Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 30-06-1948, je ziet, hier geen geheimen. Ferry, moet nog 60 worden! En Anna is een jonge blom, dat zeg ik niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 commentaar?? Vooruitkijken. Niet achterom. daar wordt je somber en verbitterd van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 hoho, ik ben van '58:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik 25-11-1950. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ha ha Pippi fossielen. Ik noem het veenlijken of oude kadavers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Sammy, jij ook een fossiel. Ik dacht dat je nog in de lente verkeerde! FOSSIEL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik ben van 1961 zeggen mijn ouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Charlie, dan kom sarah eraan. Of heb je haar al gezien, zonder ons te verwittigen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 quote: Originally posted by: sammycommentaar?? Vooruitkijken. Niet achterom. daar wordt je somber en verbitterd van. Had mn man een paar mailtjes gestuurd, dus op dat commentaar wacht ik nog................voor nu welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Soothe, ik ben vorige week wel mooi van passau naar wenen gefietst hè?En op de km teller van dit jaar staan al meer dan 1500km. Nu jij weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik heb een keer heel vals tegen iemand gezegd die ik niet mocht, dat hij nooit zo oud zou worden als dat hij eruit zag. Foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 dit "heuglijke feit "heb ik in januari al mogen vieren.........En nu gaat deze dame echt pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Charlie, welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 pippi, Ga jij nu ook nog een duit in het zakje doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Oh oh Sammy toch. Terecht een foei voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Mensen , ik ga zo afsluiten. Man nog even gezelschap houden. We hebben nog vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Truste Charlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Zo, ben ik ook weer even. Wat een buddag zeg. Regen en wind, dus niks golfplaten monteren maar wasjes draaien en wc's schoonmaken. Nou ja, hebben we dat ook weer gehad. Moest me wel bijna verslikken bij die opmerking van Trees, dat ze "de vanzelfsprekendheid van Water" weer terugwil... weet je 't zeker? De afgelopen weken groeide ik lekker naar deze vacantie toe, en af en toe bedacht ik dus van "hee, twee weken helemaal niets, daar kan best een keer een fles whisky tussendoor" maar omdat ik toen nog werkte kon ik die gedachte makkelijk parkeren. Nu zit ik daar dus weer mee. Zoals ik me nu voel zal ik het niet doen hoor, want ik wèèt dat ik er helemaal niets mee opschiet, maar vanzelfsprekend? Nou neuh...En qua leeftijd ben ik hier dus weer lekker gemiddeld bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik heb geen fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 llen, ik heb het echt k*t vandaag............Maar ga nu onder de wol, dus wellicht tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik heb wel mijn appel terug, greetz,Jo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Fijne avond Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Charlie slaap lekker, en sterkte, ik wens je wat rust toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Charlie, ik weet dat je het heel moeilijk hebt dus kom terug naar prive. Wachten we samen want zo gaat dat strakjes weer niet goed meis hier. Heej gifkikkertje van ons forum, kom op kanjer, ben er voor je en wacht prive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Carolien,quoteBlij te lezen dat Corinne dat je inziet dat je verandering moet brengen. Ja we moeten allemaal in de eerste plaats goed voor onzelf zorgen, dan pas kun je ook goed voor een ander zorgen he? unquote't Is alleen zo moeilijk om niet in de gewoonte terug te vallen. Niet alleen vanwege het 'gemak' van een oude gewoonte, maar meer omdat ik dan weer schuldgevoel krijg. Het lopen is mij vanuit de therapie aanbevolen. Ik heb er lang over nagedacht of ik het wel zou gaan doen, want ik heb nooit een kick ervaren door het lopen of andere lichamelijke inspanningen. Lange nagels kunnen handig zijn. Mijn nagels zijn veel sterker sinds ik gestopt ben met drinken. Ik kan ze daardoor ook iets langer hebben. Bij mijn tenen is dat helaas geen voordeel om sterkere nagels te hebben. Die van mijn grote tenen willen altijd ingroeien en nu ze minder plooibaar zijn, heb ik meer moeite en tijd nodig voor voetverzorging.Albertina,Ja, maar weet je, ze zeggen dat het goed is en helpt om uit een depressie te komen. Maar vorige week kwam een migraine opzetten en vandaag zat ik met tranen. Die heb ik een beetje kunnen wegwerken door me uit te leven op de vuilnisbak en de kattenbak. Ik probeer het volgende week nog een keer en als ik dan weer in mineur raak, dan werkt het kennelijk averechts bij mij.Succes op het werk straks.Soothe,GTST. Ja, dat is het zo een beetje. Bij mij ook. Alleen wij doen het zonder drank.Charlie,Je kunt het op eigen kracht. Je hebt nu drukke en emotionele dagen achter de rug. Je draaft steeds maar op voor je dochter en haar kinderen. Probeer eens wat meer nee te zeggen en dingen te doen die jij leuk vindt. En dan bij voorkeur zogenaamd nutteloze bezigheden, maar wel bezigheden waar jij plezier in hebt. Zing b.v. dit lied mee: http://www.youtube.com/watch?v=yn22miUZqrA&eurl .He, en je bent maar een jaartje ouder dan ik.Sammy,Welkom terug. Geniet nog van deze laatste week voor het werken weer begint. Pippi,Water,Hou het bij water! Laat die Wandelende Jan maar buiten staan.Zal ik nu nog de draad gaan lezen vanaf het begin? Ach, waarom niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden