Spring naar bijdragen

maandag 10 november


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Mijn eerste alcoholvrije week zit erop. Vanaf donderdag tot zaterdag een paar moeilijke dagen gehad. Beetje stilletjes maar toch ook wel een rustig gevoel. Het hardlopen ging zaterdag echt heel erg zwaar. Toch afkickverschijnselen?? Ik zit te denken om een paar weken berry blaster te drinken. Schijnt een positieve werking te hebben op je lever en stofwisseling. Die kunnen denk ik wel een oppeppertje gebruiken. Wat wel weer heerlijk was dat onze vrijpartij veel beter aanvoelde dan met een paar glazen op :$
Hoop dat ik me snel ook echt weer helemaal fit ga voelen. Nu snel omkleden en aan het werk.

Fijne dag allemaal!

Weegschaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh!
Druk daggie vandaag. Zometeen naar Novadic (verslavingszorg) voor het eerste gesprek na mijn intake met mijn verantwoordelijke behandelaar; wat later in de middag naar de tandarts, voor een consult.
Ben benieuwd wat de uitkomst is van de intake en of werkelijk met mijn 'wensen' rekening is gehouden. Ik wil met name op de psychische problematiek ingaan, niet zozeer op verslavingsproblematiek. Wat het laatste betreft, daar heb ik al voldoende in geleerd...stapels handvatten vergaard. Als ik die dan vervolgens niet hanteer, wat de laatste keer gebeurd is schiet het nog niet op natuurlijk. Kan beter aandacht besteden aan wat mij depressief maakt dan komt vanzelf de verslavingsproblematiek aan de orde. Kip en het ei verhaal.

Ik wil graag een gesprek met een psychiater 1 op 1, die mogelijkheid bestaat binnen Novadic volgens de crisismanager die mij op ADD en hooggevoeligheid attendeerde..ben groepstherapieën meer dan beu. Niet negatief bedoeld, maar ik wil nu wel eens bij de oorzaak uitkomen van mijn mentale gedoe...het geflipper tussen goed voelen en diep ellendig, leren omgaan met mijn emoties. Of ze daar maar even voor willen zorgen :D;)

Enfin, zal op mijn hoede zijn dat ik niet een zorgovereenkomst ga tekenen waar ik niet volledig achter kan staan. Die ondertekening moet tijdens dat gesprek plaatsvinden volgens de brief.
Ik neem wat ik geschreven heb over die periode met me mee, mijn eigen analyse. Ben benieuwd hoe ze daar tegenover staan.

Spannend dagje dus. Later meer.
Fijne dag allemaal, waai niet weg! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best een l$llige vraag eigenlijk, wat nou als ik hem had gedronken?

Zit nog wel in pyama, en doe even rustig aan.
Anders hol ik mezelf gelijk alweer voorbij.
Had wel zin in hardlopen... Maar dat mag van mezelf
pas morgen weer!

Goedemorgen Pip en Albertina!

Ik zie dat Blacky alweer weg is. Hoop dat het goed gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen,

Ik hoop dat de jarigen het gisteren bij de taart en sapjes hebben kunnen houden.
Een jaartje ouder en het verstand komt met de jaren zegt men.
Heeft bij mij wat lang geduurd dus ik hoop bij jullie echt wat eerder!

Bammetje, je schrijft of je nachtdienst gedraait hebt?
Slaap lekker is er goed weer voor.

Houtje, al goede resultaten met de epi?

Weegschaal gefeliciteerd met je eerste week!
Nu doorzetten hé, de voordelen van het niet drinken maken nu al indruk op je
zo te lezen. Heb een goede werkdag.

Har, fijn dat je nu op de rails bent.
Maar pas op dat je er nu niet naast gaat lopen. Je hebt het voor jezelf kant en klaar
hoe je het verder wil aanpakken. Is lekker duidelijk en je goed recht.
Maar probeer nu niet de hulpverleners te overdonderen met "jouw" kennis.
Geef ze ook wat ruimte alvorens jouw eisen te stellen en niet te snel hun opties
van tafel wijzen.
Heel veel succes, de tandarts lijkt me wat minder voor vandaag. ;)

Morge Marjo, jouw ondertiteling doet me wat vandaag.
Kan alleen nog niet onder woorden brengen wat.

Misschien voel ik mij strijdvaardig? :wacko:
En misschien wel meerdere met mij, de eerste laat ik in elk geval staan!
Ik ga voor wederom een droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, dat lijkt me niet verwonderlijk.
Ik denk dat je lichaam aangaf wat het nodig had.
Als je er aan toe bent, is het wel lekker om wat
regelmaat in te bouwen. Maar het hoeft niet meteen
van nul naar honderd. Neem je tijd!

Goedemorgen Stien!
Strijdvaardig klinkt mij goed in de oren.
Zie het mooie van strijd, als je wilt kom je
er altijd beter uit! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marjo

No hard feelings Har!


Ik snap dat het een geintje was
:D

Dat wou ik zeggen ja. Want het lijkt me zo dat jij wel aan de bel trekt als die fles dichtbij komt, heb je al gedaan immers...was dan ook niet l@llig bedoeld. En nou moet ik vliegen...laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoikes morgenn adbers ,
,issvhien dat ik nu mijn toetstenbord goed zie , gisteren was ik te moe en te emotioneel
van x in nederland tot thuis zitten huilen alles van spanje kwam weer rouw op mijn dak terecht .
enkele keren moten stoppen om te kotsen en omdat ik te neig beefde :wacko:
thiuis gekomen pil in mijn bakkes en de zetel ingedolken rot deze morgen ; ik loop heel suf rond
ik had gisteren een enorme roes drang heb dan maar smsjes aan mijn eigen verstuurd " blacky jij zal niet drinken , want je kan niet drinken" maar de nachtwinkel lokte enorm ;-(( nu ja het heeft mij geen meerweerde denk niet dat hierdoor alles weer is zoals het was in 2003 ??
vroeger gebruikte ik dat wel eens "ik stop et drinken als .......... ik wou dat of dat in orde kwam , dit kan nu niet meer
ik voel mij leeg , verdrietig ondanks dat misty en gipsy hier al zijn en dat ik straks y& y en rakker ga halen , en ja met torty alles ook ok
moet niet werken noch vanndaag noch morgen en was dar raadicaal vergeten ;-((
nou ja morgen zal ik wel werken want ,oet uren inhalen bij een klant
bij deze schrijft blackty dat ze niet drinken gaat .............. maar ik voel dat het gene makkelijke zal worden de drang is heel hoog en dat is lang geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achterhoek dus, daar moet ik heen.... hier stormt het nogal :)

Ik heb me verslapen dus doe nu ook maar rustig aan, had al 15 minuten op mijn werk moeten zijn.
Gaat nog niet helemaal goed hier, het balanceren op mijn grenzen. Hoe meer ik al over mijn grenzen gegaan ben hoe groter het schuldgevoel als ik dingen af moet zeggen. Weer een wijze les dus!
Eerder ingrijpen! Moet deze week nog best veel regelen en eigenlijk duik ik het liefst onder in mijn bed, gordijnen dicht, ik ben er even niet.

dus actie!! Hond uitlaten, boterhammetjes smeren en dan rustig aan naar mijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

erger moet het hier niet worden , mijn vuile was gooi ik in de allesbrander en de kolen gooi ik in mijn wasmachine ??
ga naar mijn ex bellen dat ik vandaag y en y niet ga ga halen , heb geen behoefte iemand te zien blijf gewoon thiuis in mijn stekkie
was juist iemand aan mijn deur om te zeggen dat de helft van mijn inboedel giteren ng op straat stond , gelukkig heeft ze het bij haar binnen geplaatst
allez ga verder niksen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, wanneer heb je weer een afspraak met je psycholoog? misschien handig om die te vervroegen?
doe rustig aan vandaag, ga wandelen, laat je gevoelens rustig toe en als je er iets mee kan doe er wat mee en zo niet parkeer ze dan eventjes.
schrijf desnoods alles op.

weer even met je voeten op de grond komen Blacky!!!

en drinken maakt de gevoelens niet minder heftig, ze zijn er nou eenmaal!

heel veel sterkte!

en nu ga ik rennen om te gaan werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...