CPAS Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hoi Anna,Je had vast liever gehad dat Soothe in een goede conditie verkeerde dan dat zijn woning spik en span is.Ach, slaap lekker en geniet allebei van een verdiend weekeinde.Wingchun,Dag 1 zit er op. Kom je morgen vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Mensen, ik ga mij te rusten leggen!***Wingchun WOW !! Morgen kan zich een licht euforische stemming van je meester maken.Je hebt het toch maar geflikt! Ga dit niet te uitbundig vieren. Je begrijpt me! *** Hoi Koh, ik hoop dat de lijn blijft stijgen. Sterkte!!An, hier kom je steeds sterker uit terug. Toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Niets hoef te zijn, en niets van andere mensen mag verlangen.Zowel in leven als ervaren.. flexibiliteit.In gesprek te zijn en te blijven met je geweten.Koh, ik vond het mooi wat je had geschreven.Het klinkt heel groots en moeilijk. Ingewikkeld.Ik zal het nog eens vaker lezen..Het klinkt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Corientje, slaap zacht! Gaan wij ook doen!! Marjo, dat je je gemoedsrust mag hervinden. En een ieder. Pleasant Dreams!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Marjo, over welk bericht heb je het nu?? Het is niet mijn bedoeling om groots, moeilijk en ingewikkeld te schrijven. Integendeel, ik kom hier juist om dingen heel helder te zeggen. Maar ik heb zelf ervaren dat heldere dingen soms overbelicht zijn.. en dat ik ook eerst een zonnebril moest opzetten om ze te kunnen ontwaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Klaas is weer thuis.Ik ga nog even met de hond door de regen...ja Soothe, het is ff een zootje.laten we hopen dat het ergens goed voor is..Tnx! Slaap lekker voor jou en Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Soothie, jij bent ook een soort van nachtwacht geworden???of blijkt uit deze opmerking dat ik echt niet meer genoeg op dit forum ben om hier een mening over te mogen hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Koh, ik heb het over je eerste bericht van vanavond.Ik bedoel niet dat jij groots en ingewikkeld schrijft..Het is meer mijn benadering. Terug naar de basis is voor mijniet simpel. Ik ben heel veel kwijt. Het gevoel dat terug komt, vindik verwarrend. Ik wil er iets mee. Terwijl ik dat in dit stadium misschienjuist niet moet doen. ik durf niet los te laten en met de stroom mee te gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Eerst lopen.Een bonkend hart weer.Morgen maar verder zien.Welterusten allemaal.Misschien kom ik zo nog even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Trusten, allen! Fijne dromen!En iedereen die zich in die gelukkige omstandigheid bevindt: kruip veilig tegen je lief aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik ga trouwens tijdens de feestdagen, met ingang van morgen, weer een paar weken samenwonen met mijn vrouw..Ik ben blij. Ik ben verdrietig. Ik heb hoop. Ik ga ervoor. Vooral dat laatste. (verdrietig is voor mensen die me echt begrijpen.. ik geloof niet dat er veel zullen zijn... ik begrijp mezelf al zo slecht.. hoewel er vooruitgang is, met horten en stoten...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hoi Trees!Beste mensen,Mijn man is inmiddels ook thuisgekomen. Iedereen is op honk, dus kan ik ook met een gerust gemoed richting beddebak.Slaap lekker allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Fijn dat je weer de moed hebt om er voor te gaan Koh!Kun je vertellen waarom je verdrietig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Corinne, Trees ook lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Marjo, juist loslaten en met de stroom meegaan geeft uiteindelijk dat climax-gevoel.. uiteindelijk is dat de juiste weg.. Ik weet het, ik worstel zelf ook nog altijd met takjes die ik vasthoud en waar ik me soms weer zoveel aan terugtrek dat ik weer in oud gedrag terug kom... Terwijl ik me ook stukjes totaal heb overgeleverd aan de stroom... Heerlijk, verhelderend, verheffend... maar oooooohhhh... ook tegelijkertijd ook net zo verheerlijkend angstig...Toppie dus.. en dus schrikreflex... alles zit in die top, zowel ultiem genot als diepste angst.. daar wordten alle kleuren samen wit, daar in die top..Als orgasme en stervensmoment samenkomen is het sublieme leven daar...twee uiterste belevenissen.. waartussen wij ons bevinden. Laat los, wat kan je erger gebeuren dan doodgaan?? En is doodgaan dan zo erg?? We doen het uiteindelijk allemaal.....Maar niet te dramatisch denken... niets is zo makkelijk als doodgaan, daar hoef je niks voor te doen, daar hoef je alleen maar wat voor te laten, het leven namelijk. Maar leven is nu juist de uitdaging die de tijd voor onze dood ons biedt... zie het als spel, als spannend.. als een CV opbouwen.. Je wint altijd.. maar wees je geweten tot vriend. Doe niks wat je op een negatieve balans zou zetten..Wees wat je met drank niet durft te zijn maar zonder drank eigenlijk altijd al was.. een goed mens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Jij ook, Marjo. Ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Dank je Koh.Het geweten..Daar worstel ik mee.Goed en kwaad.Verlammend..Slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik wil nog wel even een recente ervaring vertellen maar ik denk dat ik dat beter kan vertellen in een nieuwe dag.. sommigen lezen deze laatste berichtjes nog, maar (in dit geval enkel jij, Marjo..) terwijl ik door het hier te vermelden toch een breder publiek hoop te bereiken.. Marjo. Jij bent hier nog vaak... wil jij een nieuw dagdraadje openen of moet ik gewoon wachten tot morgen? Ik ga in geen geval een draadje openen. Zo geliefd ben ik hier nu ook weer niet (meer).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Geopend Koh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden