Spring naar bijdragen

woensdag 30 juli 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Hoi,

I'm late, I'm late for a very important date
No time to say "Hello", "Goodbye"
I'm late, I'm late, I'm late, I'm late
And when I wave, I lose the time I save
My fuzzy ears and whiskers
Took me too much time to shave

I run and then I hop, hop, hop
I wish that I could fly
There's danger if I dare to stop
And here's the reason why
You see, I'm overdue, I'm in a rabbit stew
Can't even say "Goodbye", "Hello"
I'm late, I'm late, I'm late


Soothe heeft het druk, net als de mat hatter.:D


Ik laat nog van me horen! Moet nog een lieve PB beantwoorden, ook dat vanavond!
Ook nog veel lange verhalen, waar ik even geen tijd voor heb. Alles komt goed.

Groet.


Dus tot"horens"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drup misschien moet je schuldgevoelens niet ver­warren met emoties van bedroefdheid
Schuldgevoelens waarschuwen ons in de eerste plaats voor de zonde.
maar bij het overlijden van je geliefden heb je geen zonde begaan
Je schuldig voelen, het is mijn schuld, het komt door mij.
Schuld impliceert slechte intentie, en verantwoordelijkheid.
Ook hier geldt weer loslaten Drup.
Hoe moeilijk het ook voor je zal zijn.
Het geluk zit in de mooie herinneringen en de wetenschap dat hij je graag gelukkig zag.
Het spijt me als ik je verdrietig heb gemaakt.

Tina dank je ik zit ook steeds meer aan pesso therapie te denken, want in je eentje met hulp van mijn man en mijn vriendin is het wel een moeilijk gevecht eerlijk naar jezelf kijken. Toch blijkt de spiegel die een ander bied vaak het meeste te zeggen.
Net als je, als je naar je eigen lichaam kijkt , alleen een klein gedeelte kan zien en de rest, de kleur van mijn ogen, gezicht, rug met behulp van de reflectie van een spiegel. Zo zijn we ook voor een heel deel van onze Zelf blind en kunnen we die slechts door projectie en refelctie met de wereld om ons heen leren kennen.
Maar je moet je zelf wel herkennen in die spiegel, anders wordt het een illusie en geen kennis.
Ik moet wel beseffen dat alles wat ik beleef en waarneem ik zelf ben en geen droom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treessie bijnna vergeten een bosje omdat het zo goed met je gaat
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

En je zoon?? Al geslaagd met zijn huisvestiging of nog aan het aklimatiseren??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KRIJS, GILLEN !@#$%%^&*&*()()*^%#@#!, sorry

Kijk dat is nou miin broer zoals ik al beschreef en hij is er nog steeds niet.

Behalve nog een oude dementerende tante heb ik niemand meer.

Sjips drup heeft weer zelfmedelijden........Schiet ze wat mee op hahahah.

He verdilleme alles de hele dag al klaar en maar wachten, durf geen leesboek te pakken en ff te gaan liggen want ik val dan in slaap en ben bang dat ik dan de bel niet hoor.

Sorry moest het ff kwijt, snik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppel, waarom een gebroken hart? Is met je broer? Nee, toch? Of gewoon verdriet? Zeg ik gewoon maar ik denk dat je wel weet hoe ik het bedoel.
Je zegt dat je niet sterk ben maar dat mensen het van je verwachten. Daar kan ik dus boos om worden.
Iedereen heeft het recht om te rouwen op zijn eigen manier dus trek je even niets aan van wat "men" van je verwacht aub. Mensen verliezen van wie je houd dat is snijdende pijn.

Tina, wat heb je het mooi beschreven.

Ik heb vandaag zulke lieve reacties gehad, dank je wel.

Vandaag kwam de hulp en staan we samen de keuken te soppen zegt ze tegen me dat X gelijk tegen haar gezegd heeft dat dochter2 en ik samen in een deuk hadden gelegen gisterenavond en dat hij zo gelukkig was dat dat gebeurd was. Ik hoop echt dat het vaker mag gebeuren. Ze is nu onderweg naar haar zus en ik kreeg zowaar een knuffel toen ze weg ging en het is echt geen knuffeldier.
Ik voel me zo blij vandaag.

Juffie, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat je een zonnigere tekomst mag hebben.

Marjan, als je stopt met drinken dan ben je echt even zo labiel als maar kan. Jantje lacht/ jantje huilt.
Het hoort er gewoon bij.
Fijn dat je meer uren kan gaan werken en natuurlijk hoop ik ook voor je dat je snel een eigen stek mag krijgen.

Ik hoop echt dat door mijn schrijven, ik niet mensen verdriet doe. Deze ziekte overkomt zoveel mensen en echt niet alleen rokers en het heeft ook zoveel varianten.

Tapas, gisteren zei je dat het fris was bij jou. We leven in zo'n klein landje maar hier was het echt heet tot in de late nacht. Vandaag is het niet te harden.

Omdat ik toch al vies plakkerig ben ga ik eerst een stoofpotje opzetten en dan in de badkamer schuren.
Kan ik gewoon even de douche aanzeten als het mij te warm word, hopelijk koelt het vanavond af en dan
kan ik de buizen en de deur even lakken. De badkamer is een doorn in mijn oog, roestige pijpen en een deur die bijna geen lak meer heeft. Sorry. maar dan heb ik niet het gevoel dat ik schoon van onder de douche kom. En ik moet ergens beginnen.

Wie heeft er nog meer tienerzonen? Sprayen die zich allemaal zo overdadig met AXE? Ik weet wel dat veel van mijn leerlingen dat wel deden vooral de eerste les moest het raam echt open door al de verschillende luchtjes allemaal overdadig gesprayed. Ik lig echt elke morgen te snakken naar adem en ik slaap een verdieping hoger. Vandaag heb ik een "echt" luchtje voor hem gekocht, rib uit mijn lijf maar
hopelijk leert hij dan dat je niet 3 keer hoeft te sprayen.

Iedereen een hele fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verhaal Juffie, echt veel meegemaakt. Maar dat vind ik van anderen ook (weet even geen namen, zou eerst weer moeten zoeken), daar is mijn verleden en heden eigenlijk niets bij. Begin me gewoon bijna te schamen dat ik zo makkelijk naar de drank greep.

En Safi, wat heerlijk dat jullie zo'n sterke relatie hebben dat die dus kennelijk heel veel aankan. Zucht.... kan er alleen maar van dromen. Maar er is altijd hoop: eerst mezelf en daarna maar verder zien.
Heb je stuk Ego, Schaduw en Zelf volgens Jung met interesse gelezen. Zal het nog eens herlezen en goed over nadenken.

Geweldig Sandman, dat je je door die momenten gisteravond hebt geslagen. Geef die Gremlin gewoon volgende keer een flinke tik! Je mag trots zijn op jezelf!

Druppeltje, wat een heerlijk verhaal over die reizen van je broer. Wat moet het een genot zijn om zijn vrije geest te kunnen hebben. Kan er jaloers op worden, zoveel ongebondenheid.
Is 'ie er al?

Las een paar keer over drinken om gevoelens te verdoven. Bij mij werkt dat niet zo. Die eerste wel, dan valt de spanning een beetje weg. Maar daarna.... verdoving meteen weer uitgewerkt, alles wordt negatief, negatief, negatief. Ben niet meer hanteerbaar. Gelukkig dat ik meestal in mijn eentje dronk, spuwde toen alleen via de sms van alles bij mijn vriend eruit. Lekker handig! Logisch dat hij het niet meer trekt. En uiteindelijk tollend in slaap valen en met een zwaar k*)"= gevoel wakker worden, voor de helft niet meer wetend wat je allemaal uitgekraamd heb. Als ik hier zo aan terugdenk, schaaam ik me helemaal de blubbers.

Anjo, tienerzonen met AXE?? Jaaaaaaaaaa. Inderdaad alle ramen en deuren tegen elkaar open als de ochtendsessies in de badkamer afgerond zijn. Heb ze nog eens geprobeerd rollers aan te praten, maar daar voelen ze niets voor. En dan die enorme hoeveelheden gel, de restanten terug te vinden in de wastafel en aan de kraan. Brrrrrrrr.
Maar ach, verder zijn het schatjes.

Moet weer even achter papieren aan om een sociale urgentie voor een woning te krijgen.
Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi die hoe adb'ers ,
amaai wat hebben jullie de bodem van jullie hart laten zien hartelijk dank hiervoor :heart:
het lezen van julli berichten heeft mij doen huilen , kippenvel bezorgt maar ook warme om wat jullie geschreven hebben
iemand schrijft niet moeilijk dat we gaan drinken zijn inderdaadc , MAAR neem van mij aan dat er mensen zijn die het nog moeilijker gehad hebben en die zijn niet in de alcohol gevlucht , een voorbeeld is de vrouw waar ik deze morgen bij werkt , jullie willen niet weten hoe die haar leven tot nu toe verlopen is :devil:
maar zoals een gezegde ieders kruis is het zwaarts te dragen
druppeltje wie kent druppeltje , je banjo misschien ??
hoop dat je broer er ondertussen is .
in vrede leven is de titel van een boek geschreven door hein stufkens , het is een gids voor gelijkmoedigheid isbn 90-202-7688-3
ik heb er al veel wijze zaken uit gehaald
zo en ikke ewel uren gewerkt in de tuin met de zon op mijn bolleke , eten gekookt en als laatse verse sperzieboontjes geplukt , amaai wat een ..... werk ;-((
en nu ga ik naar boven nog enekel uurtjes strijken en muziek luisteren
en samen rijgen we verder :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Anjo,

Ik heb hier bij het schoonmaken VIJF ja VIJF flessen van die gore Axe gevonden waarvan je gaat kotsen van die lucht. Getver.

Heeeeeeeee Annnnn !!!!!!!!!!!!
Fijn dat je er weer bent hé, heb je het leuk gehad?

@allen,
Mooie en diepe verhalen allemaal weer vandaag, pfffffff en dat met die hitte :rose:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi: ja een kanjer kan je me wel noemen. Het viel erg tegen, het niet drinken.

Corinne: bedankt voor je ondersteuning. Het gaf me een beetje structuur deze dagen. En het besef dat ik bij de les moest blijven.
Van de week schreef ik inderdaad dat ik de strijd heb opgegeven. Mijn hersens bleven maar malen.
Ik las dat jullie het over 'vrede' hadden. Nou daar ging mijn boek dus over welke ik deze vakantie heb gelezen. Misschien kent iemand het 'eten, bidden en beminnen', ik begin nu dus bij hoofdstud drie 'beminnen'. Hoe kan ik rust vinden in mezelf en hoe leer ik met mijn gedachtes om te gaan. Als ze teveel in je hoofd zitten te kwekken moet je ze wat te doen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,
Blij dat je weer veilig thuis bent.
Ik hoor straks wel uitgebreid hoe je ALCOHOLVRIJ genoten hebt.

Mensen,
't Is gelukt om vannacht een uurtje of vier te slapen.
'k Heb vanochtend gewerkt. Oh, wat laat de concentratie me in de steek.
Vanmiddag een gesprek met therapeute gehad. Ben dus weer een beetje gehusseld.

Slofje,
Nog bedankt.

Ik even liggen bijkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, ben ik ook eventjes.

Welcome back An, lekker gehad in Spanje?

Corinne, ik heb nog naar je gezwaaid vandaag, vanuit de Drechttunnel en op de terugweg ook, toen we gewoon langs Dordt reden.
We waren dus heerlijk een dagje bij onze dochter , man en onze kleinkids op de camping, is Stampersgat.
Heerlijk dat spul weer te zien! Helaas op tijd weer naar huis, kan ik nu nog even gaan liggen voor ik weer moet beginnen om 22.45.

Dus allemaal een fijne avond en tot morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik ren met Soothe mee... hophophop van het een naar het ander, ben een bezig baasje aan het worden. ;)

An, welcome back! :present:

Heb niet alle lange teksten gelezen hoor, misschien komt dat vanavond nog wel.
Alleen die over ego enzo laat ik i.i.g. zitten, daar kan mijn ego toch niet tegen. :D

Oh, nog 1 ding: motoren zijn niet gevaarlijk, automobilisten die niet uit hun doppen kijken zijn gevaarlijk! B)

Tot vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...