Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Nou joh, dan kun je toch zned een snuifje komen halen Up Noarth...En anders stomen met een handvol zeezout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 geen afkickverschijnselen,geen ondersteunende medicijnen,geen prof hulp,ben aan mijn dag 47 droog bezigals je dit zo leest vraag je je af,was bako wel echt verslaafdde eerste relatie geschenken komen alweer binnen ,deze schuif ik zonder problemen de wijnkamer in.heb niet de intentie om uit te proberen of ik gecontroleerd kan drinkenweet zeker dat ik dat niet kanben ook nog geen trigger tegen gekomenben wel zeker verslaafd 7!!! maal de toegestane waarde was mijn laatste geregistreerde uitslagvind dit alles erg eng ,zal gegarandeerd nog wel die alcoholbeerop mijn pad tegen komen,kijk hier niet naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Lekker sliepe mântsje..Dromen van barre tochten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Bako, het gaat goed.Geen angst voor wat misschien niet gaat komen.De knop is om! Enjoy life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Ik werd 'even' aan den telefoon ontboden, Pippi het is een beetje alles bij elkaar denk ik: machines verplegen, hierarchie, onregelmatige werktijden, gebrek aan nieuwe uitdaging, geleefd worden, aanpassen, mezelf kwijtraken... ik heb niet de illusie dat dat in een andere werkomgeving niet weer gaat gebeuren, maar tijdelijk als uitzendkracht, met meer vrijheid in werktijden en geen gedoe met een organisatie, lijkt me wel een fijn punt om van daaruit iets anders te verzinnen...Haddock grappig dat je het noemt want ik zit inderdaad te denken aan ZZP in de thuiszorg... het hoeft voor mij allemaal niet meer zo high-tech, ik vind het ook niet zo erg om dan minder te gaan verdienen, in het echte kontakt met mensen kan ik zoveel meer uit mezelf halen en daar gaat het toch om in het leven, en lekker zelfstandig, meer vrijheid en geen hierarchie... alleen wel heel veel uitgezoek en administratie enzo, een hoop onzekerheden en de hypotheek moet wel betaald worden, maar ook wel weer spannend en ja je moet er wel wat voor doen in het leven... loopt het goed allemaal bij je vrouw, heb je nog tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 School's out!Ben d'r van tussen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Bako jee wat ben je goed op weg, dag 47 alweer je hebt genoeg zelfkennis om te weten dat proberen niets voor jou is, fijn dat er geen triggers zijn tot nu toe en ik hoop dat ze ook niet komen, maar blijf op je hoede, juist als die eerste weken voorbij zijn liggen 'ze' nogal eens vervaarlijk op de loer... maar de aanhouder wint! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 quote: Originally posted by: KaiaHaddock, grappig dat je het noemt want ik zit inderdaad te denken aan ZZP in de thuiszorg... het hoeft voor mij allemaal niet meer zo high-tech, ik vind het ook niet zo erg om dan minder te gaan verdienen, in het echte kontakt met mensen kan ik zoveel meer uit mezelf halen en daar gaat het toch om in het leven, en lekker zelfstandig, meer vrijheid en geen hierarchie... alleen wel heel veel uitgezoek en administratie enzo, een hoop onzekerheden en de hypotheek moet wel betaald worden, maar ook wel weer spannend en ja je moet er wel wat voor doen in het leven... loopt het goed allemaal bij je vrouw, heb je nog tips? Vergeef mij mijn voortvarendheid, maar neem meer terzakekundigen mee, en sticht 'n bedrijf. Het is 'n rare wereld geworden. Volgas helpt. Het gaat om echte dingen. Ik heb, indachtig m'n ouwe heer, nooit iets om pensioen gegeven, huuzen, seun, 'n mees mut altiet wonuh. Wij zitten er nu met drie, maar er over in, nou ja, vooruit, 'n bitsje. Life IS short, go enjoy, make sure you will remeber, donot lament. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juicy Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Goedemorgen allen,Het is goed gegaan gisteren. Er was geen enkele behoefte aan jww. Ik ben nu wat nerveus, toch bang dat ik weer bezwijk. Dat heb ik elke keer in het begin, hoewel na een paar dagen altijd blijkt, dat dat juist niet gebeurt. Misschien houdt die angst me wel scherp.Heb veel van jullie opbeurende berichtjes van gisteren uitgeprint. Dat helpt echt!Neem het me niet kwalijk als ik zeg, dat het mij opbeurt als ik lees, dat sommigen ook een prutdag hebben. Dat is niet, omdat ik jullie geen fijne dag gun, maar meer, omdat ik me dan realiseer, dat er niets mis is met mij, dat iedereen wel eens een rotdag heeft.En ja, volgens mij is de decembermaand inderdaad een maand dat de verwachtingen zo hoog gespannen zijn, dat het gauw spanning oplevert, bij mij in ieder geval wel.Maar ook daar komen we (samen) weer door.Sterkte aan allen.Juicy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Dank voor de tip Haddock, helaas ken ik geen terzakekundigen, maar ik neem zeker ter harte dat we niet leven voor onze veiligheidjes, dood gaan we toch wel op een dag! Weltrust voor straks Juicy, je hoeft toch niet bang te zijn voor iets wat jij en jij alleen bepaalt? Neem het bij de dag, blijf in het goede gevoel met jezelf zonder verder vooruit te kijken. Tijd brengt vertrouwen, gun jezelf dat. Gisteren was weer je eerste stap op dat pad, geef jezelf maar een complimentje en niet teveel aandacht meer aan wat er daarvoor gebeurde. En voor jou dit extraatje: ik heb deze donkere dagen meer prut-dan pratdagen, maar ik zuip gewoon NIET. Lekker puh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 marjo wat lief dat je reargeerdedeze maand is de donkere maand van het jaarmanlief werkt in december bijna 6 dagen per weekgaat om 5.15 uur de deur uit en is voor 19 uurniet binnen hij is vinoloog en werkzaam in een groothandel voor de horeca ik zal blij zijn als deze maand voorbij isom geen domme dingen te doen plan ik leuke dingen het weekend voor kerst ga ik kerstshoppen met onzedrie dochters de dinsdag erna uit eten en naar de biscoopmet mijn zussen,dan vieren we dat onze vader en jaar dood isdit klinkt hard ,maar mishandeling in onze jeugd ligt hieraan tengrondslag hier hebben wij allemaal een tik aan over gehoudende een lijdt aan depressies de ander heeft faalangst en ismensenschuw en ik dronk mijzelf kapot nu tel ik heel bewust mijn zegeningen en voel me hiergoed bijbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juicy Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Dank je voor je extraatje Kaia,Ik sluit me daar graag bij aan: Vandaag ZUIP ik niet!Bako, ik heb bewondering voor je, niet drinken, terwijl je er zovaak mee geconfronteerd wordt.En dat is een strak plan, leuke dingen plannen, was ik even vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Word ik nou gek.Of de rest van de wereld.Jongste komt net thuis dat bijna de helft van de kinderenuit zijn klas een Wii of Nntendo-DS had gekregen van de Sint.Het arme schaap durfde niet eens meer te vertellen over zijnzelfgemaakte surprise en gedicht... en kadootje van 10 euro.Gelukkig zag hij zelf wel in dat dit allemaal wel erg dure cadeaus zijn,en dat wij het gezellig hebben gehad. Maar toch.. Weird Maar goed, zo werkt dat met hypes... Relativeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Bako, wat moet dat moeilijk voor jullie zijn zeg.Ik vind het heel knap van je dat je stopt met drinken.Zeker als je weet, dat wanneer je niet meer eindeloos dempt,je gevoelens en emoties zo hard naar boven kunnen komen.Hou vol! Ik wens je een betere toekomst, en de eerste stap om dat te doen..Is inderdaad die eerste laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Marjo, belachelijk die dure kado's, wat krijgen ze dan voor hun verjaardag, een plasmaTV? Ik vind het zo leuk te lezen dat jullie het met surprises en gedichten doen, en gewoon een leuk kadootje, die warme gevoelens, reken maar dat die veel blijvender zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 En nu sodemieter (invloed van BB?) ik als de wiedeweerga (en van wie heb ik dat?) op, ga m'n vloeistoffen verversen in de sauna Over warme gevoelens gesproken:{{{Corinne}}} al jouw lieve bijna nostalgische berichtjes voor iedereen, ik koppel het niet altijd terug maar zo fijn om even wat persoonlijks te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Weet je Kaia, ik woon hier in een gemoedelijk dorpje op hetplatteland.. Ik schrok er echt van. Hij had maar verteld van het feestjevan gisteren, dat hij daar had geWIId. Kinderen willen er toch bij horen.Zit net al een plan te bedenken hoe we het evt gezamelijk bij elkaar kunnensparen.. Ze hebben net met heel veel geduld hun eigen ds-jes bij elkaar Terwijl ik al uit zat te rekenen, hoe we het beste qua tijd uitkwamen, niet te vroeg,niet te laat............. Huh? Ja Doei!Bedankt. Leuk dat je dat ook zo ziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Aaah! Heerlijk, lekker warm.. GENIET kaia!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Hier toch maar even een kleine dut.Daarna ff wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 quote: Originally posted by: haddock quote: Originally posted by: BamBam Doe nix van wat ik eigenlijk zou moeten/willen doen, voel me wat sombertjes enz. Dat mag ook heus wel even maar niet in blijven hangen. Al heel de week laat naar bed, slecht eten, nergens toe kunnen komen. Tijd voor actie anders kom ik er in om. Net mieguh, dwan! Ok,ok, ik hear die wol. Mar du hast geliek. Tige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Mmmmm, een dutje...misschien wel een goed idee. Al weer veel gepoetst. Nou ja, ik liep er een beetje omheen, vriendin was druk aant werk. Het wordt donker hier. Blek.En nou als de sodemieter weer wat doen. Wat het ook is.Kaia, je gaat goed. Het schelden kan nog iets ruiger. Oefenen meid:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Hallo allemaal,Ik ben vroeg thuis. Koor en repetitie gaan niet door. Leertijd voor mezelf.Ik blijf ingelogd en kijk wel af en toe (kan ik toch niet nalaten :$ ).Eerst maar koffie terwijl het huis mag opwarmen. Ik vind het vandaag maar bitter koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Goedenmiddag allenIk had zo raar gedroomd vannacht, eerste dat ik weer terug moest naar de flat, om 1 of andere reden kon ik hier niet meer wonen, dus moest ik het maar verhuren, wel voor een smak geld dus dikke winst. in de flat meteen weer afschuwelijke geluidsoverlast van de beneden buurvrouw die haar kind uitscheld brrrrrr. Ik werd heel even wakker en was VERSCHRIKKELIJK blij dat ik in mn eigen huisje sliep en niet in die rottige flat !Volgnde droom ging over Zowie, ik had haar vast en ik zag dat ze een echt meisjesmensen gezicht had. Ze was ineens mn dochter geworden. Het voelde heel natuurlijk en gewoon dus verder had ik er geen aandacht aan besteed, ook niet heel erg goed haar gezicht bekeken, vind ik nu wel jammer.Straks nog maar even flink oefenen voor vanavond ....... afdansen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 even delen met jullie lees jullie later --------------------------------------------------------------------GLAS, VERLEIDELIJK GLAS, GLAS VAN VERDERFJa, eerste glasje zou me willen doen drinkenme nog dieper doen zinkenin jou, glasput zonder bodemMaar je krijgt me nietteveel heb ik door jou verlorenje bent eraan voor je 't zietzonder jou voel ik me herborenvoor mij schijnt nu de zonen lach ik bij 't ochtendglorenVroeger, toen ik je nog dronkjij, ongeluksglaswist ik niet hoe diep ik zonkWat heb je me al niet ontnomengeld, gezondheid en gelukverderf'lijk glasstuk ongelukvandaag drink ik niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Ahum... I'am not in love....it's just a phase I'am going through ???Tja, het was errug gezellig Nu als de s@demieter maar even de deur uit...:$ wandelend bijkomen Hum....effe laten bezinken dus; later meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden