Spring naar bijdragen

vrijdag 12 december 2008


antonia

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Tina, ik ga te laat naar bed.
Wil alles meemaken. verwaarloos me zelf dus!
Eraan werken maar weer. Ik kan het niet.
Klaas is ook altijd laat... Denk dan dat ik dat ook kan.
Ik heb mijn behoeften weer eens onderschat, op tijd naar bed!
Maar daar heb ik nu niets aan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb niet geluisterd weer.
Het werd mij gister al verteld.
Hang teveel aan het forum. Verslaafd...
Wekker nog gehoord, zelfs Klaas om 7 uur nog
horen roepen. Wekker uitgezet, met de intentie gelijk
op te staan................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Duhuuuu!!!................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik weet het!
Drankjank!
Maar dan zonder drank.
Volwassen worden te lang uitgesteld.
Soms lukt het gewoon niet.
Nou ja. Ik zal jullie ook niet langer lastigvallen.



(verongelijkte alcoholist die niet op zijn verantwoordelijkheden
aangesproken wil worden, ik weet het wel! Zelfmedelijden... etc.....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt alsof ik in een schijnwereld leef.
Niets lijkt meer echt, of raakt me nog.
Het lijkt erop dat ik mijn virtuele wereld verhef
boven mijn echte...
Kop int zand gedrag.

En nou ist gebeurd!
Ik hou ermee op.

Sa komt it net goed!

Veel geleerd, maar tijd om verder nu.
Kom zned nog wel eens een up-deetje brengen!

Ik stort me in real life!
En neem mijn verantwoordelijkheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo hou op!
zo zit ik nu ook al dagen tegen mezelf te praten en het maakt me alleen maar nog 'depressiever'
Ga een RETschema maken, zet je gedachten op papier en kijk of ze kloppen, ik zal mijn retschema die ik gisteren gemaakt heb zo op het draadje RET zetten, misschien kunnen we daar oefenen ;)

Gisteren was echt een buddag. Ik doe veel te veel en blijf maar over mijn grenzen denderen en wordt daar weer boos over, Gisteren op mijn werk een flinke jankbui. Vandaag moet ik dan ook wat knopen door gaan hakken. Ik kan nou eenmaal niet alles wat ik wil en moet dingen af gaan zeggen anders kom ik echt niet meer terug bij mezelf.
Voetjes op de grond, al zit mijn hoofd nu ongeveer vast aan het plafond geplakt, moet ik nog mee uitkijken want ik heb van die plafondplaten dus als ik zo doorga dan gaan die nog stuk en schiet mijn hoofd er doorheen.

Ik ga mijn retschema plaatsen, kunnen we vast allemaal nog iets van leren, ik wel tenminste!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://forum.alcoholdebaas.nl/...?catid=9&threadid=674

zo, retschema staat er

conclusie: hoe verder ik van mezelf vandaan ga hoe zwart witter ik ga denken en handelen, dan zijn er geen nuances en grenzen meer en kan ik niet meer realisitisch en mild naar dingen kijken.
Dat laatste heb ik juist weer nodig om in mijn kracht te blijven.
Ik ben niet onmisbaar en ik ben niet perfect, ik ben gewoon een mens en moet voor mezelf zorgen want een ander kan dat niet van me overnemen.

Vandaag een website afzeggen die ik al maanden zou maken. Het gaat me gewoon niet lukken.
volgende week 2 vergaderingen afzeggen en rustig aan op mijn werk of desnoods weer vrij nemen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Ik las dat jullie het gisteren over het EPD hadden. Ik heb meteen bezwaar aangetekend.Ten eerst moet het nog door de eerste en tweede kamer besproken worden. En helemaal raar, dat je zoiets belangrijks, huis aan huis bezorgd.Studenten en vele anderen die op 1 adres wonen, hebben dit dus niet gehad. Zoiets hoort per sofinummer behandeld worden.

Dan zie ik het nut er niet van in dat de tandartsassistent hoeft te zien of ik aambeien heb:D
En let wel: Er staat duidelijk dat IN EERSTE instantie de h.a en assistentesen apotheek +assistentes er in kunnen kijken.
In tweede instantie kan ook de arts van jouw verzekering er in neuzen. En een bedrijfsarts.
Dus bij een solicitatie kan men daar in gaan neuzen

Dan nog de reden van het EPD. Er zouden dan minder fouten gemaakt worde.n Zou de lucht op de o .k,s dan ineens wel schoon geweest zijn? Kunnen artsen dan ineens wel rekenen? Alle gegevens worden er ook door mensen ingeklopt


De apotheek heeft allang een registratie van de medicijnen. En waarom zouden zij moeten weten of ik nog wel of niet eirstokken heb:o

En als ik kanker heb, wil ik daar voor behandeld worden. De rest is dan niet belangrijk
Bovendien kun je altijd nog eenmalig toestemming geven, mocht het van belang zijn

Minister Klink heeft ver voor zijn beurt gepraat.
Ik denk, dat dit hele gedoe opnieuw moet. En dan persoonlijk. En reageren als je er wel in wilt. En niet zoals nu andersom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel in de pauze.... dag 4 en het gaat goed.
Nog een half dagje werken en dan weekend.... heerlijk uitslapen, moet alleen voor de avonden wat verzinnen, die zijn toch het moeilijkst.

Iedereen een droge dag vandaag; letterlijk en figuurlijk.

Blacky: wat maak je toch een hoop ellende om je heen mee... heel veel sterkte.

Moet natuurlijk ook reageren op de rest, maar mijn korte termijn geheugen is zo slecht.... (nee geen Korsakov) weet nu al niet meer wie wat geschreven heeft.
Anderen daar ook last van? Of zitten jullie met papiertje aantekeningen te maken.... (misschien wel strak plan voor mij!!!!!)

Snel nog een slok koffie en weer naar de praktijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, vandaag een frisse start maken, vanmorgen eindelijk weer eens hardgelopen, nu me weer eens leuk aangekleed, doe ik ook al tijden niet meer, een grote woontrui en een broek was goed zat. zometeen wat make up op, rokje aan, dan de stad in om een verlaat sinterklaaskado te kopen, een zak snoep van 5 euro, gisteravond de surprise in elkaar genaaid en daar ben ik tevreden over. Daarna een mail sturen dat ik die website niet ga doen en ze naar iemand anders doorverwijzen, 2 foto's doorsturen om af te laten drukken zodat ik qua expositie uit de kosten ben, wat achterstallige (uitgestelde) mails versturen en ophouden met mopperen op mezelf! Want als dat allemaal gedaan is mag ik dik tevreden zijn met mezelf!!!

Ik ga er voor vandaag
We hebben het voor elkaar gekregen dat we vanavond een alcoholvrije sinterafterparty hebben dus vanavond geen ergernis over drankgebruik!

het gaat goedkomen geloof ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer, terug van gesprek op school. Nouja dat is wel een heel lang verhaal maar helemaal lekker gaat het met mijn oudste dochter nog niet echt daar, vanmiddag weer therapie maar even op de hoogte brengen dan maar en maar weer verder mee aan de slag.

verder ,
Survivor; ik herken erg goed dat als je veel moet bijlezen je niet meer weet wie wat schreef. ik denk dan soms ook aan een briefje maarja, ik probeer wel op mensen te reageren maar soms houd ik het niet meer bij en dan is gedag zeggen of succes wensen in algemene zin toch ook prima.

verder hoop ik dat je je snel wat beter voelt Marjo, balen van vanochtend maar ach het kan iedereen gebeuren. hoef je echt geen alcoholist voor te zijn. denk goed om jezelf en wellicht ook aan je nachtrust. ik heb ook soms de neiging om hier toch te willen blijven hangen 's avonds maar ik weet dat ik dan 's ochtends niks ben. dus rond een uur of tien lekker naar bed , nog even lezen en slapen. wat meestal dan wel vrij snel lukt. maargoed, met alles en dus ook met dit, zoeken wat bij je past. maar reken het jezelf ook niet te zwaar aan, zoals ik al zei het gebeurt iedereen wel eens.

Marieke mooi dat het weer wat beter gaat. zet'm op.
Jammer dat je zoon ziek is, ellendig altijd kids ziek. Ik vind ze dan altijd zo zielig.

verder hallo allemaal en zet 'm op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, dom dom dom, zéér dom! :)

Niet gek doen, er is niets mis met je! Ik sta bijna even lang droog,
dus weet wel wat er zo ongeveer speelt.

Ook ik vind er vaak geen zak aan, de schijnwereld is mij niet onbekend. Soms denk ik,toen ik dronk was dit of dat, mooier of beter. Was misschien ook wel zo, maar de consequenties waren desastreus!

Toen ik dronk speelde ik piano, met het blikje bier er naast. ik sloeg vaak mis, maar het had iets,
wat ik nu mis. Jazz of Cuba muziek speel ik weinig, de "sfeer" is weg!

Kortom, er lijkt veel kleur verloren te zijn. En waarschijnlijk klopt dat gevoel. We leefde in een kunstmatige, licht verdoofde wereld, met weinig prikkels van buiten.Wat doordrong leek bovenaards.

We konden eindeloos doorgaan, het was hemels, zolang je nog niet in een coma was beland!
Logisch toch, dat deze nieuwe werkelijkheid wat artificieel aanvoelt.

Hier moeten we weer mee leren leven, en de kunst is toch, blijven doen wat vreugde gaf.
Ik bemerk toch iets van herboren zijn- soms!
Zoek een leuke hobby, iets crea-achtigs, wat vreugde geeft en bijt je daar in vast! Dan ontstaat er feedback en voel je je beter!!

Wanneer je niet lekker in je vel zit, kunnen de dingen nooit mooi zijn.

The beauty of things is in the beholder!

En Hume zei: "Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them."

Dus verhef je doe wat leuks en het komt goed!!
Dat in ras tempo over de straat hollen, is goed voor het hart en het zenuwgestel, maar een hobby
die de aandacht opeist brengt de geest tot rust!!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine: nou hoe voelt dat ??? dag 26 joepieeeeeeeeee!!!

Marjootje: hier een knuffel.... !!!! (((((((((((()))))))))))))))))

Antonia: ja leuk he? voordeur en omgeving een beetje versieren. Ik heb nu alles in huis, nu nog het 'versieren dus', maar nu ben ik eigenlijk moe..

Soothe: hihi, kwam ik in je droom voor?! Het zal toch wel Anna zijn denk ik. Weet je, na een jaar gaat een brein wakker worden.
Al het vergif is uit je lichaam, ja dat duurt een jaar! En dan krijg je van die prachtige dromen waar 'ik' dus in voorkom ;)

Oh je vraag: of je het had gedaan, kan best hoor. Ik heb echt gedronken in mijn dromen dat ik zelfs dronken wakker werd. Echt niet normaal meer, ik vond dat altijd eng.


Tjemig dit krijg ik nu niet bij gelezen... ik ga ff op de versiertoer. Ik laat wel horen hoe het is geworden.
Ik wil ook nog vier (kerst) kransen maken voor op de graven van mijn familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over die dromen, ik heb dat ook een keer gehad. gedroomd dat ik stevig gedronken had ik werd met een kater wakker en het voelde zo echt dat ik naar beneden ben gegaan om te kijken hoeveel flessen er leeg waren. Ik dacht dus zelfs dat ik het allemaal al weer vergeten was.
Kwam ik beneden, nee niks op het aanrecht en nee in de garage ook niet in het lege flessen mandje.
toch gedroomd dacht ik toen opgelucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Marjo, drie wekkers zetten (doe ik ook altijd :))
Ik wil je wel sávonds naar bed schoppen hoor als ik je nog op het forum tref....
En owja, ik ben zelf shopmanager en ik heb een leuke theorie voor je. Werknemers die zich verslapen werken harder dan de stipt op tijd werknemers.
De stipt op tijd werknemers willen ook stipt op tijd naar huis en de verslaap werknemers maken altijd na sluitingstijd 'dat ene klusje nog wel even af'
Verslapers zijn altijd bereid om over te werken (mits het belangrijk is) en zelfs daarvoor een prive afspraak af te zeggen.
Ik heb wat keren mn personeel uit bed moeten bellen, en dat ging altijd met : neem even je tijd en ik zet vast koffie, daar stond tegenover dat ze zich voor 300 % inzetten voor de winkel en zeer gemotiveerd waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker creatief bezig An, het wordt vast prachtig. Ik ga zo de badkamer even schoonmaken. Het nadeel van een oppas die in huis komt oppassen is wel dat ik vind dat het allemaal spikkiespan moet zijn.
en dat is de badkamer nu net even nog niet, dus werk aan de winkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...