Spring naar bijdragen

zondag 19 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mijn buurvrouw en ik hebben afgelopen jaren veel over de alcohol gepraat. Meer geklaagd eigenlijk; dat we toch echt wat wilde veranderen. Zij is weliswaar 13 jaar ouder dan ik ben, maar ze is gezond. En daarom wil ze ook niet helemaal stoppen.
Ik schrijf hier weinig persoonlijks. Mijn terugvallen hebben volgens wel degelijk te maken met de situatie van mijn lichaam. Die ms is er al 14 jaar en ws nog langer, en ik zag in een drankje toch een goedmakertje tot nu toe. Maar ik merk nu dat alles nog zwaarder voelt en te doen is als ik gedronken heb. Bijv onder de douche op mijn stoeltje zit ik goed, maar met wiebelbenen is het gevaarlijk om op te staan. ik kan me dat eigenlijk niet meer veroorloven.
pomo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Fles,

Heb ik wat over je naam gezegd? Rottig voor je dat je het even moeilijk had maar volgens mij heb je het weer gered.
Ik ben het trouwens eens met Sammy en andere thiamide is goed voor onze grijze celletjes. Ik probeer het ook elke dag te slikken. En bij afkick en katers geloof ik heilig in boulion. Gewoon uit een potje, een theelepel en kokend water.

Nina, ik blijf van je schrikken;) Elke keer weer denk ik oh wat heb ik nu weer opgeschreven. Het gaat zo goed met mijn grijze cellen. Jammer, dat je ex je zo overstuur maakt. Geef zoonlief maar een knuffel.

Fijn al die schone mensen op het forum, wat kan een douche toch genieten zijn. En mijn bed is schoon.
nu nog even naar Stephen Fry kijken op de beep, soort road documentaire over Amerika. Heerlijk gevoel voor understatement.

Helder, fijn om te lezen dat het goed met je gaat.

Anna en Soothe, nog even van elkaar genieten voordat de week weer begint.

Zelf ben ik blij dat deze avond bijna weer voorbij is. Ach, morgen gezond weer op en met volle moed er weer tegen aan.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iemand schreef: maar je hoeft toch niet de hele tijd wat te drinken?
en dat is ook zo, maar tis voor mij een gewoonte geworden om potten thee en later wat anders- nu dus Spa te drinken.
enne ik ben niet echt goed bezig. Neem pepermuntjes en dropjes mee naar bed als ik lig te lezen. Dat wordt mijn volgende strijd: poets gewoon je tanden en neem niks meer te eten.
pomo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste lieden,

In ieder mens zit iets moois. Je kunt het zien als je je ogen er maar voor open wilt zetten.

De meeste mensen zijn gewoon aardige mensen.

Soms zeggen ook aardige mensen iets wat verkeerd kan binnenkomen. Het getuigt van goodwill als je die persoon dat ook laat weten. Gaan wrokken om iets wat gezegd is, brengt voor niemand wat op.

Soothe, pianospelen is toch een beetje als zwemmen. Je verleert het niet, maar je conditie moet weer op peil gebracht worden. En vergeet niet dat je in een super eenvoudige melodie het beste je muzikaal gevoel kunt leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Kom even kijken...

Soothe, YES!!!
Genieten van wat nog wel lukt en langzaam weer verder uitbouwen.
Niet vanuit frustraties over je eigen spel spelen.. Geniet van dat ding!
Mooi man! :) beetje blijven meebuigen dus!

Pomo, ik nam nooit snoep mee naar bed.. Totdat ik ging stoppen..
Stapels boeken, drinken, droppot met Engelse drop en chocolade :D
Is gewoon overgegaan, doe het echt nooit meer. Dus, gun het jezelf maar even!

Exen Pip. Daar kan ik niet over meepraten.
Nou genoeg exen gehad maar nog niet vanuit een lange en volwassen relatie.
Blijf bij jezelf. Ga niet drinken, maar maak van je hart geen moordkuil!
:heart:

Goede dagen hier wel gehad. Maar ook hier binnen de relatie soms helemaal opnieuw beginnen.
Moeilijk om weer samen te delen, in gesprek te zijn..
Eerst tot het kookpunt laten komen en dan het er nog eens over hebben met veel pijn en moeite.
Had het vanavond te kwaad, en wist dat ik me anders graag had verstopt.
Moeilijk om je niet meer te willen verstoppen. Heb het echt een lang moment gedacht.. NU!
We balanceren op een dun draadje. Opperste staat van paraatheid voor er iemand sneuvelt.
Nu, sinds 2 dagen zonder een halve os. So be it. Ik bijt me erin vast.
Merk dat ik meer dan genoeg heb aan de basis. Vroeg naar bed, vroeg wakker, dingen doen...
Ritme. vanochtend 10 baantjes gezwommen.. (in 20 minuten, altijd die tijd :Disgust;)
Wel belangrijk, ook moordend voor mijn vermoeidheid!

Jullie gaan goed. dat is fijn!

DeFles/Pico, ik ben trots op je!
Hartstikke goed man!

Spijker, meebuigen als bamboe in de wind..
Soms de lieslaarzen aan en baggeren!
Volhouden, dan komt het goed! B)

Moest even m'n ei kwijt hier.
Het komt allemaal anders...
Dat moet, voor de verdere bevrijding.

Later allemaal.
Alvast welterusten! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms stijgt het water ons tot de lippen.
En als het dan weer is gezakt. Blijft de klei even hangen.
Blijkt het water veel vieze dingen te bevatten.
Niet wat we hadden gedacht..
Afspoelen en afdrogen ;)

Houtje, mis je ei hier ook.
Dat kun je hier best kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...