Spring naar bijdragen

Zomermeeting

BamBam

Aanbevolen berichten

Ik ga de moedrators mailen en vragen of het in Zwolle kan. Het lijkt me goed een beslissing hierover te nemen.
Een aktiviteit kan natuurlijk ook. Ik zelf vind het prettig te kletsen en een bakje koffie te drinken. Aansluitend misschien dan een aktiviteit, wandelen ofzo. Dat ga ik niet regelen maar misschien zijn er anderen die zich hier mee bezig willen houden. Zodra ik bericht heb van Tactus meld ik dat.

Eerst maar es horen of het wel in Zwolle kan. Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

He Houtje alsof de duvel ermee speelt. Ik heb vandaag pas een mail gestuurd, was te druk met andere beslommeringen. Nog geen reactie, die zal volgende week wel komen. Ik hou je op de hoogte. heb gevraagd of we van het gebouw in Zwolle gebruik kunnen maken. Zodra ik wat hoor laat ik het weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam,

Als we het doen zoals vorige keer, toen had deze en gene een taart oid meegenomen, hoeven ze alleen voor koffie en thee te zorgen. Ik ben ook van graag bijkletsen met deze en gene, en hoef niet zonodig een activiteit, maar er zijn veel wandelaars onder ons.

Enne..... vorige keer zat iederéén buiten (roken) en Safi en ik alleen binnen, dus nu gaan we Corinne met veel toeters en bellen ook naar binnen halen bij de NIET-ROKERS. Wauw Corinne !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er nog nieuws? Of ben ik inmiddels nog maar de enige die het een leuk idee vindt? Als er maar 6-7-8 man komen dan kan het ook in het midden van het Land, bij mij thuis gewoon.
Behalve de reiskosten is het dan gratis voor iedereen.
Volgens mij zit het plan nl. vást.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog geen nieuws, nog nix van Tactus gehoord. Er komen vast wel wat mensen Houtje, heb vertrouwen. En veel mensen is niet noodzakelijk voor een geslaagde ontmoeting, toch? Ik heb gevraagd of we de bijeenkomst kunnen houden in Zwolle, in het gebouw van Tactus. Als ik ma of dinsdag nix heb gehoord bel ik wel even. Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Wij gaan als schrijver op 20 juni naar Deventer toe om met tactus over de laaste afwikkelingen van het boek te praten.
Dus dan kunnen e ook prima even overleggen, wanneer het hun uitkomt om een meeting te hebben deze zomer.
Want ze moeten tenslotte ook vrij zijn/ruimte/tijd hebben.
Als je op de homepage van Tactus naar alle vestigingen kijkt dan kan je zien dat Deventer toch wel mooi centraal ligt voor iedereen
Dus als mensen elkaar hier willen ontmoeten
zie link http://img299.imageshack.us/img299/9728/tactusak1.jpg

dan kan je zien dat er ook wel mooie wandelmogelijkheden zijn.

Laat even weten wat je er van vind en of je ook komt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen,

BamBam beschikt niet altijd over een internetaansluiting de laatste tijd, dus laat ik even iets horen in haar naam.

Het is nog niet helemaal zeker, maar de kans is groot dat de meeting doorgaat in Deventer, op 5 juli. BB krijgt daarover morgen telefoon als het goed gaat.

Zonder ongelukken kom ik trouwens ook.

Groetjes,
Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deventer, ben ik nog nooit geweest.
Volgens mij wel erg ver weg van mijn woonplaats.
Maar ik ga wel komen, ik ben zo betrokken geraakt bij een aantal
mensen hier.
Mensen uit de directe omgeving van Amstelveen mogen met mij meerijden.
Ik lees wel wie dat eventueel wil, mag per PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The more the merrier(zoiets)

Zodra ik telefoon heb gehad zorg ik ervoor dat het op het forum komt. De bedoeling is vanaf 14.00 tot een uur of 16.30 Bakje koffie, hapje ofzo en dan weer weg. Wie dan nog wat wil doen(met z'n allen bij Koh op de koffie ofzo:D) kan dat daarna nog doen. Wat je wilt.

Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Namens BamBam, die op het moment geen internetaansluiting heeft, wil ik jullie even doorgeven dat zij een telefoontje van Tactus heeft gehad, en dat de zomermeeting definitief doorgaat op 5 juli a.s. van 14.00 tot 16.30 uur in Deventer.

Verder heeft ze me gezegd dat ze het op prijs zou stellen als Soothe en ik ook komen ( :P ). Ik weet niet of er officieel aangemeld moet worden of zo, zo goed heb ik dit draadje niet bijgehouden. In ieder geval ga ik er nog even over nadenken.
De omgeving van Utrecht, of de kust, wat de oorspronkelijke plannen waren vond ik persoonlijk aantrekkelijker. Er zijn wat mij betreft nog wel bedenkingen, drempels te overwinnen en meer van dat soort voor mij moeilijke zaken. Maar we zien!

Hierbij iedereen op de hoogte gesteld hebbende, wens ik iedereen verder een fijn weekend.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal.

Ik zie dat de volgende meeting er al weer aankomt. En wel in Deventer. Er speelt zich dat weekend (4, 5 en 6 juli) één van de mooiste (vind ik) evenementen in de binnenstad af. "Deventer op Stelten". Via Google kun je er van alles over lezen. Misschien is dat leuk te combineren voor jullie. Ik weet niet op welke lokatie in Deventer de meeting zich afspeelt. Misschien wel aan de Brink, dan zit je al in de binnenstad, maar als de meeting op het hoofdkantoor plaatsvindt, dan is de binnenstad ook op slechts een kwartiertje lopen afstand (schat ik...). Ik wens de meeting-gangers in elk geval alvast een fijne dag in deze mooie stad.

Groetjes en liefs, Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...