Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 september


albertina

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik volg het allemaal niet. De computerproblemen waren toch nog niet helemaal opgelost. Nu wel, hoop ik.
Vroeger waren daar vele glazen mee gemoeid geweest. Computerproblemen doen zich af en toe voor, dat is eigen aan W*nd*ws. Ik accepteer het maar en ach, deze computer is nu net 3 jaar oud en pas nu beginnen de kleine probleempjes. Dus ik klaag niet. Toch zou het aardig zijn om te registreren hoeveel tijd een mens gemiddeld kwijt is aan die 'probleempjes' per jaar.

Mijn 'werkongeval' was toch 'ernstiger' dan alleen mijn hand. Ik ontdekte een roof op mijn hoofd en een buil. Had ik toch afgevoerd moeten worden naar het ziekenhuis ;) .

Dan even wat ongevraagde goede raad:
aan de terugvallers: raap jezelf bijmekaar en maak een verse start;
aan de 'beginners': laat je niet van de wijs brengen; alle begin is moeilijk, maar het heroveren van je nuchterheid is echt de moeite waard en het grootste en mooiste cadeau dat je ooit in je leven hebt gehad;
aan iedereen: ik laat die eerste staan en iedereen mag meedoen. :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo begint dat liedje van Frans Halsema:


Weet je 't al van Frits van Dongen
Die drinkt helemaal niet meer
Wat verstandig van die jongen
Want mijn god, hij ging tekeer
Nou, ik vind het wel wat drastisch
En de vraag is: houdt ie 't vol
't Leven is niet zo fantastisch
Zonder moeder, zonder moeder
't Leven is niet zo fantastisch
Zonder Moeder Alcohol

:devil:

En ik ga nu geheel nuchter naar bed! Slaap ze allemaal!!:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, respect voor je! soms kun je het even weer helemaal kwijt raken
Ik hoop dat je snel weer gaat vertrouwen op de voordelen van het zonder drank doen! want die zijn toch echt groter dan de voordelen met drank.
Slaap lekker en hou je taai!

Ik ga ook slapen. Morgen weer werken en ik hoop echt dat de sfeer beter is dan maandag zodat ik niet weer bekaf en saggerijnig thuis kom. Ik zal trouwens opletten voor vallende dozen ;) vervelend Corinne! en ja die sneetjes in je vingers als je met papier werkt, ik ken het maar al te goed.

Plusjamais, knap van je hoe je met de situatie om gaat en dat je de drank laat staan. Probeer het ook een beetje te zien als een losmakingsproces van je dochter en niet als totale afwijzing. Ik weet wel zeker dat als je haar de ruimte geeft, dat ze wel weer contact gaat zoeken. In de tussentijd is het belangrijkste dat jij goed voor jezelf zorgt.

Welterusten allemaal en compliment voor alle niet-drinkers vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...