Spring naar bijdragen

5 juli 2008: aan de meetinggangers: veel plezier ...


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi,
Ik ben lang weggebleven na mijn veilige-thuiskomst-bericht.
Tja, ik was even gaan liggen (de tranen de vrije loop geven is goed voor het doorspoelen van de traanbuizen en dat andere afwateringskanaal) en daarna heb ik een douche genomen.
Beide treinen op de terugweg roken ontzettend naar p*s. De geur bleef in mijn neus zitten. Die heb ik er dus uitgedouchet. Bovendien mocht mijn haar ook weer een grondige beurt. Twee dagen na elkaar treinen.
Dan ging ik een sigaret roken om daarna de katten te voeren. Dat laatste werd even opgeschoven. Ik kreeg telefoon van een stel dierbare forumgenoten.
Ik even wat teruglezen.

Druppeltje,
Ik vond het echt ontzettend vervelend van die Valys. Stuur maar een klacht in. Ze hebben jou verhinderd om ons te ontmoeten en ons verhinderd om jou te ontmoeten. Ik heb de koppen niet geteld, maar heel veel mensen zijn uitermate teleurgesteld over Valys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht nog even tot tapas zich meldt en dan ga ik slapen.
Welterusten voor straks allemaal en het was fijn jullie te zien en te spreken, helaas natuurlijk
niet de mogelijkheid gehad met een ieder te praten.
Maar we hebben allemaal één doel en dat is niet te drinken en dat vind ik fantastisch.
Uit alle hoeken van het land heeft iedereen toch maar de moeite genomen om te komen.
Ja ik ben blij dat ik deze dag heb mee mogen maken.
Het was een voorrecht, bedankt allemaal!!!!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de laatste meld zich ook, tapas en tapas zijn ook weer thuis! Ik heb eerst bij het busstation nog een rondje door een schemerig parkje gelopen omdat ik te vroeg was maar toen kwam de bus al snel en had ik die helemaal voor ons alleen. Gezellige buschauffeur, soort prive-bus met chauffeur hihi.

Ik moet nog even indalen maar het was een goeie dag vol indrukken. Wij waren er al als eersten en bij elke auto die er later aan kwam was het raden wie het zou zijn. Dat blijft wonderlijk, en dan zie je iedereen in het gras zo bij elkaar zitten en dan kan je je toch echt niet voorstellen dat dit allemaal mensen zijn die een drankprobleem hebben/hadden. We zien er gewoon veel te normaal uit...

Het eten was gezellig, en inderdaad was het best lastig voor de ober, al die soorten frisdrank, icetea, cola, spa, water koffie....en het was leuk om ontzettend te kunnen lachen om die stomme drankervaringen die we gehad hebben. We hebben gegeten ergens op een terrasje in Zutphen onder wat parasols en gelukkig vielen toen pas de eerste druppels regen, onderweg nog wat mooie regenbogen gezien.

pfffft, ook wel weer blij dat ik thuis ben.. het was een lange dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, je kan nu rustig gaan slapen, de laatste is ook op haar nest teruggekeerd! lief dat je dat nog even af wilde wachten!
ik ga nog even bankhangen en alles van vandaag de revue laten passeren, daar heb ik nog geen tijd voor (gehad).

weltrusten en in ieder geval tot morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, Tapas, dat is zeker een lange dag geweest voor jou.
Nu even uitbollen, he! Moet ik ook altijd.

Ik blijf hier nog een tijd hangen. Dochter is met vriendin de film aan de overkant aan het kijken en ik wacht toch tot ze weer veilig binnen is.

Het zal zowiezo een onrustige nacht zijn, want eerst breken ze na de film alle stellages, stoelen, lampen enz. en laden die op en in busjes, vrachtwagens. Daarna begint dan het opbouwen van de kramen voor de boekenmarkt. Die begint om 9 uur en daar komen heel veel mensen op af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen eerst maar eens een lekkere douche genomen en nu in mijn jachtnaponnetje met broek en trui en sloffen aan.
Ik heb altijd wel wat tijd nodig om alles te verwerken na zo'n dag, dus lig er ook niet meteen in. hond Tapas is inmiddels in een diepe coma, die was echt helemaal gesloopt, zoveel indrukken op 1 dag maar hij heeft zich keurig gedragen!!! ben echt supertrots op het beestje!
Ik zit nog in een soort niemandsland maar morgen zullen de beelden wel wat meer terugkomen, en de flarden van gesprekken. Vandaag ga ik dat niet eens proberen

Er waren genoeg camera's aanwezig maar zijn geen foto's gemaakt, gelukkig heeft Carolien wel een impressie gemaakt op papier. Foto's maken was gewoon iets teveel inbreuk op de privacy, en als niemand op de foto wil dan wordt het ook wel lastig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien,
Ik durf geen opsomming te geven, een black-out! Dat krijg je met al die dubbele namen.
Nu zeg jij ook al dat ik zo krachtig en sterk ben. Er zal dan wel iets van waar zijn.
Maar ik ben boterzacht en heb een piepklein hartje.

Houtje,
Jou dank ik nog voor de allerprettigste lift en gezelschap en ...

Lana,
Jij ook bedankt voor het gezelschap en ...

Gem,
Bedankt voor de rit op de heenweg. Geef je nog door wat ik je schuldig ben? (benzinekosten) En hoe ik dat bij jou krijg.

Stien,
Bedankt voor de geschreven woorden. En dat je me zo blij maakte dat ik ging huilen. De eerste keer

Alle anderen bedankt voor jullie aanwezigheid. Ik kom er nog op terug.

Druppeltje,
Iedereen wou ontzettend graag kennis met je maken. Allemaal boos op Valys.

Thuisblijvers,
Ik hoop dat jullie het gevoel hadden er een beetje bij te zijn geweest.

Tactussen,
Hartelijk bedankt voor jullie gulle gastvrijheid.

Allemaal kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...