Spring naar bijdragen

5 juli 2008: aan de meetinggangers: veel plezier ...

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wens ik iedereen, thuis, in de auto, trein, openbaar vervoer, bus, taxi, Valys, met reisstress of niet, vóór en vooral ná de meeting, en de thuisblijvers ook:

LAAT DE EERSTE STAAN, dan komt de tweede niet aan de orde !!!!!!!!

Allemaal een fijne dag, waar je ook bent, en slaap lekker tot het zover is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen veel plezier, kan er niet bij zijn helaasj pindakaasj, wellicht de volgende keer ????!!!
Tis weer eens nachtbraken bij mij, dat heb ik nog niet afgeleerd haha, hoe droog ik ook sta !!
Morgen een maand, hiep hiep hoera, tis echt veel sneller gegaan dan ik gedacht had, zag er als een berg tegenop, maar na de eerste paar dagen was het echt al zo fijn !! En als het fijn is gaat de tijd sneller, nietwaar !!
Mijn volgende 'goal' wordt tot 8 oktober, ik bekijk het nog wel dag voor dag, maar om steeds een tijdperk in te lassen is het hanteerbaarder lijkt wel, whatever, als het maar werkt, niet waar.
Trouwens, mijn ontzettend leuke hondje is ook wel een stimulans hoor, pfoeh, kan me de keren nog heugen dat ik brak met een kater door het park liep om haar uit te laten, bah, vreselijk wat een ellende, shaken en wereldvreemd, echt geen zin meer in !!! Dus lang leven Zowie !!!!!!!!!!!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.....

Tis te laat voor goede-avond, en te vroeg voor goede morgen wat mij betreft...
Nu ik dan toch wakker ben...neem ik voor een weekje afscheid van jullie.
Morgen vertrekken wij voor een week naar de camping, en alle techniek ten spijt...nada internet :D

Ik zal het wel missen het dagelijks lezen van het draadje,
maar het is vakantie dus dat haal ik dan later weer wel in !

Ik wens diegene die naar de meeting gaan een hele fijne dag,
geniet ervan!
Pippi.......ijzersterk van je!!!!

Heb een fijne dag allemaal....
Ik heb mijn half jaar volgemaakt (04-01-08)
en daar ga ik nog maar eens een half jaar aan vast plakken!!
Vandaag dus voor mij een klein feestje...met veel spa blauw!
(maar eerst veel koffie...anders start de dag niet op ben ik bang :))

Een :heart: voor jullie allemaal,
Ga goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Dit draadje stond bovenaan, dus...

Joann, van harte met een half jaar, supersterk van je, geniet van je vakantie (en dat lukt prima zonder techniek hoor, geloof me!) :present:

Woman, een maand alweer, helemaal goed! :present:

Allemaal veel plezier gewenst daar in Deventer, het wordt mooi weer dus dat gaat zeker en vast lukken.
Ik ga me maar weer nuttig maken (wel in weekend-tempo hoor...;) )

En voor iedereen die dit leest een welgemeend: Hou Vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook mijn bed uit gerolt, de pret kan beginnen.

:musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present:

Joann een welgemeende slinger voor jou!
Een half jaar al, dat heb je super goed gedaan.
Weer iemand om jaloers op te worden.
Petje af!
Fijne vakantie.

:musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present:

Alle thuisblijvers, geen paniek, we kunnen op het forum bij Tactus dus jullie zijn van 14.00-6.30 uur nog niet van ons af!

Meeting gangers...niet vergeten nuchter te komen:P

Ik ga zo aan de Bambu en dan douchen en dan lekker met de hond aan de wandel in de natuur, voor een relaxe start van de dag.
Als ik eerste ontmoet ik Marjo en daar verheug ik me al sinds de vorige meeting op.

Goede reis allemaal!

Charlie...fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ben ik weer de bofkont; geen centje pijn en heerlijk geslapen :)
Wat een bijzondere dag vandaag! Maak je niet zo vaak mee dat je in het echie de mensen gaat ontmoeten waarmee je virtueel je ziel en zaligheid hebt gedeeld :present:

Stap om 8.45 op de trein, ben ik om 10.45 in Deventer. Dus voor de mensen die ook eerder gaan als je een halve zool ziet sjouwen met een bruine leren rugzak die behoorlijk vol zit (ga nooit onvoorbereid op reis), verwilderde krullen en een grote haakneus dan moet dat wel Har zijn....dus klamp maar rustig aan ;)
Voor alle deventergangers die nu brak uit hun nestje stappen....niet teveel koffie drinken, word je hyper van, voor de pijnlijders doe het rustig aan! B)
Beste thuisblijvers, jullie ook een fijne dag en hopelijk tot een volgende keer.
Zo, ga aan de slag..
Latersssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, heerlijk geslapen, zo even met de hond naar het bos (afmatten) en munt halen ;) en dan vertrek ik om kwart voor elf richting mijn bus.
nu beginnen de kriebeltjes toch wel in mijn buik te komen, nou ja lekker laten kriebelen!
Tina ik zal je wel wakker houden zometeen!

alle thuisblijvers net zo'n leuke dag gewenst en laten we het allemaal droog houden.
Har veel plezier in Deventer en maak maar wat mooie foto's!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Het belooft een mooie dag te worden. De laatste restjes sneeuw zullen snel verdwenen zijn en de temperatuur zal tot een aangename hoogte stijgen, zeggen ze...

Alle meeting-gangers een goede en veilige reis gewenst en tot straks.

Alle niet-meeting-gangers een goede en mooie dag gewenst en wellicht tot op een volgende(?) meeting.

PS, als je via de A1 komt, neem dan niet de afslag Deventer-Oost, maar gewoon afslag Deventer. Dan ben je er zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Rustig opstarten, ik hoef de eerstkomende uren nog niet de deur uit!
Zit hier nog in een doodstil huis, erg lekker moment van de dag!

Iedereen (straks in Deventer of niet) een fijne droge en zonnige dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier vandaag!!!

Mijn avond was weer droog! Familie kan de pip krijgen! Het afkicken van de cola is echter lastiger dan ik dacht, heb verschrikkelijke koppijn. Maarja anders stuiter ik mijn bed door en kan ik niet slapen.
Vanavond alleen een tuinfeest, weet niet hoe dat lopen gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee allemaal, nou ik heb goed geslapen hoor!
Blurry, gewoon de eerste niet nemen vanavond, dan komt het goed. Toch nog een fijne avond!
Tina en Tapas tot strakkies!
Water, fijne dag vandaag.
Joann en Woman gefeliciteerd toppie!
Alle anderen die ik weer vergeet, heb een fijne dag en voor alle thuisblijvers, tot vanavond!
Ik ga me aankleden. Tot straks allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...