Spring naar bijdragen

zondag 19 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Je gaat goed Marjo, en al is het met lieslaarzen aan, ieder stapje is er 1!
Ik ga ook slapen, hoogste tijd, ben bekaf van vandaag, morgen weer werken met frisse tegenzin, ik ga maar weer eens binnenkort een vrije week inlassen. Ben er wel weer aan toe!
herfst-najaarsmoeheid.. toe aan vakantie en zon.. dan is het wel balen dat ik nooit op vakantie ga ;)

welterusten allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allen.
Ik heb een fijn weekend gehad met MR Right. Hij is erg trots op me dat ik de stap heb genomen om me bij de schuldsanering aan te melden voor hulp.
Hij heeft aangegeven me te helpen als ik tekort kom en hoewel ik niet zal aankloppen voelt het wel als geweldige steun.

Dat heb ik wel nodig dat gevoel van begrip want ondanks dat het buiten mij om is gegaan die schulden voel ik me onbeholpen en ietwat een looser.

Tjemig dat de dingen zo snel kunnen gaan is onvoorspelbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Relaties..
Soms blijf je zo in je eigen kringetje vechten.
En de ander in zijn eigen.
Dan kan het wel eens moeilijk zijn, als je elkaar ergens tegenkomt :D

Ben wel heel blij dat we hebben gepraat.
Maar ook op tijd zijn gestopt daarmee.
Geen oeverloos gezwam..
En zo blij dat hier geen drank voor het grijpen staat!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker, allen!

Har, is alles goed met je? Ik mis je hier!

Houtje, ik mis je hier ook!

Ach, het is al zo vaak gezegd: hier op het forum kan je oefenen voor de echte wereld!
En toch heb ik er moeite mee dat het af en toe hier op het forum zó kan donderen en bliksemen!
(hihi, hit van Guus Meeuwis).

Nou ja, in ieder geval iedereen een hele fijne nacht gewenst!
Dit was voor mij weer een alcoholvrije dag! Hopenlijk morgen weer een!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pip, ik wil je graag raad geven (als ik dat al zou kunnen!), maar meid, je spreekt in raadsels!
Het is wel vaker dat ik niet begrijp wat je bedoelt, of wat je zeggen wilt!

Dus,: sterkte met je boosheid! Ik begrijp het toch goed dat je boos bent op je ex? Of op M.?

Nou ja, ik laat mijn hersens nu maar even los. Ze kunnen wel wat rust gebruiken!

Iedereen slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23:45 en ik loop precies met mijn ziel onder mijn arm rond , ben het stof aan het af doen ?? goe zot deze belg ;-((
ex ik heb er een redelijk telefoon kontakt mee , praten over de diertjes allez over onbenuligheden , zij is blij dat ik desondanks nog bij haar ma wil werken , en ik ben blij dat zij voor mijn diertjes zorgt als ik naar spanje ben , zou niet weten wat anders te doen , mekaar zien doen we enkel als ik behoefte heb om mijn hondje te zien en de andere poes .
ben daarstraks in slaap gevallen in de zetel en wakker geschoten zeikenat van het zweet , mijn ma kwam spoken deze keer in de vorm van hoe het in het verleden menig maal was , mijn ma belde haast nooit tenzij ze dronken was en schit had met mijnen pa , in mijn droom belde mijn ma mij dus op , verwijten dat ik een hoer ben , een kaarsendraagster en noem maar op :devil:
mogelijk dat ik hierdoor aan het afstoffen ben op dit uur van de nacht , al weet ik niet wat stof ermee te maken heeft ?,
ashes to ashes dust to dust
spijtig dat het al zo laat is en dat de buren mogelijk al slapen want anders zette ik muziek luidenbak aan helpt mij altijd naar andere sferen , en ja ik heb een koptelefoon maar haat het om muziek te luisteren
ga mij weer neer vleien met misty en gipsy op mij zal weer een nachtje zetel worden
ik wou dat ik een knopje had in mijn koppeke en dat ik het kon uitzetten
nou ja zal maar positief denken en denken blacky ge hebt weer niet gedronken
slaapzacht allemaal
sorry dat ik alleen over mijn eigen zeik ;-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, waarom ben je nou in hemelsnaam boos op je kinderen?

Dat zijn twee mensen, die nog sturing nodig hebben van hun ouders! En als het in die sturing misgaat,

kan je dat toch je kinderen niet kwalijk nemen!

Jíj hebt niet om deze situatie gevraagd, maar je kinderen al helemaal niet! En kinderen willen niets liever

dan dat hun (beide) ouders gelukkig zijn!

Daar voelen ze zich, hoe krom ook, toch verantwoordelijk voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Corinne ik voel me aangesproken, heb al gezegd naar Houtje dat mijn woorden wat te hard zijn geweest.


Ook naar andere mensen toe heb ik dat gezegd.




Als ik de reden ben waarom je niet meer schrijft Houtje vind ik dat erg. We liggen elkaar gewoon even niet zo. Maar ik respecteer alle keuzes.



Hoeft niet, hoor. Ik zei het in het algemeen. Het schoot me zo door het hoofd door het bericht waarin Spijkertje beschrijft hoe ze de boze buitenwereld ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Pip, ik ben er dus echt nog steeds! Heb je antwoord ook gelezen! Dat is een rotsituatie waarin je gemanouvreerd bent!
Ik begrijp heel goed dat gevoelsmatig niemand anders aan je kinderen mag komen!

Echter, het zijn nog kinderen!! Je kan ze niet als volwassenen afrekenen! Ze staan tussen de partijen in, en welke kanr ze ook kiezen, ze kunnen het nooit goed doen!
Dat kan je hun besparen, hoe moeilijk het voor jou persoonlijk ook is!

Lieverd, ik wens je sterkte!
Geniet toch vooral nog van je kinderen, awnt voordat je het weet zijn het zelfstandige mensen!
Geef ze (en jezelf!) nu nog hun jeugd!

veel liefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Pippi,
Vreemde omgangsregeling hebben jullie. Wat gaat het jou aan met wie hij prive omgaat. Het gaat hem toch ook niet aan?
Jij bent nog veel te veel betrokken met hem. En dat jij de bitch bent is je dat zo gezegd of maak je dar er zelf van?

Zegt je dochter dat zo tegen je: naar bed en geen woord voor een excuus. Dat laat je je toch niet zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Pippi, dat kan je je dochter toch niet kwalijk nemen?
Zij is een speelbal in dit gevecht, terwijl ze geen speelbal zou mogen zijn, en zeker niet midden in een gevecht zou moeten staan!

Probeer je eigen bitterheid los te laten, en weet, dat je kinderen altijd bij jou zullen horen, hoezeer ze nu ook in zo'n nare situatie zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee pippi jij bepaalt niet wie de kids zien als ze bij hem zijn en wat er gedaan wordt. Je kunt het er niet mee eens zijn en met je ex bespreken.
Jij kunt ook niet bepalen of het na een half jaar wel of niet serieus is of niet.
Je zult het moeten loslaten eerder accepteer je niemand met hem die met je kids omgaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge, Pip, kom ik uit de avond en dan dit. Laat het los! Jij bepaald niet welke vrouw hij neemt. It's a free world.
Ga d'r boven staan, niet ernaast, en al helemaal niet eronder! Wees niet jaloers, glimlach minzaam en, vrij naar Wim Zonneveld: prijs ze regelrecht 't graf in.
En ik vind dat Trees wel gelijk heeft, betrek je kinderen er niet in, je kunt ze niet verplichten afstand te houden van hun vaders vriendin, hoe ji het ook vind. Nogmaals, Pip, neem afstand en ga erboven staan, vind ze maar lekker primitief, als dat je helpt.

En nou ga ik me bed in, sober as can be.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...