Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Thanx Corinne, ik heb de Brijder on line behandeling netjes afgemaakt en de braintraining gedaan, en daar laat ik het even bij !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 goed nachtrust allemaal en gezond weer opmaak er morgen een mooie en droge dag van allemaalliefs bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Hoi!In het kader van de drie R-en, kom ik even melden dat iknaar bed ga! Sorry, kan het niet laten...Heb vanmiddag wel mezelf weer op kunnen pakken en probeer nu niet in het negatieve te blijven hangen.Vooruitgang! Morgen even werken. Daarna zoon wegbrengennaar zijn vriendje en dus even koffiedrinken bij diens moeder(mijn vriendin). Dochter krijgt logee dus 's avonds naar de ijsbaan.Ijs en weder dienende meld ik me dus morgenavond of zondagpas weer.Have a nice night en keep it bloddy dry! Volle maan, m'n boek zo maar mee... :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Owja, hup hup naar bed jij Marjo (beloofd = beloofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Grrr..!!! Klaas schuift ook nog even gezellig aan, muziekje erbij.. Pfff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Speaking of, Corinne,Vandaag een online test gedaan voor mn aanvaarding ondernemerscursus en ik ben erdoor, precies de uitslag die bij mij klopt, namelijk vakmanschap en doorzettingsvermogen !!! Maandag dus een intake gesprek, en dat gaat ook helemaal goed komen. Het is geweoon tijd om het voor mezelf te gaan doen en dat is leuk dat ze dat snappen en willen helpen en begeleiden !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Haha Winchi, ik lees: KAN !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Dat vond ik het mooie van mijn deeltijd behandeling, er werd vooral van je verwacht dat je NIET je best deed, maar eerder iut een ontspannen gevoel actie gaat ondernemen....heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Van Dijk & Duin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Marjo,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Woman,Leuk! Werken aan de toekomst die je voor je zelf gaat waarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Was wel moeilijk hoor, om het af te leren, ben iemand van aanpakken en hard werken. Niet zeuren maar doen. Naar mn personeel was ik wel democratisch en aardig maar ik verwachte veel te veel van mezelf, echt een resultaat van mn opvoeding (mn stiefvader, niet mn echte pa) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Corinne,Heb jij zelf de microfoon gepakt tijdens de voorstelling en je zegje gedaan? Nou meis, dan gaat mijn petje weer af, hoor. En als het niet zo is, dan ook hoor, voor het meedoen en meespelen (was het nou in de schouwburg of niet?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik zit hier schandalig een zak gemende drop weg te werken, ooooooo ik wacht op de nieuwe Tactus cursus www.eten.de.baas.nl of zoiets want dat lukt voor geen méter. Is toch érg zeg, dan rook en drink je niet, zit je op vrijdagavond alleen (zoon is bij Pa, dochter bij een vriendinnetje) zit ik met het gezelschap van een zak drop....... ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ja met die braintraining krijg je ook een opdracht om je eigen doelen te stellen, en daar hoef je verder niets voor te doen, maar die flitsen af en toe door het beeld, doet me beetje denken ook aan NLP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Hoi BB,Goed van je, dat je bent geweest. Ook dit kun je nuchter en het zal je zeker helpen, met het verwerken.liefs,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Mensen,Slaap allemaal lekker en geen dromen over drank (Soothe)Ferry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Nee, Houtje, het Meisje heeft de microfoon genomen en de eerste zinnen gelezen. Dan de microfoon aan mij gegeven zodat ik kon beginnen, zij kwam dan tussen mij door en moest altijd voorlopen. Wij van de andere talen moesten zorgen een ietsie achter te lopen. Dat ik de microfoon vasthield, had met onze lengte te maken. Ik vond het leuk om te doen. Ik was niet zenuwachtig. Nog nooit heb ik voor zoveel publiek iets gedaan.Ik wil je best helpen met je zak drop, alleen niet door ze op te eten. Volgende keer een bak vol stukjes wortel en komkommer neerzetten. Lekker en gezond knabbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Goedeavond allemaal, ik moet eigenlijk al laatste rondje doen, maar zit nog even op met warme chocomel....Woman en Wing, mag ik vragen over wat voor training jullie het hebben, waarbij je niet je best hoeft te doen maar ontspannen actie kan ondernemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Er bestaat ook suikervrije drop met laurier enzo net zo lekker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 das een braintraining fisch, staat ook elders hier op ADB, ik zal het even voor je opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 http://forum.alcoholdebaas.nl/...?catid=9&threadid=2085 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Dank je Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Woman,Dan zit er zeker aspartaam of sacharine in die laurierdrop. Daar mag je ook niet veel van binnenkrijgen. Is slecht voor je maag en lever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Nee, laurierdrop is dat hele harde. Alleen natuurlijke suikers uit de zoethout. Wel hard, dus je kan er niet veel achter elkaar van wegkanen, maar je hebt wel die lekkere dropsmaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden