Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Zo beetje opruimen, Anna komt. Poetsen is niet mijn hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Waarom moet het in strijklicht bekeken? Kan zien dat je schilder bent, eeuwig aan het speuren naar kwaststrepen in "strijklicht". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hoi Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hoi!Lekker in de zon gewandeld vanmiddag.Moest een heel eind terug. De hond weer ophalen Toen ik terug kwam waren ouders en kinderen er al.Samen naar de kerstmarkt op school geweest.Mijn ouders hebben hier gegeten. Ik ben bijna doodgeknuffeld door mijn moeder We hebben lekker gehuild. Ja, er wordt wat afgejankt hier.Klaas is met een vriend naar PF-project. Zal even lezen hoe jullie dag is geweest.Hier nog steeds leip in the head Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Wanneer was de laatste, voor de eerste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ik dol hoor, je doet het klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hoi pipelepoija stomme vraag is spud een man maar ik dacht dat het een vrouw was en door een schrijven van Houtje, je lijkt op mijn zoon etd dacht ik , is het dan een man? maar later bedacht ik mij dat een vrouw qua gedrag ook op een zoon kan lijken en de rest had ik niet goed gelezen, dus volgens mij is spud gewoon een vrouw precies zoals mijn eerste indruk was;)En by the way ik ben een rasechte Haarlemse, alleen ik woon daar nu niet meer. Ouders zijn verhuisd en wij kinderen moesten toch echt mee destijds:)Ik mocht vanavond eerder weg van mijn werk omdat ik zo goed mijn best heb gedaan nee hoor het was rustig dus ik dacht lekker een avond vroeg, morgen mag ik weer de hele nacht. Ga nu even lekker in bad en op tijd naar bed want ik ben bekaf. trusten voor strakkies alles en iedereen en oh Wing heb je nog een leuke verjaardag gehad of heb je er niets van gevierd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ha Wing,Je doet het goed vandaag!! Trots op u !!!!!Ik las net je problemen met je fornuis. Ik ben absoluut geen poetsvrouw en bedenk dus leuke en vooral makkelijke oplossingen. Voor RVS helpt het wonderdoekje, verkrijgbaar bij o.a zeeman, voor mij goed. Ik kijk natuurlijk niet met strijklicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Gni, nou dacht ik; Ga ik net zo'n mooi berichtje maken als Corinne altijd doet... Nope! Alles gelezen.Niets aan toe te voegen! Ojah! Ik ga gewoon zonder jas!!!!Tasseke, ooh Yeah!!!! Dappere Strijder, klasse! An, Mooi! Blacky, hoi!!Hoi, hoi!! Soothe, ik had laatst alle stapels in een hele grote doos gedaan.Weggezet. Ik dacht, als ik eraan toe ben... Toen bleek dat dochter ergensbladmuziek op een oft andere stapel... MMmm.. onder in de doos!Meteen opruimen en weggooien is het advies. Graag gedaan!Wie ben ik vergeten? Roept u maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 marjo: me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Birdy, birdy.. fûgeltsje! Ben ook geen poetsvrouw, ook niet in tegenlicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Gewoon met een afwasssopje. Strepen en vlekken negeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 ik ben heel blij dat we af en toe aangekondigd logees krijgen, dan gebeurt er weer wat in ons huishouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ggrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 wat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 hallo zijn jullie aan 't pb'en?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Antonia, muurtjes afbreken. Niet meer drinken, een nieuwe baan... Orleando, laat ze kletsen. Accepteer de aangeboden hulp... Vie, wat ben je toch een leuk mens hè Houtje! Hou ons op de hoogte van die wiskundeleraar ja?!Pips, hoi! love joe tooooooooo!!!!! Water, ja meneer! Ik ben groot Tapas, mug zonder gouden tand. lijkt mij! Leef bij de dag zei ze wijs...Nou, okay okay...Dat duurde lang voor weinig..Het is niet anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 marjo wat was je grrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 nee juh hier niet heeeeeeeerlijk stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Maar ja, we wonen in Friesland en dat is erg aantrekkelijk voor zuiderlingen lijkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 of zouden ze toch voor ons komen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 nee skeet. Nu nog niet. Ze komen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Regent het bij jou ook, Vogel?kun je een paar logees doorsturen dan? De Grrr was voor Wing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 ok duidelijk.Zachte gee vind je dat leuk Marjo? Het zijn fijne mensen hoor. ik heb er absoluut geen moeite mee. Kan bij hen ook rustig zeggen dat ik niet/weinig drink. Wat heb je ze voor leuks te bieden?? kan ik ze dat ter overweging geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Pippi, meer dan ik ooit had durven dromen..Ik jank niet alleen. Het lijkt of ik nieuwe mensen leer kennen,die goed voor me zijn. En mensen die altijd goed waren, opnieuw leer kennen.Nog steeds doodeng allemaal.Maar ik heb zo'n zin in mij..Hoe het komt weet niemand.Ik moet af van goed en fout.Mezelf durven vertrouwen...Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden