Spring naar bijdragen

zondag 19 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, hoi,

Ik hoop dat ik de mensen gisteren niet gekwetst heb was niet mijn bedoeling. Sorry.
Soms zeg ik dingen die van een andere wereld lijken niet kwaad bedoelt. En soms word ik overweldigd door de pijn die andere voelen. Sommige noemen het HSP en ik noem het gewoon ik. Want ik zit er maar mooi mee. *wink & smile*

Met vriendelijke groet wazige Spijkerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corientje,

Ik was reeds uitgelogd! Het is een bende hier, niet te filmen. Moet een beetje ruimen. wassen draaien etc.
Ja Corientje, hij staat!
Maar eerst orde om me heen, anders zit ik niet rustig. Heb hem met Anne gehaald en gisterenavond hebben we hem in elkaar gezet.
Klinkt goed.
Moet het bankje nog monteren!! Ik ben wel tevreden. Een beetje gestrest, dat heb ik altijd als ik nog teveel moet doen, dan weet ik niet waar te beginnen!
Dus laat ik hem met rust tot ik op orde ben!! Maar we houden het droog.Ik ga het niet "vieren".
Jij ook, houd je bijeen!!
Groet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmiddags forumvrienden!

Weten jullie wat voor mij één van de grootste pluspunten aan niet-drinken zijn? Ik word dan niet

depressief wakker, wat ik met drank op altijd wél heb!

Ach, er zijn zo veel voordelen...Des te vreemder dan ook dat ik me keer op keer laat verleiden door zo'n

fles... Maar goed, dag voor dag! Zolang als ik kan blijven zeggen: ik heb gisteren niet gedronken, en ik

drink vandaag niet, ben ik op de goede weg!

Mijn espresso-apparaat is bij de dealer om hem goed af te laten stellen, en ik heb de thee herontdekt!

Ik denk dat ik in een jaar geen kop thee had gedronken, te flauw naar mijn smaak.

Thee verhield zich tot koffie als bier zich verhoudt tot cognac, zoiets!

Maar ik drink het nu met potten weg! Beetje jammer dat ik het zo zoet wil drinken...4 zoetjes en een

flinke schep suiker...Dat moet ik ook maar eens minderen!

In alles onmatig hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,
Ik wil even vertellen, dat ik het nog steeds drooghoud. Het is heel gek, maar door het gevoel, dat ik het jullie vertel, denk ik ook dat ik niet ga drinken, omdat ik hier gezegd heb dat ik stop. Misschien onduidelijk, maar het voelt voor mij goed, inderdaad...een soort meldplicht.
Mijn angst en paniek zijn nu echt wel weg, ik ben alleen nog wat nerveus, vooral als ik nog iets 'moet'. Nu probeer ik die dingen dus zo vroeg mogelijk te doen, zodat ik daarna het gevoel heb, ik moet niets meer. Dat kom ik trouwens ook regelmatig bij jullie verhalen tegen.
Heel hartelijk bedankt, want zelfs al reageer ik niet altijd, ik lees wel iedere dag en de herkenning voelt zo goed.
Ik zie ook heel duidelijk mijn valkuilen nu, wat Corinne zei; na een zware lange dag is het opletten: helemaal waar. Maar ook, het gaat nu zo goed en makkelijk....erg link bij mij.
Een heel fijne, droge dag toegewenst.
Groet, Juicy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ja ik ben ook een motorgek
Ik heb jaren geleden een Honda gehad met 4 uitlaten uit 1972. Die kon ik voor een prikkie kopen en toen ben ik gaan lessen.
Helaas tot de conclusie gekomen dat ik levensgevaarlijk ben op de motor dus met een grote snik de honda weer verkocht.....
Nu heeft een vriend van mij een Harley (roadking) en ik ben jaren met hem meegeweest naar Harleybeurzen, helemaal super gaaf te gek !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
:heart: Doe rustig één ding tegelijk en geniet van jullie samenzijn. Dat is prioriteiten stellen.


Ik bedacht zonet het volgende. Ik zit nu alleen in de woonkamer. Man is aan het werk op zolder, zoon zit beneden te studeren en dochter is nog druk met uitslapen (ja, die kan er wat van).
Toen ik dronk zou ik dus bij deze gelegenheid druk doende zijn met:
1. drinken
2. een paar flessen ontkurken en strategisch neerzetten
3. drinken
4. lege flessen wegmoffelen
5. drinken
6. er op letten dat ik een fles dusdanig neerzet dat het lijkt alsof ik er niet aangezeten heb.
En dat allemaal heel stressig, want stel dat er eentje komt binnenwandelen. Op korte tijd zou ik zo een fles soldaat hebben gemaakt. Lekker? Vergeet het maar. Genieten? Vergeet het maar. Me gelukkig voelen? Vergeet het maar. Me ontspannen voelen? Vergeet het maar. Iets presteren? Vergeet het maar. Iets anders wat leuk of nuttig zou zijn doen? Vergeet het maar. Ik had alleen maar tijd voor drank en drinken.

He, he, nu zit ik rustig aan de compu en ga dadelijk weer verder met boenen, maar nu eerst mijn bakkie koffie.

Geloof me maar, ik ben blij dat ik niet meer moet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en blacky heeft eindelijk na twee maanden de ramen van de slaapkamer gezeemt is dat nu met t of d ??
ben mijn gordijnen aan het stoom omleggen allez zo speciale band ertussen en ja gaat goed
spijkertje welkom hier stuur de suiker maar na mij door ben een echte kilo vreetster suiker sinds ik niet meer drink , allez suiker in mijn koffiekes he
een lieve vriendin van mij maakt ook heerlijke thee's mij lukt dat maar niet , uitleg blijft niet hangen :devil:
corinne ik schrob wel niet tegels maar mijn karweitjes houden mij wel nuchter en mijn poezen houden mij ook nuchter , mijn kleinste stelt het wel yiiiihhhhaaaaaaa :heart:
en gipsy ligt tussen mijn houtstapel te slapen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Defles: het is een reuze uitdaging om op een zuipfeest niet te drinken. Als je denkt het niet aan te kunnen dan zou ik er niet heengaan. Je moet een goed plan voor jezelf hebben hoe de avond door te komen. Je erop voorbereiden wat je gaat drinken, wat te zeggen als mensen zeggen 'joh neem toch zus of zo, waarom drink je niet' .
oeps ik moet ff afsluiten. Beetje gekkenhuis hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi treezebezeke :present:
de naam van het kleine poesje is Misty , neen ikke niet uit gevonden maar een vriendin van mij , om de manier waarop ik dat kleine snotterke gevonden heb :heart:
dus de namen van mijn diertjes zijn ying , yang , gipsy , misty , torty , en rakker is in het algemeen rakky en ik ben blacky , maar mijn echte naam eindigt ook op y ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, fantastisch dat het je lukt die kleine Misty in leven te houden!!

Ik ben vandaag naar Heusden gereden en heb daar een soort speurtocht gehouden. Ik heb in Oud-Heusden op mijn 12e jaar het meest vreselijke jaar van mijn jeugd gesleten. Ik wilde alles nog eens zien en dan ergens parkeren.
Heusden is heel mooi geworden, maar Oud Heusden is nog net zo naargeestig als vroeger.
Ik heb zo'n 10 km gelopen. Het was heerlijk loopweer en de herfst is echt mooi op dit moment.
Ik denk dat ik er wel wat aan heb gehad.

Ik wilde nu nog wat aan Office 2007 gaan doen, maar eigenlijk vind ik het wel goed. Morgen is een nieuwe dag.
Ik ga lekker lezen en luieren.

Fijne droge dag iedereen. Goed DeFles!

Ik ga nog even naar veiled love kijken.

Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te lezen dat Misty gedronken heeft, Blacky.

Ik heb het voor elkaar gekregen om wederom de race real time te zien starten om vervolgens het einde niet te halen. Vervolgens krijg je op drie kanalen een herhaling. Waar is die tijd gebleven dat je alleen op Eurosport formule 1 kon volgen en dan letterlijk in het holst van de nacht op moest staan?
Meestal kwam mijn broertje dan ook kijken. Had wel wat, met zijn tweeen alleen op de wereld.
In ieder geval LH heeft gewonnen begreep ik. Vind ik een lief jongetje.

Trouwens al die motorrijders zijn iele mannetjes, V. Rossi zag ik in Zandvoort nog in de pits op zijn gatje gaan en die had vervolgens hulp nodig om weer terug in het zadel te geraken. Vond ik wel grappig:)

Gek Water, mijn beeld van jou is van een grote motormuis. Zal je hoogstwaarschijnlijk niet zijn met 56 kilo.

Tapas succes met je ouders. Hopelijk kan je toch een beetje van de "voorstelling" genieten.

Ik heb vandaag een vreemde dag. Kan het niet zo vinden met mijzelf. Zo meteen maar lekker onder de douche en dan wat opruimen zodat ik vanavond onder het schone dekbed kan kruipen. Er komt vast iets leuks op tv, hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net een aanval van ja hoe moet ik het noemen. behoefte aan iets verdovends, een wijntje, maakt niet uit wat. niet eens perse alcohol maar iets om even te kalmeren.
oorzaak: mijn ex even gesproken. roept vaak hevige spanning bij me op. heb me beheerst en normaal gedaan. zit daarna wel altijd met een opgekropte woede. dus heb mijn zoon flink afgekat waar ik nu enorm spijt van heb.
voelde me zo schuldig.
nu denk ik nouja beter dan snel ergens drank scoren om het te vergeten. arm jong even goed maken.
life goes on.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina,
Gewoon even je excuses aan je zoon aanbieden. Zo geef je meteen het goede voorbeeld en leert hij dat een mens weleens tegen de verkeerde kan uithalen, maar dat ook weer goed kan maken. Jullie zijn niet voor niets gescheiden en dat zal zoon ook wel begrijpen. En idd drank lost niks op.

Anjo,
Ik ga zo ook douchen. Ik vind dat ik genoeg gezweet heb aan mijn vloer.

'k Zal iedereen alvast smakelijk eten toewensen. Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nina goed van je dat je niet gedronken hebt , en ook goed dat je u escuses aangeboden hebt aan je zoon , soms vliegen we uit tegen de verkeerde persoon ;-((
corinne ik weet dat het voorvele bullschit zal zijn maar mijn poezen hebben mij al van menige kater behouden , als ik het moeilijk heb dat neem ik of ying of yang op mijn schoot en praat er tegen , soms is het zelf niet nodig ze zelf te nemen en komen ze zelf bij mij , diertjes voelen vreugde en verdriet goed aan
ik stop met werken , stink van hier tot in japan denk ik , dus heerlijke douche nemen en nadien ga ik mij verwennen en dat houdt in dat ik mijn eigen een etentje betaal , mag ook wel eens
wens jullie een fijne nuchtere avond toe :present:
trees buen provecho

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...