Spring naar bijdragen

vrijdag 12 december 2008


antonia

Aanbevolen berichten

Klinkt allemaal lekker An,
maarre niet een beetje koud voor de buitenboel?
Het zou voor mij mijn eerste etentje worden zonder alcohol. de vorige keer met mijn vriendinnen heb ik wel een paar glazen gedronken. Ik had me dat ook eerst voorgenomen voor vanavond. maar gisteren dacht ik waarom zet ik niet gewoon in op niks. dat lukt me thuis bij het eten toch ook?
maarja, dan heb ik voor mezelf nog de scheiding tussen door de weeks en het weekend en in het weekend kriebelt het nu eenmaal meer dan doorde weeks (zit lekker tussen mijn oren he?!)
We gaan ook nog naar de bioscoop. nou dat zit dus wel goed, de ober komt daar toch niet langs. gewoon lekker film kijken. Kortom ik heb er zin in, vooral omdat we sinds lange tijd weer iets samen doen, zonder kids.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sterte Blacky!

Sas: ja, een keer moet de eerste keer zijn. Probeer te bedenken hoe meer vreugde het geeft als je morgenochtend wakker wordt!!!!! Echt dat geeft een super kick, gewoon even iets verder door denken.

Ja wel koud voor buiten, maar toch zo gezellig iets bij de voordeur, kerstachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik misschien morgenochtend eens niet te laat bij de bakker en dat al het brood dan op is. Misschien ben ik wel de eerste !!!
veel plezier met je zoektocht naar iets kerstachtigs, klinkt leuk.
Ik ga eens even omkijken naar mijn huishouden en even de stad in.
Ik krijg ook zin om iets kersterigs te kopen dus ik ga op zoek naar leuke tafelkleedjes of lopers ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga, voor je het weet zijn de kids weer klaar met hun schoolochtend.
oh je, ook nog een gesprek op school met de juf van de oudste, gaat allemaal niet zo lekker, nou ja eerst maar horen wat zij allemaal te vertellen heeft. zien we dan wel weer verder.

laters !!!
fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Het is koud buiten, ik heb lekker gewandeld met de hond.
Ik voel me goed en ik ga voor dag 26!

Houtje , beterschap en wat ben je een sterke vrouw zeg :present:

Sas, ik zou als ik jou was vanavond niet gaan drinken.
Je schrijft bij wie is wie dat je het zo moeilijk vind om na een glas te stoppen. Gewoon niet pakken dat glas.
Het voegt echt niets toe en morgen ben je zeker op tijd bij de bakker:D

De weekenden vind ik ook elke keer weer erg moeilijk..maar ik ga niet drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne dag de stofzuiger kijkt me zo lief aan.;)....hup ik ga aan de gang!

Fijne dag en speciaal voor Soothe:sun: (zie je ik kan het! )

Doeg, Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom een goede morgen, was nog even terug gekropen maar nu echt er uit. Vanmiddag wel weer een tukkie voor de nacht.

An een nieuw gebit kan heel zeer doen, mijn man heeft maanden vloeibaar voedsel moeten eten, pap en soep, ze zitten toch te wroeten in je tandvlees enzo. Het gebit moet zich helemaal settelen.
Dat is ook maar wat ik gehoord heb hoor ik heb mijn eigen tandjes nog die nodig naar de tandarts moeten pffffffffff.

Sas ik herken het dat de drang om te drinken steeds kleiner word. Het gaat een beetje een sport worden zo min mogelijk en steeds uitstellen tot een later tijdstip.

Lekker Albertina dat je niet gaat lekker uitrusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky wat vervelend joh maar voor je ma is het beter en veiliger dat ze niet alleen is.
Mijn zusje heeft vorige maand haar schoonmoeder weg moeten brengen naar een tehuis, zo dement als wat. Heel erg zielig want het vrouwtje is geheel de weg kwijt maar ze kon echt niet meer thuis dat was veel te gevaarlijk. Ja ouder worden is moeilijk en zeker als het met ziektes gepaard gaat, je ziet mensen zoals wij, ooit gezond, helemaal aftakelen en dat vreet erg aan je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik lees ff draadje af en dan ga ik wat doen.

Ik ga ook bij de voordeur versieren staat zo gezellig, de lampjes hangen al maar er moet nog iets bij :wacko: zal eens even gaan zoeken in de kerstdoos zit vast nog wel iets kitch in.
Wat zijn we eigenlijk gek he je hele huis versieren met glitters vanwege zo een stomme feestdag en straks alles weer opruimen, zo blijf je in ieder geval wel lekker bezig:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeld. Antwoordapparaat ingesproken dat ik vanavond
nog eens bel. Ik weet ook niet hoe ik dit uit moet leggen.
Waarom zijn een paar gewone dagen achter elkaar voor
mij zo funest? Ik voel me enigszins een looser.
En denk aan alle mensen die het nu écht zwaar hebben.
Ik voel me een alcoholist die zijn afspraken niet nakomt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen,

Toen ik pas op het forum kwam, werd er vaak over drankdromen gesproken.
Ik kende dat niet!!

Nu de laatste twee weken, droom ik veel over drank!! En dat na ruim een jaar.
Ik bevond mij in een rustiek dorpje. Het was lente!!

Er was een slootje met leuke witte ophaalbruggetjes. Mooie treurende wilgen en lindenbomen!
Ik had iets vervelends meegemaakt- waarover geen details- en slenterde wat door het dorpje.
Er waren weinig etablissementen, en ik was naarstig op zoek naar een lokaliteit.

Ik dacht, misschien kom ik An tegen. Het was een dorpje, waar An zou kunnen wonen.
Misschien woont ze in een torenflat, maakt niet uit!

Verdraaid nog aan toe, kwam ik al iets tegen dan was het dicht ( mijn onbewuste wens?)
Ik wilde een biertje drinken. Alles even relativeren, in het juiste perspectief zetten!

En... toen werd ik wakker. Wreed door de telefoon, uit m'n droom gehaald!

Wat ik me afvraag, zou ik het gedaan hebben, als de mogelijkheid daar was?

Het houdt me bezig, gek hè!! Spoor ik??


@Tine 26 dagen wordt een maand en dan naar twee maanden, maar denk per dag!
Rijg de dagen aan elkaar als pareltjes aan een snoer! :present:

Groet allen! Houd het droog! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kop op Marjo je hebt je verslapen je hebt toch niet gedronken.
Probeer je baas gewoon nog eens te bellen, antwoordapparaat hebben ze meestal een hekel aan joh.

Zeg dat je wekker stuk is ofzo, verzin iets geloofswaardigs. Je zal je baantje toch niet kwijtraken na 1 misstapje kan iedereen gebeuren hoor.

Sterkte vandaag en voel je niet te schuldig helemaal niet nodig joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wilde ik wel dat ik alleen woonde.
Ik heb zoveel verplichtingen naar mijn naasten toe.
Een man, kinderen, een hond, een baas...
Kan niemand bellen, iedereen wenst zich een sterke
en goede marjo. En ik wil dolgraag aan die wens voldoen.
Maar heb alweer gefaald...
Daarom schrijf ik hier maar even van me af. Sorry 'bout that..
Kinderen komen zo uit school, de hond moet nog uit...
Ik zit hier en krijg de eerste stap maar niet voor elkaar.
last van mijn nek en kop. Weet het even niet.
Vanmiddag zal het wel beter zijn. Vanavond vroeg naar bed.
Maarja, het is alweer gebeurd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...