Spring naar bijdragen

donderdag 10 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oeps helemaal vergeten uit te loggen vanmiddag.
Dat was een echt AKTIE middagje.
Ik heb het hele atelier hier ingepakt en dat was een hele klus.
Vanavond de eetkamer inpakken en dan begin ik mo maar met de woonkamer.

Zaterdag komt mijn zoon me helpen met sausen in mijn nieuwe ( oude ) huis.

PS Anna komt met je zoon en jou vast helemaal goed. Ik heb jaren een strijd met de mijne gevoerd en het was een hele klus om de kids bijna 10 jaar alleen op te voeden zonder de vader in beeld.

Ik heb die periode doorstaan maar met de nodige alcohol in me en dat heeft er weleens toe geleid dat ik ook wel minder opvoedkundige dingen heb gezegd ( moest om de jouwe glimlachen Trees).

Zo ff een hapje eten en ff uitblazen want als ik in aktie kom ben ik niet te houden. Beetje hyperdepiep.

Eet smakelijk allen en tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal,

Vanochtend goed gewerkt. Ik was alleen, dus liedjes op en meezingen ipv alleen luisteren.
Er zou voor 12.30 wat geleverd worden, maar 12.20 had ik nog niemand gezien en ben gaan bellen (zou ik vroeger nooit gedaan hebben). Volgende week bellen ze voor een nieuwe afspraak.
Laat thuis, maar heb gewoon de tijd genomen om rustig te lunchen. Om 13.30 kwam ik bij het sportveld en het gros, waaronder de trainers, waren er nog niet. Ik weet trouwens niet of ik iets zal hebben aan die trainingen. Ik kan er niet enthousiast bij worden. Aan de cooling down oefeningen doe ik al niet meer mee. Die zijn te belastend voor mijn rug en te veel drukke mensen op een kluitje. Een paar goeie rek- en strek- en yoga-oefeningen kan ik beter thuis doen.
Daarna de vuilnisbak een grote beurt gegeven. De zak bleek lek. De kattenbak ook maar meteen grondig gedaan. Dan gedouchet en getut, pyama aan, even bijkomen en eten en nu is het al bijna 7 uur.
Ga zo mijn koffie drinken en daarna ga ik even liggen. Door die training mis ik ook mijn middagrust.
'k Weet niet of ik dat ga blijven doen. Het is zo jachten en ik heb dan het gevoel dat ik moet presteren.
Bijna elke dag een stevige wandeling in rustig gebied met muziek in mijn oren krikt me veel meer op dan dit. Volgende week nog en dan is het drie weken niet.
Ga het er iig over hebben met mijn therapeute.

Ik hoop dat iedereen een droge dag heeft gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blacky verbied haar eigen dus van het draadje van gisteren te lezen , en wat blacky haar eigen verbied daar probeert ze zich aan te houden .
lieve nederlanders wat is SAUSEN ?? jus/saus maken ??=domme bels he die blacky ;)blacky is nog niet aan zee , deze morgen hard gewerkt en nadien mooi toer door het vlaamse land gedaan , nadien bij een klant pannenkoeken wezen bakken en opeten:)
waren jou pannenkoekn ook lekker viske ??
soms vraag ik mij af waar ons knuffie zit ??
voor de rest weinig te schrijven , ben blij dat er met iemand een mis verstand uit gesproken is , want ik voelde mij daar niet echt happy om .
moregn speciale dag , dag van de vlaamse gemeenschap dus niet werken .
ivm werken ook ik denk dat ik die structuur nodig heb , tenslotte kan ik hier thuis niet verder blijven behangen en schilderen ;)
lieve luitjes ben blij dat ik jullie kennen mag :present:
vie fijn je tegen te komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Blacky, sausen is hier de muren schilderen. Ik denk dat we het sausen noemen omdat het een soort yohurt in een grote emmer is. Kunnen we het beter yoghuren noemen.

@ Geer, lekker zonnebankje gepakt. Doe ik ook 1 keer in de 2 weken. Heb zelf zo een tostie ijzer en val ook altijd in slaap. Lag laatst helemaal te pruttelen. Brengt me op een idee. Zo ff verder met pakken. Zonnebankje, douchen en dan lekker pyamaatje aan.

Ik verlang naar een pyamadag. Binnenkort maar weer eens doen in mijn nieuwe huis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Blacky, ja de pannekoeken waren overheerlijk! Fijn morgen voor jullie een vrije dag, geniet ervan!
Sausen= de muren verven! en geen jus maken!!!! haha:D
Ik ga zo naar de AA, ik hoop weer de nodige vitamientjes te krijgen, maar omdat de knop bij mij nog niet om is en ik weet ook niet of ik dit volledig wil, vraag ik mij soms af of het zin heeft de AA te bezoeken, nou ja, schade brengen zal het niet, maar ik weet niet goed wat voor vruchtbaars ik kan leveren in de groep. Nou ja, ik ga maar en ik zal wel zien.
Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook al gedouched en wel in mijn badjas, pyama heb ik niet alleen een soort jurkjes;)
om in te slapen.
Morgen weer aan het werk, ik val gelijk in de prijzen met drie vroege diensten dus om 3.00 uur op.
:wacko:
En let op alle dagen was ik voor dag en dauw wakker en vannacht ben ik mijn bed niet uit te slaan.
Corinne als je niet blij wordt van de looptraining hoeft het toch niet?
Het is al goed dat je in je eentje zo goed kan lopen, lekker muziekje erbij heerlijk toch?
Nou Carolien ik was jaloers op je nagels, prachtig, heb zelf een tijd gelnagels gedragen maar elke drie
weken naar de manicure vond ik zonde van mijn tijd.
En ik kon er ook niet goed mee typen, dus maar afgeschaft.
Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen, nog een fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vanaf gisteravond uitloggen nu pas bij kunnen lezen. ben van vandaag pas bij blz. 2.
Ik ben erg bezorgd over Druppeltje geweest.ik tik dit hier nu even ,voordat ik verder lees en nog meer bevooroordeeld of juist omgekeerd wordt. IK GELOOF druppeltje. PUNT. alhoewel ik gisteravond ook wel dacht TJee hoe moet dat vanacht met haar. Door verschillende postings ben ik daar dus ook wel over na gaan denken. Maar nogmaals vóór ik de resterende bladzijden ga lezen. Van Vie geloofde ik helemaal 0%. nada ,niente ,niks! Allemaal in mijn ogen grote leugens. Maar ik geloof Druppel. en mocht dit niet waar zijn, dan schiet mij maar lek, en ben ik voor altijd teleurgesteld in de mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zouden we hier met leugens beginnen, de basis van het forum is de eerlijkheid , of zitten we allemaal ladderzat berichten te posten, en elkaar doen geloven dat we het netjes droog houden, ik dacht éénieder er enkel maar beter mee wordt door de eerlijkheid tenopzichte van zichzelf en ook van de andere, en dan maakt deze regel niet uit over wat het gaat, eerlijkheid is de kracht voor iedereen.
sorry ik wou dit even kwijt ,greetz,Jo,:moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, Ik ben bijgelezen. Ben blij dat ik vandaag niet eerder hier kon zijn. de sfeer was weer ??????
Zag dat Vie ook nog even om de hoek keek. Ik verstijf gewoon bij haar Avator. Altijd gezellig. En heel veel medeleven naar haar toe.Fijn voor haar. Heb je echt wel nodig als je zo ziek bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, vakantie weer om?? Hopelijk kun je je morgen weer een beetje ontspannen.Valt niet mee hè?
Wel ook aan jezelf denken. de wereld draait gewoon door. Ik zeg altijd tegen mijn dierbaren, die ook denken dat ze niet gemist kunnen worden.: Ga een s naar het kerkhof, daar liggen allemaal managers die dachten dat ze onmisbaar waren. maar geen enkel bedrijf, dat niet meer bestaat na hun heengaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...