Spring naar bijdragen

donderdag 24 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juffie,
Dan gebruikt de muis jou misschien wel. Zo was het bij mij. Die dingen hoeven maar heel lichtjes aan geraakt te worden.
Kreeft dus. Had ik gelijk om je te feliciteren. Ik ben een rasechte schorpioen. Ik kan wel vergeven, maar vergeten doe ik niet. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
juffie

Corinne: ik vind jou echt een wijze vrouw!


En zo attent ook.


EEn beetje de moeder onder ons!!!! Zo voel ik dat tenminste!



HO HO Juffie,
Ik heb genoeg aan mijn eigen kroost.
Maar het compliment steek ik in mijn zak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, gefeliciteerd met je verjaardag! :musicnote: Ik hoop dat je een fijne en feestelijke dag hebt. Het weer werkt in ieder geval mee :rose:

Behalve de felicitaties aan Stien heb ik nog niets bijgelezen. Is het vandaag nationale onrustdag of zo? Ik meende tenminste in de gauwigheid te zien dat er meer mensen onrustig waren. Ik heb daarnet nog even mijn raam voor gelapt (kon de door mijn hond geproduceerde vlekken en spetters niet meer aanzien) en van de weeromstuit ook nog gedweild. Ben wel moe nu, maar het geeft wel voldoening.
En ik begin zowaar te geloven dat het met de jeugd ook nog allemaal een keer goed komt. De jongens hebben mijn heg gemaaid en een deel van het onkruid gewied! Zegt het voort, zegt het voort!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig Soothe. Kan het even allemaal niet meer bijhouden wie er nu op vakantie is en dan ben ik altijd bang dat er weer iemand verdwijnt zonder iets te laten horen en dat zijn er veel te veel naar mijn gevoel. Ben een beetje een kloek die de boel bij elkaar wil houden maar er niet bij stil staat dat er wel eens een uit kan vliegen...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
:)

Woman,
Welke passie?

Juffie,
Ik lig in een deuk. Moet je weten dat er hier nog veel meer schorpioenen zijn! Kreeften vast ook.

En hier vliegt zo een rottig fruitvliegje voor mijn scherm en mijn brilglazen. Irritant beest.

Druppeltje,
En het nieuws van An heb ik eerder gepost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het doorzeggen Druppeltje en Juffie :D

Safi, gefeliciteerd met een jaar lang het voortouw nemen, je best doen en ADB zijn op jouw eigen manier. :present: Je gaat goed!

Anjo, verontschuldig je niet dat je hier je hart uitstort. Waar zou je dat beter kunnen doen? Ik heb groot respect voor de manier waarop jij met de ziekte van X en de situatie omgaat. Je dochters zijn op een leeftijd waarop ze vaak weinig respect hebben voor een ander, en hebben bovendien behoefte aan een zondebok. Maar dat is geen excuus om op deze manier met jou om te gaan, en ik denk dat er een dag komt dat ze dat zelf ook gaan beseffen!

Corinne, toch leuk dat je vanmorgen liep te fladderen. Heb je ervan genoten?

Blacky, wat een rotstreek heeft iemand je op dat andere forum geleverd. Ik kan me voorstellen dat je je daar nu niet meer veilig voelt. Laten we hopen dat zoiets hier nooit gebeurd. Ik ben blij dat je steeds baat hebt bij je therapie.

Pippi, fijn dat je kinderen er weer zijn! En verder wens ik iedereen veel moed, sterkte en succes bij alles wat jullie willen bereiken. En een fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...