Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Hoi, Soothe,Hoestie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 quote: Originally posted by: SootheCharlie hoi, Kon je niet goed volgen, maar zie dat het weer gaat! Nee soothe, eigenlijk gaat het helemaal NIET.....maar das mijn probleem.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Charlie, jammer ,dat het niet goed gaat. Je schreef laatst dat je van je huisarts niet aan de refusal mocht.combineerde niet met je andere medicijngebruik. Weet hij wel dat je een alcoholprobleem hebt?Is dat ook niet schadelijk voor je lijf? Zelf denk ik ook weleens om refusal te vragen voor de nog resterende innname. Moet eerlijk zeggen, dat ik de moed ook nog niet op heb kunnen brengen, om met de billen bloot te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 sorry, even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 geen behoefte aan, te veel sores hier, wat wij al niet kunnen handlen................wie weet later..ik log nu maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 @ Charlie ja ik ga weer kalm aan doen. Sla door als ik hyper wordt en moet het vaak de volgende dag bezuren. Word dan depri en zie het niet meer zitten. Het is wel moeilijk om mijn grens aan te voelen maar ook daarin leer ik iedere dag.Zit nu lekker gedouchet met pyama aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Sammy, daar denk ik nog serieus aan....Welterusten alvast, en mss tot morgen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Sterkte dan maar Charlie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Mieke, heerlijk relaxed dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Druppeltje, PBtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Hoi Sammy, dat is lang geleden. Ik hoop dat het wel gaat. Je was toch met vacantie, of vergis ik me.Ik kan het soms niet allemaal uit elkaar houden! Dan spring ik er midden in, en moet het maar zien te volgen. Zal de ouderdom zijn. Om je vraag te beantwoorden, het gaat, up en down. Goede tijden, slechte tijden. We proberen maar kalm aan te doen, zonder teveel verzet. Ben ik een dag niet in de mood, dan doe ik niets. En de volgende dag een beetje opgefokt, alles te gelijk.Beste Sammy, het ga je goed! En kijk niet in je buurman z'n kaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Dus weer terug van vakantie.Volgende week weer werken.Gelukkig heel mooi weer gehad.Soothe, je gaat er toch maar voor. Dag na dag, maand na maand Klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 @ Charlie jij ook relaxed. Het valt soms ook niet mee. Vaak is het moeilijk om aan te geven wat er loos is. Ik uit me steeds meer en dat valt hier niet altijd goed. Word wel steeds sterker hierin en niet iedereen hoeft het met me eens te zijn.Het valt me op: hoe moeilijker ik het heb hoe sterker en vastberadener ik word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 We hoeven het zeker niet altijd eens te zijn Mieke. Dat is op een Forum met zoveel mensen welhaast ondoenlijk. Maar daarom zijn we geen vijanden. Er werd een paar keer over een prikkelbare stemming gesproken. Ik heb er niets van gemerkt!!! Ik zeg wat, en een ander reageert. Lijkt me niets mis mee!Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Over de kaarten van je buurman gesproken. Als iemand met bridgen in zijn kaart laat kijken,zal ik dat dus ook niet laten. mijn bridgemaatje zegt het altijd meteen.Ik heb 1x in mijn leven schandalig vals gespeeld met bridgem, Het haalt het slechtste in de mens naar boven:D. Zal dit ook nooit meer doen.Ik hoef er niet van te eten tenslotte. Er zijn zeer fanatiekelingen bij. Zeker op grote toernooien, waar wat te winnen valt. Ik speelde een keer tegen iemand , die een prijzenkamer had.hahaha.Toen ik dat ,s avond aan mijn man vertelde, was zijn antwoord: Ik denk dat wij voorlopig in die kamer nog wel de strijkplank kunnen laten staan:huh::) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik ben toch milder geworden. Wat niet drinken met een mens doet!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Zeg Geer jij gaat mij als oudste (ook de wijste?) toch niet van de troon stoten.Ik dacht de eerste plaats voor mij en dan Ferry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 naar dezelfde kapper geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 En dan Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Soothe, Van wat voor bouwjaar ben jij dan?? en Ferry?? of mag je dat niet van Anna verklappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 quote: Originally posted by: Mieke@ Charlie jij ook relaxed. Het valt soms ook niet mee. Vaak is het moeilijk om aan te geven wat er loos is. Ik uit me steeds meer en dat valt hier niet altijd goed. Word wel steeds sterker hierin en niet iedereen hoeft het met me eens te zijn. Het valt me op: hoe moeilijker ik het heb hoe sterker en vastberadener ik word. thanx, Mieke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Yep, van Anna wel, maar wat vindt Ferry er van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 It,s still raining here. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Luitjes, er is niet veel gezegd, maar toch bedankt tot zo ver...........Nu nog wachten op "commentaar hier" .............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik dacht dat Ferry en ik even oud zijn.of jong. het is maar hoe je het bekijkt. Voel me nog 20. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden