinnne ik ook, zal ff wennen zijn na die vertrouwde avators.Charlie, jij wordt hier nooit een buitenstaander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Wie niet kan of wil komen, nemen wij mee in onze harten.Dus Charlie: je bent er gewoon bij wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Corinne daar zijn kattenbakken voor en verharen doen ze, vreten nog meer en liefst bediend worden. Neem dat van me aan want heb er ook 2 en een hondje. Mijn ervaring is idd een kat heeft een slaaf en een hond een baas. Enfin een hond verhaard ook en zolang ze niet bediend worden door de pastoor is mij het best. Trouwens die laatste sacramenten lusten ze niet eens hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ja. Corinne, das heel lief gezegd en waar wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Luitjes, ik ga naar bed, ben zo misselijk als een kat en een koppijn....pppfff....De meetinggangers nogmaals een hele fijne dag morgen en veel plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 En jij dan Pipje? Kanjer die toch komt!!!!! Super toch? Eng maar super. Ach Pippi de ene heeft pijn in de rug de andere in het hart de volgende weer beide en zo dragen we allemaal ons kruisje anders waren we hier niet. Als ons leven zo makkelijk was gegaan dan hadden we alleen maar jeuk aan onze grote teen en zouden we morgen aan de champagne gaan maar niemands leven hier is over rozen gegaan vandaar denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Dank Charlie en jij ook. Geniet van je kleinkind en het feestje. We houden je op de hoogte en jij ons ook hopelijk. Kus voor de trotse oma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Wat kunnen kinderen ook leuk zijn Pip. Wat over een week jarig, speciale dag? Voel me elke dag jarig letterlijk en figuurlijk hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Te vrijen met de muggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Fff pleite want Banjo moet druppeltje uit gaan laten, ja ja moet niet maffer worden hier want de katten vonden het maar wat leuk om op de bank te kitsen en een vette drol in de net verschoonde bak neer te leggen. Nu zeggen die 2 lieve bruine oogjes me kom op druppie ik neem je mee de frisse lucht in. Doe ik dan ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik ga hier ook de hond uitlaten, en dan slapen, morgen nog een drukke dag voor de boeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Allemaal veel plezier morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 HOI!!!Zo, net terug uit de tuin (35 vierkante meter ) Beukenhaag helemaal gesnoeid, Klaas de plataan (ook winterklaar....), daarna nog even lekker de tuinslang eroverheen gehaald + het huis en de ramen, ook weer klaar Denk, log nog even in....Joepie, Pippi komt!!!!Oeps, munt....Nou ja, dan moeten we het met dat ene plantje doen..Anders komen we misschien in Meppel of Deventer nog wel langs een Appie..Saf ik vertrek morgen op tijd, see you in Meppel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Dank An, we houden je op de hoogte en als ik toch te duizelig mocht worden kijk morgen samen met je naar dat scherm maar dan moet jij me op de hoogte houden want als me dit niet lukt jank ik echt de ogen uit mijn kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Joehoe!!! Kaia en Gem komen ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Marjo, zondag is een mooie dag om mijn voortuin te doen hahhahahWat moet jij in Meppel? Ga je emigreren? Tjonge ik dacht dat me met z'n allen uit Eindhoven of Amsterdam kwamen.....Ken een mens zich vergissen. Als er iemand uit Limburg komt wil die dan een nonnevot voor me meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik word gek van al die draadjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Fijn, Marjo is blij, drup is blij dat er iemand blij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Mens, ik loop op klompen, kom van het eind van de wereld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Heee Druppel, je blijft gewoon staan joh!! Morgen moet ik dan , stiekem, terwijl ik bezoek heb zien om bij jullie via het scherm toch aanwezig te zijn. Volgens mij gaat iedereen wel morgen dus ben ik met nog een paar de grote afwezige. Maar ik volg jullie hoor. Kop op Druppeltje het gaat je best wel lukken met die extra medische verzorging. Ik zal een kaarsje voor je branden ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ben morgen dood! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden