Spring naar bijdragen

4-07-2008

Kohtje

Aanbevolen berichten

Gossie, ik wil zo graag morgen dus heb ik een vriend van mij die tevens (mijn) huisarts is mobiel gebeld en die komt me morgen een injectie geven. Die prik is zeer pijnlijk maar verdooft zonder een zombie te worden en kan daardoor ook beter lopen. Lief he? Drup weer in tranen maar hij zei daar zijn we vrienden voor alleen mag ik eigenlijk binnen deze relatie je eigen huisarts niet zijn maar dat weten we al meer als 10 jaar hahhahah. Nou en toe viel en een snottebel op mijn toetsenbord........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben toch nieuwsgierig naar al die gezichten van mijn forumgenoten en ondertussen heb ik mijn zenuwen bedaard door het trappenhuis en de woonkamer te vegen. Twee keer per week is niet meer voldoende nu kat nummer twee ook is gaan verharen. Daar is niet tegenop te vegen.
Nu zit ik even uit te zweten en ruik dat een of twee poezen de kattenbak gebruikt hebben.
De museumtuin is nu al flink gevuld. Het zijn echt altijd mooie films die ze draaien en dat gratis en voor niks (nou ja, de gemeente betaalt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne daar zijn kattenbakken voor en verharen doen ze, vreten nog meer en liefst bediend worden. Neem dat van me aan want heb er ook 2 en een hondje. Mijn ervaring is idd een kat heeft een slaaf en een hond een baas. Enfin een hond verhaard ook en zolang ze niet bediend worden door de pastoor is mij het best. Trouwens die laatste sacramenten lusten ze niet eens hahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jij dan Pipje? Kanjer die toch komt!!!!! Super toch? Eng maar super. Ach Pippi de ene heeft pijn in de rug de andere in het hart de volgende weer beide en zo dragen we allemaal ons kruisje anders waren we hier niet. Als ons leven zo makkelijk was gegaan dan hadden we alleen maar jeuk aan onze grote teen en zouden we morgen aan de champagne gaan maar niemands leven hier is over rozen gegaan vandaar denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fff pleite want Banjo moet druppeltje uit gaan laten, ja ja moet niet maffer worden hier want de katten vonden het maar wat leuk om op de bank te kitsen en een vette drol in de net verschoonde bak neer te leggen. Nu zeggen die 2 lieve bruine oogjes me kom op druppie ik neem je mee de frisse lucht in. Doe ik dan ook maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOI!!!

Zo, net terug uit de tuin (35 vierkante meter :D ) Beukenhaag helemaal gesnoeid, Klaas de plataan (ook winterklaar....), daarna nog even lekker de tuinslang eroverheen gehaald + het huis en de ramen, ook weer klaar :P

Denk, log nog even in....

Joepie, Pippi komt!!!!

Oeps, munt....
Nou ja, dan moeten we het met dat ene plantje doen..
Anders komen we misschien in Meppel of Deventer nog wel langs een Appie..

Saf ik vertrek morgen op tijd, see you in Meppel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, zondag is een mooie dag om mijn voortuin te doen hahhahahWat moet jij in Meppel? Ga je emigreren? Tjonge ik dacht dat me met z'n allen uit Eindhoven of Amsterdam kwamen.....Ken een mens zich vergissen. Als er iemand uit Limburg komt wil die dan een nonnevot voor me meenemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Druppel, je blijft gewoon staan joh!! Morgen moet ik dan , stiekem, terwijl ik bezoek heb zien om bij jullie via het scherm toch aanwezig te zijn. Volgens mij gaat iedereen wel morgen dus ben ik met nog een paar de grote afwezige. Maar ik volg jullie hoor. Kop op Druppeltje het gaat je best wel lukken met die extra medische verzorging. Ik zal een kaarsje voor je branden ok? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...