Spring naar bijdragen

donderdag 24 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En dat gun ik Anna ook. Maar platonisch, my foot.:D

Toch zo leuk om te lezen dat liefde op de meest onwaarschijnlijke plaatsen zich aan dient.
Ik geniet ervan. iK geloof niet meer zo in de liefde dus als het bewijs wordt geleverd dt het nog welkan dan ben ik zo blij. Soms is een mens blij dat hij of zij het fout heeft. Ik ken Soothe niet zo heel goed maar Anna heeft een warme plaats in mijn hart. Ik hoop en wens het allerbeste voor hen.
OOk al vind Soothe mij maar een K76 wijf, wat ik direct naar ht land van de alcoholroes verban.
Ik weet zeker dat hij nu niet meer zo over mij denkt. Tenminste dat hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog klaarwakker maar ik denk dat ik mijn bed ook maar eens op ga zoeken. Het was een zware dag e ik ben blij dat ik mij kon uitspreken op een plek waar ik iedereen redelijk vertrouw. Hulde aan degene die gereageerd hebben het was loodzware kost dat weet ik. Dat kost moeite om daarop te reageren. Ik vind het zo cool dat sommige daar de kracht voor hadden, het heeft mij de wereld van goed gedaan.

Slaap lekker iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trees ik was wachtende op een telefoontje van spud , die was vandaag ballonvaren , en ik wou weten of ze goed thuis gekomen was , dus het was spud die uit de lucht mocht komen vallen .
ik heb er echt eerlijk waar een heel lieve vriendin bij thanks spud :present:
soothie gran amigo mio van harte met je prestatie , en ik zeg het je luid en duidelijk , ik ben heel trots op je knuffel en :sun: ( mag wel he anna ;)
corinne waarom mag pipke jou bij de neus pakken ?;)
en moet ik nog lang wakker blijven om te weten wat een oermens is ??;)
mensen ik laat mijn vollekes af , en genietend van het ballonvaren verhaal ga ik slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...