Spring naar bijdragen

donderdag 10 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geer, een forum is net als de echte wereld, met z'n kleine oneffenheidjes. Inderdaad, de meeting was leuk. En dit is een afspiegeling. We zijn echte mensen geen robotten. De soep wordt niet zo heet gegeten als..... Meestal een storm in een glas water! Niet te zwaar aan tillen. De essentie is ons gemeenschappelijk doel. En voor velen hier werkt het.

En Bam Bam? Eeen beetje een moeilijk geval. ;) Ze valt best mee. Misschien een beetje aan de stijl wennen, waar ik overigens geen moeite mee heb!

Ook jij mag je mening zeggen, maar je ligt me niet, vind ik een ietwat voorbarige uitlating.
De uitingen van iemand op het forum, zijn toch altijd een ietwat vertekende werkelijkheid.

Geer, werk aan je doel en neem mee waar je wat aan hebt! Waarom hebben sommigen het zo gauw te kwaad met de sfeer.Het valt allemaal best mee! En maakt men het te bont, dan is daar de geruststelling van een ban!

Cheer up!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer, ik sta 22 maanden droog en schrijf ook sinds die tijd op het forum. In de eerste 7 maanden heeeel erg veel en ik heb er erg veel steun van ondervonden. En je mag alles vragen en zeggen. Als we elkaar met respect tegemoet treden kan er wat mij betreft over heel veel gesproken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Geer, mn complimenten voor je drie weken en bijna een maand.
Ik heb de afgelopen maanden gemerkt dat niets maar dan ook niets het waard is te gaan drinken. Ik wens je toe dat jij dat ook zo zult ervaren.
(of we elkaar nou liggen of niet;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer, 1 dag tegelijk, dat is te overzien. Zo ben ik ook begonnen, dag na dag na dag. Neem niet teveel hooi op je vork, take it easy. Rudy zegt vaak:'alles komt goed, vermits je de eerste laat staan'. Die woorden zijn mij vaak tot steun geweest.

Vandaag drink ik niet, doe je mee?

:lips: ZZZzzzzzzzzzzz

En idd, prettig kennis te maken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer succes met je goeie start, dat mag niet onvermeld blijven. We hopen zo door te gaan. Ook ik ben er nog niet.De werkelijkheid komt een tikje anders op me over, nu de mist begint op te trekken.
En iedere dag gaan we weer een stukje vooruit!! Vandaag drink ik niet en morgen is het weer vandaag, etc etc.
Houd je haaks!


***VOUTJES, beetje moe!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist heerlijk gedouched en het mag eens gezegd, dat ik het heerlijk vind om de laatste weken fris gewassen en tanden gepoetst naar bed te gaan, heb echt tientallen jaren mn tanden niet gepoetst voor het slapen gaan, te bezopen, of te moe van een kater. Bah vies eigenlijk jakkie .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker, leuk dat je het vraagt
Ik had idd een maand gesteld, om dan opnieuw te beslissen....
Ik ga nu door tot 8 oktober, dan is er een verjaardag van mn vriend, en dan bekijk ik die dag zelf wat ik ga doen. Als ik dat nu beslis krijg ik beetje paniek gevoel.
De voordelen wegen zo af tegen de nadelen, ik ben eerlijk en ik smacht naar een uitglijder, maar bedenk ook weer dat ik de katers zo vreselijk haatte, dus dat houdt me standvastig.
Ik ben ook zo eerlijk dat ik mezelf heel goed door heb, ik hoor mezelf soms wel eens zeggen : ik smacht naar een borrel, maar dat is niet waar, ik smacht naar drie flessen wijn en dan nog 20 bier in de kroeg.......
Daar bij vind ik toch ook: de enorme moeite die het mij de eerste dagen gekost heeft, mama mia, dat wil ik echt niet nog eens meemaken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik hoor dat ook heel regelmatig. Maar dat komt van mensen die zelf niet doorzuipen en kunnen stoppen na drie glazen, ik moet er niet aan denken maar drie te mogen drinken, en dan niet meer, pfoeh, dat zou echt niet tof zijn, mn lichaam zou dan brullen om meer.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...