Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 september


albertina

Aanbevolen berichten

Mensen, goedemiddag! Bedankt allemaal voor de felicitaties! Pippi zelfs vannacht al!
Heeft ne goedgedaan!:present:
Iedereen hier dus een virtuele bossche bol!

Plusjamais, alles wat je voor je dochter gedaan hebt, kan en mag je niet afzetten naar hoe je je ook voelt! Heel vervelend wat er nu gebeurt, maar absoluut begrijpelijk! Op het moment dat je moeder wordt, teken je als het ware een contract om je leven lang het beste te doen voor je kinderen, zonder ervan uit te gaan er iets voor terug te krijgen!
Ik vind het zelfs wel knap van je dochter dat ze nu voor zichzelf kiest! Laat die balletspullen lekker bij jou thuis staan. Als je die nu weer voor je deur zet, denk je dan niet dat je dochter zich weer gigantisch gemanipuleerd voelt?
En inderdaad, je voor de auto werpen...beetje pathetisch, en onverantwoordelijk! Zoals ik je gezegd heb, is bij mij vorig jaar ook iets voorgevallen tegenover mijn dochter. Gelukkig heb ik de kans gehad dat nog recht te zetten, maar het heeft voor mij er wel voor gezorgd dat de alcoholknop om ging!
Op die manier is er dus toch iets goeds uit voort gekomen.

Ik hoop dat jij deze gelegenheid ook aangrijpt om je dochter te tonen dat je wezenlijk kan stoppen!
Geef het tijd, Plusjamais. Probeer je tussen de gegadigden voor de internetbehandeling in te krijgen, ik heb je in mijn ''welkomstbericht'' verteld hoe dat mij gelukt is!
Sterkte, geef je dochter ruimte.

If you love some-one, set him(her) free.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alsnog gefeliciteerd. Ik kan nog steeds niet overweg met de emotions.

Je hebt me van de week heel erg geholpen en ik wil morgen alweer een nieuwe poging doen om tussen de behandeling te komen. Het kost me op dit moment niet zoveel moeite om niet een glas in te schenken. Ik ben waarschijnlijk zo gestresst.

De deur zit gelukkig nog niet helemaal dicht. Mijn dochter heeft het zo geregeld dat ze nu voortaan (voorlopig alleen hoop ik) zelf haar dochter naar balletles brengt. Dan heeft ze die spulletjes wel nodig.

Ik wil natuurlijk dat alles allemaal veel sneller gaat. Hoe geduldig ik ook kan zijn. In dit geval moet ik gewoon afwachten en heel erg goed mijn best doen.

Fijne dag nog. Ik houd niet van zoet, maar bedankt voor de bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Trees! ze zijn niet aangekomen..
Als alternatief zit ik nu aan de chocola.
Op jou, Trees!

En ik denk dat Plujamais heel goed begrijpt wat wij bedoelen..

Pip, de kleine dingen doen het hem juist!
Ik ben nu ik niet meer drink een meer relaxte mam.
Dat is niet alleen fijn voor mezelf, maar voor iedereen.
Zeker voor mijn kinderen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zijn we het met elkaar eens. Ik kan heel gelukkig zijn als ik naar buiten kijk vanaf mijn terrasje.
Op de 7e verdieping met een uitzicht over de hele stad en nu zie hoe alle kleuren veranderen. Ik kan ontzetten gelukkig zijn op de kinderboerderij met mijn kleinkind of tijdens een wandeling helemaal alleen.
Het gaat mij niet om veel. Het gaat mij om het delen, zelfs al is het alleen met jezelf.

Ik ga nu zo echt uitloggen, want ik moet naar buiten.

Nog een prettig theekransje en tot vanavond.

Veel sterkte voor iedereen die het even niet meer zien zitten en bedankt voor de support vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
Een heel gelukkige verjaardag en moge je nog vele plezierige jaren hebben. :present: :present:

Allemaal,
Ik heb weer mijn ochtend gewerkt.
'k Lag bijna in 't ziekenhuis door een werkongeval. Dozen van de bovenste plank, ik kon ze nog net afweren van mijn hoofd met mijn hand tussen middel- en ringvinger. Nu doet die wel pijn en is het een beetje dik zodat ik mijn middel- en ringvinger niet tegen elkaar kan krijgen. Beetje stom zicht.
Morgen en overmorgen zo'n 1000 facturen vouwen en in enveloppen doen. Dan is het oppassen voor papiersneetjes.
Over een uurtje heb ik pianoles. Ik heb niets geoefend behalve het tillen van vingers. Dat is echte gymnastiek!
Verder zit ik absoluut niet lekker in mezelf, maar 1 ding hoef ik niet en dat is drinken en daar ben ik nog altijd blij om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg bedankt allemaal voor de ondersteunende berichten. Heeft me erg goed gedaan.
Heb vandaag veel geslapen en eens goed in de spiegel gekeken.
Zo gaat het niet langer. Ik zie er beroerd uit dus tijd voor aktie.
De tijd is gekomen om te stoppen.
Dat het zo mis kon gaan is doodzonde. Het is zo lang goed gegaan en wat ben ik gevallen.
Ga zo ff een pizaatje eten en dan lekker voor de buis. Kom vanavond in ieder geval ( nuchter ) terug.
Bedankt lieverds




ps Trees van harte met je verjaardag. Ik wens je een fijne dag toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen de blaadjes Soothe!
Ook prachtige, andere schatten vallen zó uit de bomen.. :D

Denk dat ieder mens er wel een béétje last van heeft, in meer of mindere mate. Wij zijn wellicht wat minder stabiel.
ik trek me 's middags wat meer terug. Maar 's ochtends eerst een flink stuk wandelen, om de geest alvast een beetje uit te laten waaien. Met de kippen weer op stok..

Beetje meebuigen met de getijden, in dit geval! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...