Spring naar bijdragen

donderdag 24 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje
Wat een beeldig servies:P;)
Het eten ziet er heerlijk uit.

Pip, mijn excuses, ik begrijp het en zal het niet weer doen.
Had het gevoel dat je vergat hoe erg de drank je in de weg zat maar zal het niet weer op deze manier aan je duidelijk maken.

Woman...ja errug hè...hoe je lichaam je laat zien wat een verwaarlozing je hebt aangericht la die jaren.
Gelukkig is het wel moeheid, die de moeite waard is want aan het einde schijnt de zon.
Hou vol meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, nogmaals dank voor de felies, vind het errrg leuk :D

Vanaf mijn 26e heb ik nooit echt meer mijn verjaardag gevierd. Onder het mom iedereen is toch altijd met vakantie. Waarheid, was dus ook wel zo, maar ik kon het van de zenuwen nooit droog houden tot het borreltijd was. Trouwens de voorraad die ik dagen te voor haalde onder het mom verjaardag vieren was voortijds op en moest wederom aangevuld worden. Dus vond ik het prima dat iedereen langzaam aan wende dat ik er niets aan deed. Langzaam aan heb ik ook al mijn sociale contacten geweerd want visite kwam mij slecht uit.

Nu vandaag begon ik het eigenlijk leuk te vinden, raar hé. Veel mail, sms, telefoontjes en kaarten
gekregen. En al vroeg kondigde mijn moeder aan te willen komen. Helaas ze moest geduld hebben vannochtend want ze stond niet op het boodschappenlijstje van manlief. Hij kwam dus zonder haar
terug en werd ze pas later gehaald. Is dus goed gekomen en werd keurig door manlief weer geloosd.

Tot drie uur vanmiddag gewacht, geen visite. Maar hee, prachtig weer toch? De auto in en we zijn
naar het strand gereden. Daar nog wat bekenden gezien en een heerlijke strandwandeling gemaakt.
Gegeten op het strand en toen maar vlug naar huis, want je weet nooit.
Nou slot is nu, mijn visite zit op het strand en ik thuis.
Bekenden hadden door gegeven dat wij op het strand waren dus mijn kinders dachten, we verrassen
haar daar.

Nou aan drank denken zijn wij niet toegekomen, flessen blijven hier dicht. Zaterdag gaan de kinders weer een poging wagen.
Water met het warme weer smaakte prima ik heb niets gemist!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brudie, en ook Mieke,
Fase 2, dat betekent moeilijk bemiddelbaar. Mij hadden ze gelijk in fase 4 gezet: onbemiddelbaar. Oud en een drankorgel :( .
Ik wens je veel succes met solliciteren en vooral hoop ik dat je snel een baan vindt.
Niks zo vervelend om steeds brieven te schrijven, op 80% geen antwoord krijgen. Uitgenodigd worden voor een gesprek (kan je weer wat anders verzetten of laten vallen), je voorbereiden (kost een hoop tijd), je opladen, het gesprek en dan de afwijzing. Balen, balen, balen en dat 1,5 jaar lang. Dus, echt, Brudie, ik wens dat je zo spoedig mogelijk aan de bak komt.

Juffie,
Gebruik jij soms een laptop? Zo eentje met de 'vingermuis' (een vierkantje onder je polsen?)
Plak daar dan een papiertje over. Ik heb het zelf gehad toen ik vorig jaar op een middelbare school inviel om te notuleren. Wat een jargon! De tip kreeg ik van mijn eigen dochter. Die heeft zo een ding.
He, dan ben je net jarig geweest. Wanneer was het? De 22ste (mijn grootmoeder = kreeft) of de 23ste (mijn man = leeuw). Nog gefeliciteerd dus!
Maar ben jij nu een mannetje of een vrouwtje?

BamBam,
:)

Druppeltje,
Energie is op.

Stien,
Jarig Jobje! Is je moeder alweer weg?
Ik bruin niet, ik verbrand, krijg uitslag bestaande uit rooie vlekkerigheid en soms ook blaasjes. Jeukt enorm. En daarvoor hoef ik niet lang in de zon te verkeren. In de schaduw zelfs verbrand ik soms.
Terwijl ik toch van warm en droog weer hou. Binnen zit ik het veiligst, maar ik wil niet altijd binnen zitten. Misschien moet ik maar een burka gaan dragen ;) .

Houtje,
Rustig aan doen! De pijn is dan wel minder nu, maar de oorzaak is nog niet verholpen!
Je salade zag er schitterend uit. Helaas lust ik geen ansjovis, dus ga ik maar bij je kids zitten.
Ik heb weer vegetarisch gegeten: 1/2 courgette, wortel, ui, halve paprika, 3 tomaten, 2 sneetjes brood versnipperd, een vegetarische pizzaburger in stukjes en een ei. Het was heel lekker, helaas teveel, maar de rosse kat heeft ook nog gehad. Dat beest is een fijnproever: ze lust zowat alles, zelfs zuurkool.
Oh en je hebt een mooi bord, jammer dat je er zoveel hebt opgelegd ;) .

Pippi,
Leuk dat de kids er weer zijn.

Ferry,
:)
Albertina,
Vakantietijd = stresstijd en niet iedereen heeft geduld, niet iedereen is vriendelijk, niet iedereen is in staat om zich neer te leggen bij de feiten die hij niet kan beïnvloeden.
'k Hoop voor jou dat je volgende dienst toch wat rustiger verloopt.
En ik geniet best van mijn weekje vrij. En ben ook onmisbaar als moeder. Zoonlief belde net met de vraag of ik even een serie lettertjes van een van zijn groezelige notitieblaadjes wou oplezen. Hij heeft een afschuwelijk handschrift, maar gelukkig heb ik mijn beide kinderen geleerd om cijfers, getallen en losse letters altijd zorgvuldig op te schrijven, want als er geen context is, zijn fouten zo gemaakt.

Sammy,
Heel verstandig om voor jezelf te kiezen. Als je maar bleef doorgaan, zouden je collega's je weer langere tijd moeten missen en jij veel meer pijn hebben. Wees zuinig op je lichaam. Je hebt er maar één en je moet er je leven lang mee doen.
Bij de wie is wie staat bovenaan diegene aan wie het laatst een reactie is gestuurd. Dat wil dus zeggen dat je ws. niet eens met opzet naar boven bent gehaald.

woman,
Griep moet je goed uitzieken. Heel vervelend om met deze temperaturen met koorts te lopen.
Veel water drinken en ook zorgen dat je mineralen worden aangevuld.
Beterschap!

Safi,
Je mag best een keertje naar Dordt komen!

Stien,
Visite geweerd. Oh lala, klinkt mij bekend in de oren. Dan kon ik niet rustig drinken en bovendien slonk mijn voorraad en was steeds bang dat ik niet genoeg meer over zou hebben. Hoezo verslaafd? Nee, helemaal niet! he he.
:D je moeder stond niet op het boodschappenlijstje. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi hoi,

Als ik het goed lees, zou er in mij een stukje nijd zitten. Die vraag stel je jezelf!! En die mag je stellen.
Het doet me altijd goed als iemand zich in de zieleroerselen van een ander wil verdiepen.

Nijd dus. Omdat ik eigenlijk wel een wijntje zou willen, maar het kan niet! Aangezien we hier sharen, vraagt dit om enige uitleg! Nee Pippi er is geen nijd, niet in het minst en de genen die mij nastaan zien dit zeer duidelijk. Waarom nijd? Het is logisch, dat je na een leven vol drank soms denkt, een beetje jammer is het wel! Net zoiets als een suikerpatient, die geen taartjes kan eten. Nijd gaat verder, dan zou er een soort misgunnen ontstaan. Ik gun ieder zijn drankje. De zonen van Anna, drinken een biertje waar ik bijzit. Geen nijd, niets van dat. Ik zeg drink het met smaak, dus niet te snel!!

Dan ook nog even dit, ik mag het wel. Er is niemand die mij een strobreed in de weg legt. Ik hoef niet meer. Niet omdat ik op instorten sta, maar het is welletjes.
Hopelijk heb ik op deze wijze iets van je bezorgheid weggenomen!!

Het door mij genoemde cynisme, is iet te scherp. Ik noem het nu ironie. Ik kan redelijk tussen de regels doorlezen. Aan mijn adres heb je ook een keer gezegd- Waar kom jij vandaan, blij dat je goed gaat.
Dit is een licht ironische toonzetting, we zijn niet van gisteren.

Pippi, doe je ding. Dat het leven je een beetje toe mag lachen. In ieder geval zijn de kids er weer.

Een groet uit een zonnig Amsterdam. Dit weer beurt mij altijd op!!

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Niet teveel hooi op de vork hè? Er zit ook een verdoving bij, die meteen werkt, maar ook het eerst is uitgewerkt. Daarna moeten de ontstekingsremmers langzaam aan hun werkgaan doen. Kan een dag of 10 duren, voor ze volop werken.

Ik vind salade Nicoise ook heerlijk. Zag er lekker uit. Ga ik dit weekend ook maar weer eens maken.

Heb net rondje 20 km in mijn eentje gefietst.Doe ik altijd samen met buurvrouw na het eten.
De vakantie kilootjes moeten er weer af. Broeken zitten erg strak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, van harte meid!
Het klinkt alsof je het bezoek van je moeder goed doorstaan hebt. Fijn. Het is inderdaad een heerlijke dag om naar het strand te gaan. Ik kom er eigenlijk nooit meer, zo stom eigenlijk.
Jammer, dat je je kinderen bent misgelopen.

Corinne,
Fijn dat je een goede dag hebt.

Tapas, tja je hebt van die dagen. Ik heb het zelf vandaag ook ben bozig en heb eigenlijk de hele middag op bed naar de buis zitten staren,niet dat ik er iets van heb opgepikt meer bewegend behang. Wel voor het open raam. Maar toen voelde ik mij schuldig dat ik X zolang alleen gelaten had. Hij heeft een goede dag vandaag en is nu boodschappen aan het doen en het is stiekum heel fijn om echt even alleen te zijn.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: CPAS




Juffie,

Gebruik jij soms een laptop? Zo eentje met de 'vingermuis' (een vierkantje onder je polsen?)

Plak daar dan een papiertje over. Ik heb het zelf gehad toen ik vorig jaar op een middelbare school inviel om te notuleren. Wat een jargon! De tip kreeg ik van mijn eigen dochter. Die heeft zo een ding.

He, dan ben je net jarig geweest. Wanneer was het? De 22ste (mijn grootmoeder = kreeft) of de 23ste (mijn man = leeuw). Nog gefeliciteerd dus!

Maar ben jij nu een mannetje of een vrouwtje?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: CPAS


Juffie,

Gebruik jij soms een laptop? Zo eentje met de 'vingermuis' (een vierkantje onder je polsen?)

Plak daar dan een papiertje over. Ik heb het zelf gehad toen ik vorig jaar op een middelbare school inviel om te notuleren. Wat een jargon! De tip kreeg ik van mijn eigen dochter. Die heeft zo een ding.

He, dan ben je net jarig geweest. Wanneer was het? De 22ste (mijn grootmoeder = kreeft) of de 23ste (mijn man = leeuw). Nog gefeliciteerd dus!

Maar ben jij nu een mannetje of een vrouwtje?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy,
Ik zit bij een hardloopgroep van de instelling waar ik voor mijn depressiviteit in behandeling ben.
Zou mijn stemming moeten verbeteren als gevolg van de aanmaak van endorfinen.
Ik heb echter nog nooit een juichstemming gehad na het lopen, zelfs niet in de tijd dat ik SLA-loper was.
Gisteren was ik in opperbeste stemming en vanochtend liep ik fladderend rond, maar nu is mijn stemming weer gezakt naar een het-zal-me-een-worst-wezen-niveau.
En dat heb ik tot vandaag toe steeds gehad. Wellicht dat het te maken heeft met het feit dat ik destijds alleen maar liep om de tijd te doden terwijl mijn vriend (nu man) langere afstanden liep. Moet wel zeggen dat ik niet meer heb gelopen dan de halve marathon. Dat vond ik toch echt genoeg.
Maar lol heb ik er nooit in gezien. Natuurlijk was ik altijd wel blij dat mijn tijd, dus conditie verbeterde, maar geen JOEPIE HOEZEE-gevoel.

Anjo,
Wat een rotgevoelens.
Ik heb de indruk dat je meiden je schuldgevoelens aanwakkeren. Laat ze je niet verder manipuleren.
En het moet idd wel rot zijn voor je X om dat zo te zien.
Ik kan in jou alleen maar een zeer zorgzame kanjer zien. Denk wel aan je eigen gezondheid. Die meiden van je mogen ook wel eens de handen uit de mouwen schudden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kluns op pc, ik zei het toch!!!!!!!!!!!!!!
Wilde antwoorden op jouw vragen.
Was dinsdag jarig, ben dus kreeft.
Dat met die laptop klopt, maar ik gebruik geen muis.
En ik ben een vrouw(tje).
En omdat ik zo handig op de pc ben, stond het verkeerde icoontje en wist ik niet hoe ik dat moest veranderen.
Zo, weer een aantal raadsels opgelost.

Anjo, wat een rotgevoel moet jou dat geven. Denk niet dat ze dat echt beseffen, hoop het tenminste.
Laat je niet gek maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...