visje Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 quote: Originally posted by: houtjeVoor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt. Wil je na quote HIERONDER (zelfde post) je naam toevoegen, of achter je naam de bijzonderheden plaatsen waaronder de datum die je schikt, 1 of meerdere dagen, voorkeur locatie, voorkeur activiteit, camperen ja/nee, opmerkingen. Wil je evt. veranderingen zelf doorvoeren? KOMT ZEKER: BamBam: Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!! Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. één bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen. Marjo: Albertina: Safi: Visje: ja, ik kom. Overnachten weet ik nog niet. Bekijk ik nog even. Jozias: Har: KOMT MISSCHIEN: Stien: Corinne: Spud: Pippi: Bijgewerkte datum? 16-4/ / / / Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 EDIT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Ik wil wel naar Halle komen.Safi, ik heb nog geen contact kunnen krijgen.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Safi,Ik heb inmiddels contact gehad met de campingbeheerder. Het is mogelijk,om er te camperen.En dan kunnen degenen, die er hun tent of caravan hebben staan, bezoekers ontvangen.Dus dan zijn degenen die blijven slapen de gastheer of vrouw.het telefoonnummer van de camping is 0314 631068voor de mensen die nog informatie willen inwinnen.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Ferry,Kan jij nog even bellen en met je meesterlijke charme overleggen of we allemaal met één natuurkampeer-kaart kunnen volstaan? Die kaart alleen kost nl. al 9 of 10 fleuries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Helaas was ik in de gauwigheid wat vergeten wat het overnachten moeilijk zal maken.Ik weet niet of ik 6 juli ook kan want ik ben bezig een 'Blow-Sit-In' te organiseren voor het behoud van coffeshops en growshops in Groningen. De geplande datum is 6 juli omdat dan ook het eind debat van de Jeugd en Democratie in Groningen is. Maar ik kan 5 juli dus wel.Voor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt.Wil je na quote je naam toevoegen, of achter je naam de bijzonderheden plaatsen waaronder de datum die je schikt, 1 of meerdere dagen, voorkeur locatie, voorkeur activiteit, camperen ja/nee, opmerkingen. Wil je evt. veranderingen zelf doorvoeren en deLAATSTE LIJST QUOTEN!!!KOMT ZEKER:BamBam:Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!!Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. één bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen.Marjo:Albertina:Safi:komt de hele dag, blijft niet slapen(helaas, zal wel lachen worden!)Visje: ja, ik kom. Overnachten weet ik nog niet. Bekijk ik nog even.Jozias:Ferry:Har: mogelijk meerdere dagen / camping / wandelen-kampvuur-gezamelijk koken / weekend begin Juli.Kan ook tent meenemen indien vervoer: 3 personen.Die tent gaat alleen lukken als ik met Spud mee heen en terug kan rijden.KOMT MISSCHIEN:Stien:Corinne:Spud:Pippi: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 quote: Originally posted by: safidepafiHelaas was ik in de gauwigheid wat vergeten wat het overnachten moeilijk zal maken. Ik weet niet of ik 6 juli ook kan want ik ben bezig een 'Blow-Sit-In' te organiseren voor het behoud van coffeshops en growshops in Groningen. De geplande datum is 6 juli omdat dan ook het eind debat van de Jeugd en Democratie in Groningen is. Maar ik kan 5 juli dus wel. Voor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt. Wil je na quote je naam toevoegen, of achter je naam de bijzonderheden plaatsen waaronder de datum die je schikt, 1 of meerdere dagen, voorkeur locatie, voorkeur activiteit, camperen ja/nee, opmerkingen. Wil je evt. veranderingen zelf doorvoeren en de LAATSTE LIJST QUOTEN!!! KOMT ZEKER: BamBam: Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!! Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. één bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen. Marjo: Albertina: Safi:komt de hele dag, blijft niet slapen(helaas, zal wel lachen worden!) Visje: ja, ik kom. Overnachten weet ik nog niet. Bekijk ik nog even. Jozias: Ferry: Har: mogelijk meerdere dagen / camping / wandelen-kampvuur-gezamelijk koken / weekend begin Juli. Kan ook tent meenemen indien vervoer: 3 personen. Die tent gaat alleen lukken als ik met Spud mee heen en terug kan rijden. KOMT MISSCHIEN: Stien: Corinne: Spud: Pippi: Sammy, ligt eraan welke datum het uiteindelijk wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Ik kan 5 juli ook wel, we moeten gewoon een datum plannen.Volgens mij zijn er weinig mensen die gaan kamperen en ik vraag me af of we niet af moeten zien van dat idee. De camping is mooi maar er is verder nix. Het lijkt me dan beter om het idee van Ferry te volgen over de panoven ofzo??? We moeten in de buurt zijn van iets waar we lekker kunnen zitten en misschien een beetje kunnen wandelen voor degenen die dat willen.We hoeven niet door te breien op een idee als nu al blijkt dat er maar zeer weinig mensen gaan kamperen. Ik vind zelf 1 middag/dag ook wel genoeg.Ik had net het draadje aangepast en de meeting op 6 juli gezet. Welke dag gaan we aanhouden?Er zullen altijd mensen zijn die de ene of de andere dag niet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Ik heb er geen last van.... maar beide weekenden vallen tijdens de schoolvakanties van regio Noord!Dat betekent in ieder geval drukte en misschien kunnen sommigen dan niet die wel willen komen?Overigens weet ik nog niet of ik kom, maar als ik kom wil ik NIET blijven slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Ach geeft niet Gem, ik heb geen kinderen:)Maar je hebt wel een punt. Toch denk ik dat we bij dit weekend moeten blijven. Er is altijd wat. Ik heb zomaar wat geprikt en verder nergens naar gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Ik kan echt niet, kleinzoon is dan jarig en dat wil ik niet missen!Ook dacht ik dat we het "centraal" zouden houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Verwijderd op verzoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Voor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt.IK VUL DE LIJST WEL AAN, VERMELD MAAR GEWOON WAT JE VOORKEUR IS.KOMT ZEKER:BamBam: Ik kan 5 juli ook wel, we moeten gewoon een datum plannen. Volgens mij zijn er weinig mensen die gaan kamperen en ik vraag me af of we niet af moeten zien van dat idee. De camping is mooi maar er is verder nix. Het lijkt me dan beter om het idee van Ferry te volgen over de panoven ofzo??? We moeten in de buurt zijn van iets waar we lekker kunnen zitten en misschien een beetje kunnen wandelen voor degenen die dat willen.Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!!Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. één bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen.Albertina: Mits ik niet op vakantie ben kom ik. 5 juli is prima. Ik blijf niet slapen, éen dag is voor mij genoeg. Mensen die mee willen rijden(regio Asd.) zijn welkom.(3 pers)Safi:komt de hele dag, blijft niet slapen(helaas, zal wel lachen worden!)Visje: ja, ik kom. Overnachten weet ik nog niet. Bekijk ik nog even.Jozias:Ferry:Har: mogelijk meerdere dagen / camping / wandelen-kampvuur-gezamelijk koken / weekend begin Juli.Kan ook tent meenemen indien vervoer: 3 personen.Die tent gaat alleen lukken als ik met Spud mee heen en terug kan rijden.KOMT MISSCHIEN:Stien:Corinne:Spud:Pippi:Sammy: afhankelijk van datum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Voor mij is het heel belangrijk dat er goed openbaar vervoer is.Ik vind het best leuk met iemand mee te kunnen rijden, maar kan er niet tegen als ik daarvan afhankelijk ben.Hou er rekening mee dat er wellicht ook minder valide mensen willen komen.Goed sanitair stel ik ook zeer op prijs (ik ben een echte piskous).Goede stoelen om te zitten stel ik ook al op prijs.Aan kamperen of op een camping zitten doe ik niet mee. Ik stel privacy op prijs en heb er geen behoefte aan dat er om de haverklap mensen rondlopen die niets met ons te maken hebben en dan misschien opvangen dat we alcoholisten zijn en dan gaan apies kijken.Dus ik wacht wel tot jullie uitgedokterd hebben waar, wat, hoe enz. voor ik iets beslis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 PFFFFF....MENSEN ZET HET HIER MAAR GEWOON BIJ IN JE EIGEN POST. MET QUOTEN WORDT HET ZO'N ROTZOOITJE, DE TUSSENRUIMTES WORDEN ELKE KEER GROTER. IK WERK DE LIJST WEL BIJ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Zet mij voorlopig helaas maar bij de nieters, helaas, voor alle zekerheid. Verjaardag van dochter en -lieve hemel- ook nog vakantie. Wel niet weg, waarnaartoe... Mocht ik een gaatje hebben in dat weekend en heel veel toevallig positieve energie hebben, kan ik altijd langskomen.. Ik baal wel, want het lijkt me hartstikke leuk. We moeten maar zien hoe het allemaal komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Ik zie de concrete plannen denk ik t.z.t. wel op een eigen draad verschijnen??? Wat ik tot nu toe gelezen heb klinkt allemaal leuk! Maar zet mij nog steeds maar op het lijstje misschieners... Ik weet namelijk niet hoe mijn pet in de toekomst staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Wat het meerijden betreft, dat worden er nu 2, visje rijdt al met mij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Nog wat meer wensen van mijn kant:een gemakkelijke plek moet het zijn.een zaal ergens bij een mooi park (voor diegenen die het wandelen niet kunnen laten).hapjes, (fris)drank e.d.makkelijk te bereiken met de trein/bus/tram.centraal gelegen zodat zowel Vlamingen als Gronigers, Friesen een aanvaardbare reisafstand hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Hihi, Corinne, zullen we een 5 sterren hotel nemen, all-inclusive?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 quote: Originally posted by: HarVoor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt. IK VUL DE LIJST WEL AAN, VERMELD MAAR GEWOON WAT JE VOORKEUR IS. KOMT ZEKER: BamBam: Ik kan 5 juli ook wel, we moeten gewoon een datum plannen. Volgens mij zijn er weinig mensen die gaan kamperen en ik vraag me af of we niet af moeten zien van dat idee. De camping is mooi maar er is verder nix. Het lijkt me dan beter om het idee van Ferry te volgen over de panoven ofzo??? We moeten in de buurt zijn van iets waar we lekker kunnen zitten en misschien een beetje kunnen wandelen voor degenen die dat willen. Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!! Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. één bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen. Albertina: Mits ik niet op vakantie ben kom ik. 5 juli is prima. Ik blijf niet slapen, éen dag is voor mij genoeg. Mensen die mee willen rijden(regio Asd.) zijn welkom.(3 pers) Safi:komt de hele dag, blijft niet slapen(helaas, zal wel lachen worden!) Visje: ja, ik kom. Overnachten weet ik nog niet. Bekijk ik nog even. Jozias: Ferry: Har: mogelijk meerdere dagen / camping / wandelen-kampvuur-gezamelijk koken / weekend begin Juli. Kan ook tent meenemen indien vervoer: 3 personen. Die tent gaat alleen lukken als ik met Spud mee heen en terug kan rijden. KOMT MISSCHIEN: Stien: Corinne: Spud: Pippi: Sammy: afhankelijk van datum blijft niet slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 quote: Originally posted by: HarVoor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt.IK VUL DE LIJST WEL AAN, VERMELD MAAR GEWOON WAT JE VOORKEUR IS.KOMT ZEKER:BamBam: Ik kan 5 juli ook wel, we moeten gewoon een datum plannen. Volgens mij zijn er weinig mensen die gaan kamperen en ik vraag me af of we niet af moeten zien van dat idee. De camping is mooi maar er is verder nix. Het lijkt me dan beter om het idee van Ferry te volgen over de panoven ofzo??? We moeten in de buurt zijn van iets waar we lekker kunnen zitten en misschien een beetje kunnen wandelen voor degenen die dat willen.Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!!Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. één bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen.Albertina: Mits ik niet op vakantie ben kom ik. 5 juli is prima. Ik blijf niet slapen, éen dag is voor mij genoeg. Mensen die mee willen rijden(regio Asd.) zijn welkom.(3 pers)Safi:komt de hele dag, blijft niet slapen(helaas, zal wel lachen worden!)Visje: ja, ik kom. Overnachten weet ik nog niet. Bekijk ik nog even.Jozias:Ferry:Har: mogelijk meerdere dagen / camping / wandelen-kampvuur-gezamelijk koken / weekend begin Juli.Kan ook tent meenemen indien vervoer: 3 personen.Die tent gaat alleen lukken als ik met Spud mee heen en terug kan rijden.KOMT MISSCHIEN:Stien:Corinne:Spud:Pippi:Sammy: afhankelijk van datum, blijft niet slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Ik heb er een zootje van gemaakt zie ik. Ik kom w.s. wel maar blijf dus maar 1 dag.Woon aan de A12,in het midden van het land, dus wie mee wil rijden Dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Thanks Sammy door al jou qouten zag ik nog een regeltje wat ik over het hoofd had gezien dus al dat gequote was niet voor niks. Ahum.... Ik geloof dat Har dat in zijn regel had staan over met mij meerijden... Ik denk niet dat ik blijf overnachten dus dat wordt een beetje moeilijk om dan mee heen en terug te rijden. Ik ben nogal van het impulsieve, ik beslis liever op het laatste moment. Ik denk dan ook dat ik op dit moment niet echt de aangewezen persoon ben om nu al afspraken vast te leggen. Ik zou zeggen trek me nog eens aan m'n "uitlopers" (ja dit aardappeltje heeft te lang gelegen. ) als het weekend wat dichterbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ik wil graag mee, ook overnachten vind ik prima, in tent of stapelbed desnoods, zou het fijn vinden als de hond ook mee zou kunnen, zo niet dan zoek ik oppas hoor!graag met natuur erbij zodat we/ik kan wandelen. Ik ben zelf nogal een doener en zou het fijn vinden als je ook iets samen zou kunnen doen, wandelen, fietsen, kanoën desnoods.kampvuur is te gek.... verder heb ik geen wensen hoor hihihihihien albertina als je nog plek in je auto hebt? dan is amstelveen-busstation voor mij een perfect opstappunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden