Spring naar bijdragen

vrijdag 12 december 2008


antonia

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi!

In het kader van de drie R-en, kom ik even melden dat ik
naar bed ga! :D Sorry, kan het niet laten...
Heb vanmiddag wel mezelf weer op kunnen pakken en
probeer nu niet in het negatieve te blijven hangen.
Vooruitgang! Morgen even werken. Daarna zoon wegbrengen
naar zijn vriendje en dus even koffiedrinken bij diens moeder
(mijn vriendin). Dochter krijgt logee dus 's avonds naar de ijsbaan.
Ijs en weder dienende meld ik me dus morgenavond of zondag
pas weer.

Have a nice night en keep it bloddy dry! :)

Volle maan, m'n boek zo maar mee... :lips::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speaking of, Corinne,
Vandaag een online test gedaan voor mn aanvaarding ondernemerscursus en ik ben erdoor, precies de uitslag die bij mij klopt, namelijk vakmanschap en doorzettingsvermogen !!! Maandag dus een intake gesprek, en dat gaat ook helemaal goed komen. Het is geweoon tijd om het voor mezelf te gaan doen en dat is leuk dat ze dat snappen en willen helpen en begeleiden !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel moeilijk hoor, om het af te leren, ben iemand van aanpakken en hard werken. Niet zeuren maar doen. Naar mn personeel was ik wel democratisch en aardig maar ik verwachte veel te veel van mezelf, echt een resultaat van mn opvoeding (mn stiefvader, niet mn echte pa)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit hier schandalig een zak gemende drop weg te werken, ooooooo ik wacht op de nieuwe Tactus cursus www.eten.de.baas.nl of zoiets want dat lukt voor geen méter. Is toch érg zeg, dan rook en drink je niet, zit je op vrijdagavond alleen (zoon is bij Pa, dochter bij een vriendinnetje) zit ik met het gezelschap van een zak drop....... :devil: .......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Houtje, het Meisje heeft de microfoon genomen en de eerste zinnen gelezen. Dan de microfoon aan mij gegeven zodat ik kon beginnen, zij kwam dan tussen mij door en moest altijd voorlopen. Wij van de andere talen moesten zorgen een ietsie achter te lopen. Dat ik de microfoon vasthield, had met onze lengte te maken. Ik vond het leuk om te doen. Ik was niet zenuwachtig. Nog nooit heb ik voor zoveel publiek iets gedaan.
Ik wil je best helpen met je zak drop, alleen niet door ze op te eten. Volgende keer een bak vol stukjes wortel en komkommer neerzetten. Lekker en gezond knabbelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...