Spring naar bijdragen

woensdag 30 juli 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Nog snel even bijgelezen!!!!
Vanmorgen monteur hier geweest, vaatwasser kapot, onderdelen niet te krijgen.
Wordt dus met de hand afwassen (zaterdag).

Vanmiddag naar Ikea geweest. Ik liep achter mijn karretje aan alsof ik slaapwandelde.
Jeetje wat een benauwd weer weer!

De hele dag doodmoe, vanavond visite gehad, en nu weer klaarwakker. Een echt avondmens dus.

Brudie, weer terug in het vertrouwde d"rp. Maar A'dam heeft toch wel wat, hè?

Corinne: indrukwekkend wat je schreef!!!

Wannes: hoe heet het nieuwe vogelke?

Marjan: hoop dat het gaat lukken met het huis.

Anna: lijkt me alleen maar goed dat je niet alleen maar op het forum zit, betekent ook dat het wel goed met je gaat.

Pippi, Toon, Edflobe (hopelijk niemand vergeten!!!!!!!!!) bedankt voor jullie reactie. En Albertina natuurlijk ook.

Heeft me goed gedaan even alles weer chronologisch op een rijtje te zetten. Voelde me daarna leeg, maar ook weer trots op mezelf. Ik heb het wel maar allemaal gedaan. En toen MOEST ik alleen maar sterk zijn. Nu MOET dat niet meer. Hoewel..............Zwakheden toegeven is ook sterk! 't is maar hoe je het bekijkt.

Morgen kan ik wat langer blijven liggen, ben ik echt even aan toe.

Wens jullie allemaal een rustige nacht en morgen gezond weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Soothe,

Ik was zo boos dat niemand het erg vond dat ik op vakantie ging, dat ik mijn e-mail had gewijzigd in een e-mail dat niet bestond. Ik wilde stoppen. Ben geloof ik toch weer terug.

Waarom mocht An wel alles vertellen? Waarom vonden jullie mij niet belangrijk??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor jou, Pippi, maar machine is toch echt een vrouwelijk woord, dus de naaimachine is een zij.
En ik bedank voor het verstelwerk. Bovendien moet zij nog ingewerkt worden, dat moet rustig aan gebeuren net als bij het inrijden van een brommer of een auto.
En wie is Rie Heppert???

Floortje,
Vertel eens duidelijker.
Je hebt je naam hier veranderd. Ik ben nieuwsgierig naar het waarom.
Ik wil ook graag weten hoe het in je vakantie is geweest.
Ik begrijp ook je boosheid niet.
Jij mag gewoon vertellen hoe je vakantie is geweest.
En ik wil heel graag weten, echt heel graag weten, hoe het met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Heel eerlijk, ik heb alle dagen gedronken.
Het begon avond nummer 1 op de camping toen ik de teleurstelling in mijn lijf voelde en ik met vriend afsprak dat ik wel drinken mocht.
Ik heb alle dagen een fles wijn gehaald en opgedronken.
Na vakantie thuis heb ik niet meer gedronken. Ook niet in het weekend of op verjaardag van schoonzus.

Waarom mijn naam veranderd?
Ik heb gemeld dat ik op vakantie ging. En iedereen had het druk over twee katjes, die - volgens Pippi rood gekleurd goed bij het behang pasten - en achteraf heeft niemand met mij gepraat.

Ik heb een verkeerd e-mail adres ingevoerd waardoor ik tot waarschijnlijk a.s. vrijdag - als ik dat nog wil - niet bij mijn eigen FloortjeII naam kan.

Tot zo ver even genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een alcoholist is een emotioneel mens en is daardoor snel geraakt of gekwetst en denkt ook dat een ander hem of haar niet mag. Dit is een negatief zelfbeeld. Als de alcoholist is gestopt met drinken en werkt aan zijn herstel, zal zijn zelfbeeld ook in positieve gedachten omslaan. En zal hij of zij groeien

Zo dat is eruit op de late avond.

welterusten, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Ik vind dat je ongewoon en onnodig kwetsend naar Pippi doet.
De boosheid die je naar jezelf toe hebt, reageer je af op haar.
Lieverd, mij is je vakantie ook ontgaan.
En de manier waarop je binnenkomt, is een wel heel negatieve manier van aandacht vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ze hebben het hartstikke leuk gehad. Gelukkig want een goeie vakantieherinnering in je jeugd is goud waard voor later (braaaaaaaaaak).

De was, mensen ik zie het morgen wel, nachtstroom of niet. Hoe relaxxxxxxxxt die Hout ook altijd is, whaaaaaaaa.

Zegt Dochter: Mam, sorry hoor maar ik heb je niet zo erg vreselijk gemist. Zeg ik: dat geeft niet lieverd, ik heb jullie ook niet zo vreselijk gemist. Werd ze me toch een partij kwaad !!!!!!! Hoe kan dat dat jij ons niet mist, heb je dan niet aan me gedacht of zo. Oeps :$ dat horen moeders dus niet te zeggen. Die moeten kwijnen en traantjes wegdeppen zeker. Foei, foute moeder-reaktie (maar ja, wij zijn toch ook mensen!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schat Pippi,

Als iemand veel vertelt dan ben jij het niet maar ik.
Heb je niet gelezen hoe jammer het is dat F teveel gedronken heeft? Geloof jij haar dan nu dat ze 100% droog is?
You don't wanna know wat mensen dan een ander gezicht hebben.

Lieverd, LAAT HET GAAN. Je hebt het niet verdiend, en het forum keurt het af en steunt JOU. Houd die gedachte vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...