Spring naar bijdragen

5 juli 2008: aan de meetinggangers: veel plezier ...


Houtje

Aanbevolen berichten

Allemaal een fijne dag gewenst. Gister op de AA Stap 1 gedaan. Weer gezien dat gaan drinken helemaal niet helpt, dat het je zelfs verder in de problemen brengt.

Ik laat de eerste staan vandaag. Heb een fijne dag allemaal.

Houtje, succes met de taart, hij zal geweldig smaken, en dat meen ik. Doei, tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

joehoe, we zijn er hoor!! Albertina, Visje en ik zitten hier heerlijk in het zonnetje aan de dijk. en we wachten tot de rest er ook is.

Is het bij jullie ook zulk mooi weer?
Ha, Bambam en Fran komen nu ook net aan, en zo houden we jullie live op de hoogte van alles!!!!

en nu ga ik een kopje muntthee maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniet lekker Tapas en alle anderen!!
Het is superrustig hier op het forum, hoe zou dat nu toch komen.....................:D
OK, ben weer weg, vanmorgen even ons cadeau aan onze kleinzoon gegeven, nu (als ie wakker is)
gaan we zn taart aansnijden nadat ie de 2 kaarsjes uitgeblazen heeft.
Het knulletje was helemaal overdonderd door alle aandacht en cadeautjes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BBLLLLLLLEEEEEEEEERRRRRRRR, SNIK GRIEN, JANKEN

Ben zo zueluuug G!@%^&*)() GGGRRRRRRRRR

Zat om half 12 tiptop met kefje en een ingepakte tas te wachten op de taxi en na 8 teleloonfoontjes zit ik hiet nog ........Weeee, weeee, snif

Ik had me er zo op verheugd jullie te zien snif

Vriend van mij vroeg zijn bed uitgejaagd voor die injectie wwwww eeeee ik kom niet uitgejankt want het is al begonnen en ik zou nog anderhalf uur moeten reizen......

Dat wordt dus een meeting zonder druppie snif snif snif wat heb ik een zelfmedelijden.

Wens jullie allemaal een heel fijne middag, zucht wat was ik er graag bij geweest en nou kan ik ook nog eens de hele week spinasietaart eten.

Laat dit berichtje jullie plezier niet bederven want dan voel ik me nog rotter en ik gun het jullie van harte om elkaar te leren kennen en een fijne middag te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje An, ik vergiet geen tranen maar stort ze. Waarom heb ik nou altijd pech?

Zal er maar over op houden want ze kunnen ons volgen en wil niet storend zijn om de pret daar te drukken.

JJJJOOOEEEEHHOOE nogmaals een fijne middag en behouden weer thuis voor later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...