Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 ....hoog tijd om wat te gaan eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik kan het niet opbrengen om de rest van het draadje te lezen. Dus duik maar gewoon in het gesprek en kijk wel hoe de sfeer is...Ik voel me *** (sorry tactive) sjagerijnig en ben kort aangebonden.. Hihihi, effe kijken of dat hier nu past. Als ik fel dreig te worden kunnen jullie me dan om m'n oren slaan met dit bericht? Beloof ik om m'n uiterste best te doen om in te dimmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 stik verrot verrek verteer!Krijg de kleren flikker neer!Val in moten voor m'n poten!Krijg de kale kippekoorts!Waterpokken enzovoorts!Met andere woorden BARST! Stupid head!Zo dat lucht op! Misschien worden die muizennissen dan minder in m'n kop. Ja kop, vandaag heb ik geen hoofd. Soms helpt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik wil je niet graag een oorvijg geven, maar als je dat belieft? Pats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 ...d'r zit toch geen wormpje in je aardappel wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hey Har, die geef ik mezelf liever hoor. Dus die pats pass ik naar je terug. En nu maak ik een jubelsprongetje!!! Hoe druk je dat uit in emoticons??? Omdat het mij heel happy maakt, dat Marjo zich rustig voelt. :D:D:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hahahaha, ze zeggen wel dat ik een lintworm in m'n buik heb Har. Veel eten en niks aankomen. Ik zij gezegend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Nou Spud, wat mij betreft vertel je wat er gaande is, maar vertel jou wel dat ik niet in de stemming ben voor ruzie, of klappen uitdelen. Je kan je maar gewoon rot voelen, en je komt hier vast ook niet met de bedoeling om mot te maken, maar om iets te vertellen. Dus, spill,Ik zit hier aan mijn avondeten, dus ben er nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Jij mag je ook rustig voelen hoor Ik weet alleen niet, of ik daaraan bij kan dragen. What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 En Har voor jou een en een Een zakspiegeltje.. Heeft mij namelijk heel erg geholpen om in m'n eigen spiegeltje te kijken. Je stopt het in je zak, krijg je een moment dat je een ander de spiegel voor wil houden dan kijk je er eerst zelf in. Echt waar, da's byzar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Spill, go ahead Spud! All ears! That makes two! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Nee, Vie ik kom hier niet om te steggelen. En m'n verhaal.. Ja ik weet het spui bijna altijd alles maar deze keer kan ik het hier niet neerzetten. Maar ik heb steun dus geen zorgen maken hoor. Ben hier eigenlijk om weer vrolijker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 quote: Originally posted by: Spud Echt waar, da's byzar!!! Idioot hé? Hoe de waarheid in elkaar kan zitten. Maar wat is nou jouw waarheid? Lijkt me, dat je iets diep geraakt heeft. Vertel, je bent welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Nee, Har. Heel lief van je. Maar deze keer kan ik dat niet zeggen om privacy redenen. Heb je een grapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Was gister trouwens nog onze fight tegen gekomen Har.. Ik weet niet of je nog op een antwoord zit te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik moet trouwens, terwijl me misschien wel op het antwoord van Spud wachten, erg lachen om een mail van mijn zus. Zij probeerde een engelse collega uit te leggen wat ontbijtkoek is. Verwarringen! Leuk, in het nederlands snappen we elkaar al amper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Wat wil je beleven meid? Ben niet zo goed in grapjes, heb je behoefte aan ontspanning? Zal ik eens een mooi nummer voor je opzetten? Heb je behoefte aan muziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 quote: Originally posted by: SpudWas gister trouwens nog onze fight tegen gekomen Har.. Ik weet niet of je nog op een antwoord zit te wachten. Ech nie, hebben we toch achter ons gelaten? Het houdt mij iig niet meer bezig, jou wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hahaha Vie, breakfast cake!! Nee, is mij ook niet gelukt. Har, ik wil je uitleggen wat er wrs mis gegaan is. Ik denk dat het teveel te maken had met dat ik teveel op m'n schouders gehaald had en dus hyper gevoelig. En dat we allebei spiegeltjes mensen zijn en wanneer we van mening zijn dat de ander moet kijken, we zelf vergeten te kijken. (als ik in het dagelijks leven stotter is prima, maar ook op een forum no way! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 De kaasfondue is klaar. Ik word aan tafel verwacht.Eet smakelijk, dat ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Grapjes op bestelling ben ik ook niet goed in, maar hoe dan ook, hou je taai Spud!En nou ga ik de honden er uit laten, en mezelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Smakelijk eten en heel veel plezier! Corinne (Bah, is niks om geconfronteerd te worden met je eigen schrijfstoring) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 ...het muziekje dan maar, heb ik verdorie de laatste dagen al zo vaak gedraaid...zit nog steeds in mijn kop! Wel mooi.. http://nl.youtube.com/watch?v=QHMqJkhuMeg Ben lief voor jezelf Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 dan zal je deze ook wel mooi vinden Har. Jammer dat het niet gezongen wordt door Marie Black Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik heb ineens een nieuwe jas gekocht bij de Aldi!!! Het was eigenlijk niet de bedoeling, omdat ik geen geld heb.Maar ik heb deze week voor de rest wel heeel zuinig gedaan.Hij is bruin met roze accenten en wit.Het is een ski-jack eigenlijk, zou erg warm zijn vanwege Thinsulate. Maar wel ademend...En heel veel vakjes en zakjes, heb ik altijd nodig...Mijn oude jas is zo smoezelig, en niet meer goed schoon te krijgen....Tja....onbezonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden