Spring naar bijdragen

donderdag 24 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Top Brudie, een echte leeuw dus.
Ik zit op de grens van kreeft en leeuw.
Probeer mijn leeuw-eigenschappen wat meer te ontwikkelen.

En....insert.....moet ik die aantikken als het al door elkaar is gelopen?
Wat een kluns ben ik toch op de pc, maar ja, ik hoef dan ook niet alles goed te kunnen, denk ik dan maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee mede-genieters-van-het-goede-(alcohol-vrije)-leven,

Wat een lekker daggie hè?

Nou, Soothe, ik HEB me toch lekker geslapen in mijn schone jachtnapon en krakend schone bedje, heeeeeeeeeerlijk. Soms gooi ik voor de luuux wat lavendelwater in mijn strijkijzer, dan gauw strijken, in de kast, en als het dan op je bed ligt, zoooooooooo heerlijk.

En ja, ik wil met alle liefde Anna's strijk doen, dat weet je toch? Maar Anna, Anna wil alles ZELF doen hè.

Gisteren hard gewerkt, ging goed met de nek (en dus ook arm), 24 overhemden gestrken (mijn hemel, van één week, waar halen ze het vandaan), vanmorgen een uurtje in de tuin zitten voegen-krabben, knapt al weer op hoor.

Ik voel me ook goed, heb gisteren hard gewerkt bij R. aan zijn belastingen en dat geeft me een goed gevoel. Nu nog mijn eigen administratie want o schande, 2,50 boete bij bol.com wegens te laat betalen, erg hè. Maar terecht, ik ben het gewoon vergeten.

Ik heb net de fotoos gekregen van mijn vriendin van het wandel-weekend, zeg maar het regen-wind-storm-weekend, en het rare is, op die foto's zie je er niets van dat het zulk slecht weer was. Haar camera fotografeert gewoon récht door de regens heen. Typiusch, ik dacht imposante fotoos te hebben van hoe slecht het was, maar mooi niet.

Pippi, ik denk aan je, je kids zullen nu wel weer thuis zijn.

Allen, het klinkt goed hiero.

Juffie: speciaal voor jou: je gaat hartstikke goed, en ja, het duurt even voordat je hier iedereen kent en ik loop hier al onwijs lang mee, en voel me soms ook "genegeerd" terwijl dat gewoon toeval is. Je kunt niet door je pc heen zien wie er wel en niet zit.
Werk je op een school, vind ik interessant, kun je iets meer vertellen, dat geeft een beetje een beeld, zonder dat je je anonimiteit prijs hoeft te geven.
O ja en ik heb nog één opmerking, je naam "juffie" en je icoontje zijn misschien een wat vreemde combinatie, je kunt je icoontje makkelijk aanpassen bij profiel, rechts bovenin. Misschien dat dat ook wat scheelt in de mate waarop er op jou gereageerd wordt? Ik roep maar wat.

Mensen ik ga mijn eigen admini doen en dan nog even de tuin in met een boek. Moeilijk hoor, dat stilzitten met een boek, ik heb alsmaar veren in de kont.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Houtje,

Weer ietsje minder klunzig!!!!!!!!!!!

Wat meer over mezelf.............
Heb er bijna 9 jaar over gedaan om vanuit de bijstand een vaste baan in het onderwijs te krijgen.
En toen dat eindelijk gelukt was................na 2 jaar burn-out.
In die periode veel lich. klachten: tintelingen linkerarm, pijn,
2 nekoperaties gehad, op 6 plaatsen beschadigingen in het ruggemerg: stenose.
Nu 45-55% afgekeurd.
2 jaar geleden moest ik weg van mijn werkplek: last in, first out.
Heb het daar heel moeilijk mee gehad, om de manier waarop dat is gebeurd.
Inmiddels op een nieuwe school, dit jaar fusie en deze vakantie nog het hele gebouw verhuizen.

Lijkt of ik klaag, maar door die ontevredenheid ben ik wel een eigen bedrijf aan het opzetten, opening 2 augustus.
Alles heeft zo zijn reden, denk ik dan.
Was ik nog op de oude school, zou ik dit initiatief nooit genomen hebben.

Ben ook nog steeds wennend aan het feit dat de kinderen het huis uit zijn.
Aan de ene kant meer vrijheid. Aan de andere kant ook eenzaam soms.

En wat ik vooral moet leren is op zijn tijd NEE zeggfn. Lukt al vaker, maar dan weer dat schuldgevoel!

Werk part-time, maar in verhouding meer dan fulltimers.
Even ge-update ,dus!
Las dat jij ook naar de fysio gaat, of verwissel ik nu iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Stien, gefeliciteerd, nog vele gezonde en droge jaren gewenst.
:heart:.

Tapas,
Ik herken het wel hoor, vrij hebben en alles uit de kast trekken om je dagen zo
nuttig mogelijk te besteden.
Tja en dan kan je wel eens een beetje te hard van stapel lopen.
Dus, geniet van het mooie weer zou ik zo zeggen.
Wat betreft je pijn in de kuiten, heb je er wel eens over gedacht om naar ''Runnersworld"
te gaan?
Dat is een sportzaak waar je op een band gaat hardlopen, terwijl je loopt wordt er dan een
video opname gemaakt.
Zo kunnen ze dan zien wat je eventueel niet goed doet met lopen, of wat je eventueel
voor andere schoenen zou kunnen aanschaffen.
Ik ben er een paar keer geweest, met een vriend, ze zijn niet opdringerig om iets anders
aan te schaffen maar wel heel kundig.
Trouwens wat vreselijk leuk die foto"s van de poes met jongen.

Pip,
Fijn dat je kids weer terug zijn, kan je weer lekker moederen.
Wel vreselijk knap hoe je de dagen bent doorgekomen hoor!

Juffie,
ja wat moet ik nu zeggen, ik heb idd niet echt op je gereageerd,
wel slordig eigenlijk.
Meestal lees ik het draadje vluchtig door en eerlijk gezegd reageer ik dan op de mensen
die ik ken.
Zelf heb ik vanaf dag één het gevoel gehad er wel bij te horen, maar ik begrijp je wel.

Corinne,
Geniet je een beetje van je vakantie?

Zo ik ben alweer klaarwakker, veel te vroeg natuurlijk, morgen ben ik lekker vrij.
In tegenstelling tot andere nachten heb ik het razend druk gehad.
De andere hal gaat al om 02.00 open, klanten moeten te lang wachten bij de incheck,
dus allemaal ongeduldig en niet bepaald vrolijk of in vakantie stemming.
Maar goed, ik heb best lekker gewerkt vannacht.
Vanmorgen heb ik nog tot 11.oo in het zonnetje gelegen bij mijn Pa in de tuin,
lekker ontbijtje gekregen, dus niets te klagen.
Nu ga ik even douchen en de krant lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet maar lekker samen met je moeder.

Pippi, Fijn dat ze weer heelhuids thuis zijn. Volhouden nu met niet drinken!!!
Je zult merken dat je je straks steeds fitter gaat voelen.

Houtje, Gaat de pijn iets minder worden??

Ik ben vanmiddag naar huis gegeaan. Krijg teveel last van mijn schouder met het lood om de nek.
Vond het wel l@llig voor mijn collega, maar heb toch voor mezelf gekozen.

Safi, Alweer lekker bezig met de nieuwe bijeenkomst. Ik ga zo even kijken en hoop er deze keer wel te zijn.

Alle anderen een lieve groet uit het zonovergoten midden van het land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie als ik dit zo lees dan past deze outfit beter bij jou.

Onze Tina komt ook weer eens bovendrijven, fijn meis.

Ik ga nu de boerenomelet klaar maken dan kan ze alvast afkoelen, de tomatensalade is al klaar en neem daar een klein bruin stokbroodje met kruidenboter bij mjam. Nee nou niet allemaal tegelijk komen want zoveel eieren heb ik niet al ben ik er zelf eentje na die diepvries. Hahahah laters.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy,

Het gaat NIET slecht, maar ik blijf voorzichtig. Ik had vorige keer na ruim een week al weer zo veel pijn dat ik aan de morfine moest. Ik neem gewoon mijn "gewone" pijnstillers dus paracetamol en diclofenac, maar werd gelukkig vanmorgen zonder pijn wakker. Zou het dan echt helpen deze keer? De injectie zelf was super-pijnlijk, ik lag daar echt te huilen van de pijn. Wijze raad van R: dan zitten ze op de goeie plek te prikken als het zo'n pijn doet. Duh-hûh.

Druppeltje,

Het water loopt me uit de mond. Ik ga vanavond ook iets maken denk ik wat de kids NIET lusten, een salade of zo. O ja, nicoise met een lekker stukje tonijn !!!! Joepie, dat doe ik.

Juffie,

Bedankt voor je verhaal, je gaat nu een stuk meer voor me leven. Goed van je om het zo kernachtig te kunnen opschrijven.

Aan de C100.000: ik kom eraan !!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al dagen niet lekker pfffff. Weer griep en mn lijf doet zeer. Schele hoofdpijn, en als ik opsta uit mn stoel lijk ik wel een vrouw van 93.......(ipv 39)
Doe mn best om elke dag te bewegen, omdat ik continu spierpijn heb, veel wandelen met doggie en minstens 1 x per week op de fiets. Maar ik kom er erger af (van de fiets) dan ik er op kruip. Helemaal gebroken.
Vind het niet eerlijk !!!! Bah bah en nog eens bah.
En toch drink ik niet, ik laat lekker de eerste staan. Wakker worden zonder kater is nog steeds een bless en geen dorst meer hebben, wauw wat fijn !!!
Sta nog veel te laat op en ga nog veels te laat naar bed, maar toch lijken mijn dagen nuttiger en zinvoller, zelfs nu met al die griep en pijn zijn de dagelijkse klusjes minder vermoeiend dan met een kater........
Heb zin in een winterslaap, gek he haha dat mn lijf kapot is na al die jaren roofbouw gepleegd. Jeemig, jaren lang keihard gewerkt, direct naar de kroeg, niet eten, 02.00 uur naar bed, slecht slapen door de alcohol en honger, twee liter melk naast mn bed, 08.00 uur weer op en mezelf over de kater heen tillen.
Eigen schuld dikke bult dus........
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi allemaal ,
zo terug van hulpverleenster allez eigenlijk al een uurtje , het was weer zwaar maar zoals altijd heb ik er veel aan gehad.
corinne de reden dat ik deze morgen al spagetti gekookt heb was omdat ik na psygologe naar zee zou vertrekken , maar dit is buiten een dronken truck chauffeur gerekent die deze morgen op de E 40 een ongeluk gehad heeft alcohol promille 1,5 , reed ziggie zaggie langst de baan , zijn lading 26000 liter zoutzuur is hij kwijt , momenteel files van meer als 4 uur richting kust , en neen daar ga ik niet gaan instaan of het is een gestoomde blacky ;)
pipke ik geniet met je mee dat je kids weer thuis zijn er straalt veel :heart: in je schrijven :sun:
houtje weer n,iet te veel hout op je schouder nemen he ,geef het tijd om te genezen zij de zelf eigenwijse blacky :present:
safierke ik zeg niet vlug iets , maar ik hoop dat je nooit een oud bericht van mij naar boven haalt , wil je het toch delen doe het dan met de persoon die het aan belangt , lijkt jou dit iets ??
vorige week schrijf ik een mail op een site waar ik bij ben , is ook een soort warm badje , een kl@@t copieert mijn bericht en plaats het op een andere site waar hij en ik op zitten , het resultaat is dat ik nu al meer als een week op niet een van de sites schrijf omdat ik vindt dat het niet kan , de kl@@t die 21 jaar nuchter is zal het hierdoor niet moeilijk hebben maar ikke wel want een warm badje is mij gestolen .
juffie same feeling hier , in het begin toen ik op adb was .
nu reageer ik nog niet vlug maar dit is omdat ik heel onzeker ben en denk verkeerde dingen te schrijven , en ook daarom houdt ik het in het algemeen gewoon op mijn eigen de blacky .
zo mensen ik ga een beetje kleine werkjes doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,

Het lopen was zwaar. De zon scheen onverbiddelijk. Ondanks dat ik me flink ingesmeerd had, voelde ik het branden. Ben een paar keer uit de groep gegaan om in de schaduw te gaan. Ben nu dus rood getint en het jeukt. Grr.

Thuisgekomen even aan de piano, dan een peuk en dan de kattenbak en de vuilniszak.
Dan gedoucht en de douchecabine grondig schoongemaakt (wat een ijver leg ik toch aan de dag). Daarna nog mijn poezelige voetjes en mijn puist verzorgd. Ik zit hier dus weer schoon geboend en fris aan de PC. Ik ga me zo beraden op mijn avondmaal.

Terwijl ik na het douchen nog aan het tutten was, heb ik een smsje van An binnengekregen. Nu wist ze dus wat ze gisteren gewist had.
Het gaat geweldig en het is de mooiste vakantie ooit. Ook de familie heeft nog geen drup JWW gebruikt.
Dat is toch een fantastisch bericht.
En jullie hebben allemaal de groeten met veel zon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...