Spring naar bijdragen

5 juli 2008: aan de meetinggangers: veel plezier ...


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drup,

wat jammer!!!! We lezen en leven hier allemaal mee!
Vreselijk leuk om iedereen te zien, sommigen heel anders dan verwacht!
Het forum zal nooit meer hetzelfde zijn, nu ik nog meer gezichten achter de avatars weet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het medeleven en ja er zal zeker een volgende keer komen maar daar heb ik nu niets aan. Weet dat mijn hart ook bij jullie is.

Ha Charlie, nog aan het pronken met de jarige?

Reageer een beetje laat omdat ik even de frisse lucht in moest.

Alles weer uitgepakt, dekjes op de tuinstoelen en me maar weer om gaan kleden. Kom ik beneden en ja hoor het was begonnen met regenen.......

Hahahah soms heb je van die dagen dat je beter maar niet je bed uit kan komen maar het moeilijke is dat je dit niet van te voren weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, thuis en hier.

Fase IV is voltooid, we zijn veilig aangekomen, en onderweg is alleen het overstappen in de carpool misgegaan, dus we zijn met twéé auto's met 4 personen ipv in één auto hier gekomen.

Nou ja, als dat alles is :D:D:D:D.

Ik vind het een groot voordeel dat ik al heel veel mensen ken, maar het blijft spannend !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee enig echt druppie......

Je bent niet de enige!
Hier loopt ook niets zoals gepland was!
Mijn onrustige gevoel van vannacht was niet voor niks daar....
rond half 7 kwam kiddie nr 4 bij mijn bed...
"mam ik moet spugen....", om direct daad bij woord te voegen......
Grrrrrrr, tja dan kun je gaan verschonen!
Druk bezig, roept kiddie nr 1 van zolder paniekerig... "Maaaaaaaaaaam, ik heb gespuugd...
Tja.....zucht, steun kreun....jammer!
Niks naar de camping!
Zieke kids, en mam wast zich suf....gelukkig schijnt de zon dus droogt alles snel!

Balen drupje, dat je taxi je zo heeft laten zitten!
Het is niet leuk als je er helemaal klaar voor zit en het gaat dan niet door!

Meetinggangers, ik hoop dat jullie allemaal in goede doen zijn gearriveerd!
Heb een fijne middag.......enne als er een stukje aardbeienvlaai over is...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig wel Corinne want toen ik inlogde was ik de enige en vond mezelf nog zieliger: geen Deventer en geen achterblijvers.

Ondertussen ging de deurbel en staat er een vreemde man voor de deur: Ik moest met spoed hier iemand ophalen voor Deventer...........Wat ik toen zei zou me hier een eeuwige ban opleveren. Is dit niet schandalig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta hier achter de computer te peinzen wat ik nu in vredesnaam wil schrijven. Het is gezellig hier, de meeste mensen zitten lekker buiten in de zon. BamBam staat haar zoveelste stuk taart te verorberen (3e pas hoor Anna!!!).
Ik heb me met een paar mensen hier binnen bij de computer wat verdekt opgesteld. Heb een beetje moeite met al die mensen en indrukken, dus ik hou me maar liever wat aan de zijlijn. Gelukkig ben ik niet de enige.

Druppeltje, wat jammer dat die taxi niet kwam opdagen! Charlie, veel plezier op de verjaardag van je kleinkind.

Ik neem nog een kopje koffie (je moet toch wat tegen de zenuwen hè) en ga proberen weer een beetje sociaal te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Anna en anderen op zo'n moment kun je jezelf niet meer verstoppen achter de pc met een avator. Leek me ook wel eng maar tevens wel nog meer bindend denk ik omdat je weet wie er nu werkelijk schrijft, een echt gezicht er achter ipv je eigen verbeelding. Het lijkt me net zoals je een boek verfilmd ziet dat is altijd heel anders. Maar dat is niet zo eng hahahha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, is het dan nu nog net zo eng als de eerste keer????
(je bent toch vorig jaar ook op de meeting geweest!)

Pippi.............al gearriveerd????
Enne, valt het mee?
Vast wel! Geniet ervan !

Ik duik het gezinsleven weer in, niet alle kiddies zijn ziek he!!
Lees jullie verhalen later wel....en nehe ik ben helemaal niet nieuwsgierig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Pip ook goed aangekomen? Las dat de navigatie het niet deed (aan Har had ze ook niets want die zou de routeplanners op de meeting uitdelen).

Bam mag morgen misschien de tent van Marjo wel lenen anders heeft ze niets om aan te trekken.

Pst, is die neus van Har echt zo groot?

Ben erg benieuwd of Wannes nog is gekomen want toen ik er gisteren naar vroeg kreeg ik geen reactie.

Jullie vertellen veel te weinig, nee dat is niet aardig want ik had het zelf willen beleven en zien en moeten ook nog met elkaar bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup werd een beetje naar en kwam tot de conclusie dat ik door de ellende niets meer gegeten had en dat ga ik nu maar eerst doen. Dank voor het medeleven en dat jullie me zo op de hoogte hielden, voelde me toch een beetje getroost en ook door de achterblijvers. Goede reis terug en kijk goed uit. Geniet daarna maar lekker na van de fijne middag en we lezen elkaar wel weer op het forum. Zorgen jullie er wel voor dat BB morgen die restjes taart niet weer in de huiskamer serveert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, volgens mij is er niets meer over. Nou ik had nog een hele spinazietaart klaar staan dus als BB nog wil? Pestkop van een druppel maar je mag best langs komen om me er vanaf te helpen maar hier gaat het met het weer niet goed, bakken regen. Eendjes voeren is ook gezellig dus stuur de taart naar Charlie want Joann haar kinderen hebben al de spuug en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...