Mai Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Mensen, ik ga het er hier verder maar niet over hebben.Misschien begrijpen jullie een beetje waarom ik zo heen en weer ben soms.Wing, je bent een kei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Ik ga slapen, het was een lange dag.Mensen doe niets onbezonnen.Niets waar je morgen spijt van hebt.Morgen is er weer een dag,met nieuw lichten een nieuw gezichtop de dingen van vandaag.Dat wens ik jullie toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Tuurlijk Marjo! (sprak de jo-jo ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Soothe, Ik lees hier bijna nooit meer, laat staan inloggen. En gelijk weer val ik in gekissebis.Dat jij je nog steeds hier mee inlaat ,valt me tegen. Je weet het altijd zo duidelijk te verwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Hé Sammy, beschermengeltje!Je vraagt hoe het met me gaat?Kweenie...het komt vast wel weer goed!Fijne dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Sammy, ook goedenavond. Ik zie geen gebissekis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Houtje, dat van "geen grote beslissingen tijdens de feestdagen" vind ik een goeie, ga ik even uit m'n kop leren!Marjo, je bent een grote meid en jij weet ook wel dat het soms komt en soms gaat. Hang in there! Kaia, dat had je even goed aangevoeld... thanks.Blacky, met nog een paar van zulke lessen Spaans kan ik daar wel eens op vakantie gaan... Super Wingchun, vanaf morgen wennen aan een katerloos bestaan, go for it!Slaapzzzzzzzzzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Doel je op vanavond Sammy? Gelukkig ben ik wat gebissekis betreft zééér kort van memorie!Groet en trusten voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Marjo Trees Wingchun, heel veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Welteruste iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Hallo allen.Hard gewerkt vandaag en gelukkig ging de avond langzaam voorbij zodat ik uit heb kunnen rusten.Mo weer werken maar dan van 13.00-20.00 en dan weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Wingchun, welkom op jouw moment dat je aan je nieuwe leven begon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Ha Geer ff wennen is het hoor maar wel leuk. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 @ Wing, dat moet lukken ja, knap van je. Bedenk ieder uur dat je niet drinkt en wees trots op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 @ Geer, fijn om te horen dat het goed met je gaat en op jezelf let. Drukte kan moeilijk gaan worden, maar als ik jou hoor heb je de controle over jezelf. Fijn hoor Geer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Als ik hier nog zo af en toe inlog, verwacht ik hier toch niet meer een Soothe, een Pippii, een Adam ,Corinne, ,Tapas, Albertien, An,, Marjo(nog steeds alles niet op de rit.(de lieslaarzen maar weer,aan!!En vooral weer snotteren. Har,enVie,(zegt de laatste paar dagen best wel iets , waarvan ik denk ,zou er dan toch nog ooit iets zinnigs uitkomen), Albertina Water , Ferry, Vie,, ,Blacky, BB, Safi Anna,,Treeske,Corinne, Marieke, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Kijk als ik hier op in ga, ben ik het zwarte schaap!! Geen haar op m'n hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Sammy ik had jou hier ook niet verwacht, des te groter de verrassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Verwachtingen, wie heeft ze niet. Het levert alleen maar teleurstelling op.Met verwachtingen verwacht je dat de 1 hetzelfde denkt en voelt als jij.Het is een beetje uit gaan van een veronderstelling: denken dat een ander ook zo denkt.Grootste fout in dit leven: verwachtingen en veronderstellingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Trees, Hoe gaat het met mijn manneke? Ik denk best nog vaak aan jou ,en mijn toegeigend klein menneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Geer, ik deel uw gedachte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Knuffie is jarig. Lieverd hoe is het met je? Mis je hier en wil weten hoe het met je gaat.Laat wat van je horen meissie, ik denk vaak aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 @ Geer en Soothe, ik ga maar niet van die veronderstelling uit.............................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Hee Trees ik zie je ingelogd.Hoe gaat het met je? Worden de lammeren al dikke schapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst 18 december 2008 Tja Wing het is een malle binnen komer. Raar dat ik niet genoemd ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden