Spring naar bijdragen

zondag 19 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen adb"ers
zo ik heb er een zetel nachtje opzitten , beetje geslapen met twee poesjes naast mij , regelmatig opgestaan om dat kleine grut of de fles (poging) of platte voeding met haar melk te geven , deze morgen heeft ze haar eerste HARDE drolleke gelegt was wel zo wit als wit maar kan zijn dus maagdelijk wit ;) en ik , ik was zo fier als een gieter :heart:
het gereutel klinkt minder dus hopelijk komt dat ook in orde .
voor derest hb ik mij voorgenomen om vandaag 19 oktober niet te drinken , hopelijk doen jullie allemaal mee
wens jullie een fijne vrolijke katerloze zondag toe :present:
ps gisteren uiteindelijk niet gelzezn teveel werk als poezenmama

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggûh!

Lees veel goede dingen van gisteren!
Corientje, An en Trees bijvoorbeeld.
Maar ook fles, Woman en Wingchun!
Pomo, Geef niet op!

Lag er lekker vroeg in na een dukke dag.
Zo meteen ga ik zwemmen met kinderen en logé.

Het gaat goed hier.
Wel even wennen.. :)

Allemaal, heb een goede dag!
Blacky, succes meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Blacky (en iedereen die nog op moet staan),

Waar je al niet blij mee kunt zijn he... ;) geweldig nieuws, zo'n keuteltje!
Ik duim voor jou en het kleine poezebeest, en allez ik doe vandaag weer met je mee.
:present:

Voor de liefhebbers: vandaag èn Formule 1 èn Moto GP op de buis, RTL7 vanaf 12:45 tot 17:00 uur.
Mèn wat heb ik het druk! Moet het allemaal maar weer bijhouden, pffft, al dat hangen op de bank, je zou er moe van worden...
B)

Nou ja, volhouden maar!
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen: ik zag dat Carolien verdwaald was en nog bij gisteravond zit.
Caro: joehoehoe we zitten hiero!!!!!!!!!!!

Blacky: nou geweldig een wit drolleke en de nacht doorgekomen, dat is een goed teken.

Ik had nog wel een paar uur willen blijven liggen, maar niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja... ik heb ook al meerdere motor-ongelukken gehad.
Heb een permanente lichte handicap er aan overgehouden, lang leve de onoplettende auto-bestuurder van die dag.
Uiteraard ook een paar keer gedacht "nou kap ik er helemaal mee".
Vervolgens heel gedecideerd de motor verkocht, en wat anders leuks gedaan van dat geld.
Maar na een half jaar ofzo gaat het dan toch weer kriebelen... dus maar weer kijken kijken kijken in de motorwinkels.
Een Water zonder motor is geen zuiver Water meer.
Ook al rij ik er in de winter niet op enzo, ik moet gewoon zo'n ding in de buurt hebben.
Om aan te prutsen, om beter of mooier te maken, om te poetsen, of om mee te rijden.
Als ik zeventig ben ofzo en ik moet naar Huize Avondrood dan wil ik perse een aanleunwoning met garage.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, ex nacht-, nu ochtendbrakers!
Blacky heeft het toch voor elkaar! Felicitados met 't drolleke.
En, Pip, 'n lange voorvork is meestal 'n minder steile balhoofdshoek, en da's weer rechtuitstabieler, dus valt minder snel...
Ik ga zo weer richting werk, mag gelukkig vandaag 12 uurtjes, anders zou ik me maar vervelen!
Maak er wat van, kransgenoten.

De ietwat gehaaste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die An! Kleine correctie hoor, kan het niet laten...
Ik ben een vent van 56 kilo en ik heb een Harley gehad van 290 kilo.
Die heb ik ook wel eens rechtop moeten zetten... da's gewoon een trucje.
Motorrijden heeft alles met evenwicht te maken, en niet eens zoveel met kracht.
Kijk naar die racertjes: jochies van vijftien, wegen nog geen 50 kilo, rijden de snelste tijden.
Daar is een laag gewicht dus juist een heel groot voordeel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen krans- en medegenoten. Ik ben ook alweer even op, keurig op tijd opgestaan, hond is al uit geweest. Heb toch wel een beetje last van de na-drukte-dip maar dat was ook te verwachten. Ik zit hier ongelofelijk veel zin te maken om zo aan het familiedagje te beginnen. Wetend dat mijn moeder weer de hele dag de boventoon gaat voeren. Ik probeer me nu in te stellen op dat het haar dag is (al is het de verjaardag van mijn vader) en dat zij hier weer lang op kan teren... maar ben bang dat ik die instelling niet lang vast kan houden en de ergernis zeker gaat komen... loslaten heet dat dus he... oei....

'loslaten en leren vertrouwen' ik ga vandaag proberen dat positief toe te passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ben al lekker de boodschappen te voet wezen doen , raar mijn tas zit voller met kattenspul als spul voor mijn eigen , heb mijn tong eens uit gestoken naar de wijn rekken ;)
water , pipke ik geniet van jullie schrijven over jullie motos , ik heb in spanje een chopper gehad , suzuki 250 gz , ik maakte er altijd 250 goed zot van .
zit er toch aan de denken om na mijn spanje trip eens mijn rijbewijs te halen , in spanje kon ik rijden door een fout van jefatura de trafico , en eens rijbewijs mij toch eens verdiepen en een moto kopen
morgen naar zee enkele mensen komen naar de caravn kijken is verlies post van 50% maar ik denk dan ik heb er een mooie tijd gehad en die neemt niemand mij nog af , indien ik hem hou dat blijft het mij geld kosten
gipsy en misty zitten op mijn schoot praten tegen mij en zeggen doe de adb'ers de groetekes :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Blacky, een 250 Goed Zot, wat zal dàt ding lekker gereden hebben... :D Succes met je voornemen!
En dat verlies op die caravan, zo heb ik ook wel eens gedacht over m'n oude huis,
ik heb er een mooie tijd gehad en nu is het klaar en ik zal er geen boterham minder om eten.

Pip, ik dacht dat je dat tegenwoordig ook bij het lessen moest leren?
Trucje is als volgt:
Stel de motor ligt op z'n linkerkant, dan ga je er links naast staan (dus aan de "hoge" kant).
Met je rug naar de motor (!) zak je door je knieën en je pakt het linkerhandvat van het stuur met de rechterhand en de linker spatbordsteun met je linkerhand.
Dan sta je vanuit je knieën weer op, je benen doen dus al het zware werk.
Als de motor bijna rechtop staat, kun je de spatbordsteun loslaten en het stuur weer met twee handen pakken.
De motor kan in die tussentijd tegen je heup aan leunen.
Oefen het maar eens als er iemand aan de rechterkant kan staan om het ding tegen te houden als je te ver dreigt te gaan.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, die vind ik leuk, een theatervoorstelling! zo had ik het nog niet bekeken! dank je wingchun!
Pip, wij zijn geen van drieën goed in pappen van ons mam, geloof dat de aangetrouwde familie daar beter in is.. tja die hebben toch een iets minder emotionele binding.

Het moeilijkste van dit soort dagen vind ik altijd dat ik zo alleen ben dan, ouders samen, zus met gezin samen, broertje met gezin samen en ik dus met hond. Het is mede een reden waarom ik die hond heb, om niet meer helemaal alleen te zijn en ook als afleiding dat wanneer ik bij mijn ouders ben de hond er als buffer tussen in kan. (wat mijn broertje en zus met de kids doen) ;)

In de gezelschappen die ik zelf kan kiezen zijn meer mensen alleen, veel alleenstaande collega's, kennissen en vrienden. Dan voel ik me niet alleen want ondanks dat we alleenstaanden zijn, zijn we samen en genieten daar ook van. Familie-uitjes kies ik niet echt voor want daar ben ik de uitzondering. En dan ook nog naar het strand tussen de stelletjes en gezinnetjes lopen...

Weet je, ik ga er vandaag gewoon een foto-studie van maken, gezinnen, stelletjes en alleengaanders op het strand en ik ga genieten van de theatervoorstelling!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal !

weer alle berichtjes gelezen van gisteravond fantastisch dat iedereen zo zijn best doet en elkaar steunt.
is mooi om te lezen.
DeFles vasthouden dat positieve gevoel! daar moet je juist op teren en altijd in je achterhoofd houden!
dat gaat juist nu je basisgevoel worden wantrouw het niet , hou het juist vast.
( en PLEASE verander je naam :) )

gisteren een rustige nuchtere avond gehad. filmpjes gekeken, gerommeld in huis, met vriendinnen gebeld. zaterdagavond, mijn kinderen niet thuis, dus werd wat onrustig zo tegen tienen...zal ik wel zal ik niet de stad in gaan...de gedachte aan mezelf omkleden, de kou in, tot laat ergens dansen deed mij besluiten thuis te blijven.
een vriendin ( die ook aan het stoppen is) kwam nog snel even langs, ze trok het niet meer moest toch even los gaan in de stad. haar vrolijk uitgezwaaid en ben zelf tevreden mijn bed ingegaan.
heerlijk, voor mij geen gedoe. even in bed dacht ik wat ben ik toch een oud wijf aan het worden, het is zaterdagavond! dat duurde niet lang ik had het eigenlijk veel te gezellig met mezelf, mijn boeken, warme kruik en poezen in bed.
helemaal nuchter op zaterdagavond zwaar genieten in mijn eentje. het moet niet gekker worden.

vriendin ligt hoogstwaarschijnlijk met hoofdpijn , vieze adem en een rotgevoel over zichzelf in bed nu jeetje wat kan je gelukkig zijn met jezelf.

iedereen een hele fijne zondag toegewenst maak er wat van !

Nina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,
ik kom even kort binnenwippen, moet dadelijk weg. Heb eerst even de draad van gisterenavond opgepakt en van vandaag. Fijn dat er zoveel positief reageren als je een goede dag hebt, dat stimuleert.

Nina,
ik probeer vandaag het goede gevoel vast te houden. Vanmorgen vroeg eerst lekker ontbeten, toen voelde ik me daarna heel actief, wilde actie. Ben toen achterstallige was gaan strijken, heb de hele hut gezogen. Voel me nu wel beverig en wat licht in de bol, maar ook nog steeds beresterk. Ga vanmiddag met dochter en kleindochter een stevig eind wandelen. Houd me dan in ieder geval van de drank af.

Rapilos,
nog even over gisterenavond. Ik heb jouw opmerkingen ook naar mij toe als zeer opbeurend en stimulerend ervaren. Laat je niet negatief beinvloeden door iemand die op dat moment blijkbaar niet goed tegen emotionele verhalen kan.

Floortje II,
Jij bent de derde die moeite heeft met mijn naam. Ik denk dat ik hem inderdaad ga veranderen, maar ja in eerste instantie heb ik hem niet voor niets gekozen. Ik dronk vaak niet uit een glas, maar uit de fles. Dat ding was voor mij dus symbolisch. Ik doe het nog niet vandaag, moet eerst een tijdje ervaren dat ik de fles ontgroei. Ben natuurlijk die andere fles met speen allang ontgroeid.

An,
knap dat je op een feest niet heb meegedronken. Ik hoop op mijn eerste feestje, a.s. zaterdag, aan jou te denken en het ook te laten.

Pomo,
hou vol, start weer opnieuw, leer van je foutje. Je voelt je gelukkig ellendig genoeg om weer te weten wat het is was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Sandman en Water samen puzzelen aan de motor! echte mannenhobby dus..
Nou, ik ben er klaar voor maar niet heus, maar ga nu weg en heb helemaal geen zin!!!!!! Heb eerst al zowat mijn hele kledingkast aangehad.. stom he!
Het is niet anders, het is zoals het is en het gaat zoals het gaat. Ik overleef het wel!

tot eind van de middag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goeie middag beste mensen,

Ik kom net binnen vallen en zag dat Tasseke ons weer komt vergezellen. Ze heeft zich bij de Wie is Wie gemeld.

Vanochtend heb ik al allerlei gedaan. O.a. 5 tegels van de vloer. Interessant, he! Ik heb een beetje een haat - liefde verhouding met die vloer. Het schrobben, schuren en lakken heeft me geholpen bij het stoppen met drinken, daarom hou ik wel van die vloer. Maar ik haat hem omdat ik er elk jaar zoveel zwaar en veel tijdkostend werk aan heb. Nu houdt ie me natuurlijk wel een tikkeltje van het roken af en dat is toch ook een mooie bijwerking.

Ondertussen is mijn eerste was van vandaag klaar en die ga ik zo maar eens verhuizen naar wasrek (wat niet in de droger mag) en droger. En dan gezellig de wasmachine haar volgende hapje geven.

't Is hier droog van binnen en van buiten. Of dat laatste vandaag zo blijft, betwijfel ik, maar droog van binnen zal ik blijven.

Geniet van deze zonderzondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...