Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 quote: Originally posted by: SpudJa heel leuk dat je m'n naam gebruikt.. Zou je die willen verwijderen? Ik voel me ineens niet zo anoniem meer Har. Dat was toch een afkorting? Maar zal het verwijderen, ik wou je zeker niet comprimeren.
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Ik ga straks al die nieuwe jas 'uitproberen' bij het honden-uitlaten!Na het eten....
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Ja, ik geloof ook in reincarnatie.Misschien dan maar een andere slogan: stel niet uit tot een volgend leven, wat je ook in dit leven kunt doen.....
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Tis voor mij wel effe genoeg Spud, ga niet zoeken waar het niet te vinden is. Ooh....was het haast vergeten, zou nog effe wat gaan eten.
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Het zijn geloof ik wel 16 pakken wijn voor 30 euro...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Nee dat kan natuurlijk niet, die zijn 1,79 per stuk
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Jammer dat ik het niet goedkan horen....
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Tja, 16 pakken is wel lekker veel!Maar ik denk dat ik er maar 3 weken mee zou doen....en met de jas wel langer neem ik aan....
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 quote: Originally posted by: SpudSorry hoor maar nu komt de vraag in me naar boven, heb je gedronken ofzo? Want de Har die ik meende te kennen, is wel discreter dan dit... Welja, alsof ik niet discreet genoeg ben. En daar lees jij ook nog gewoon overheen. En dan vervolgens ook nog de veronderstelling dat ik gedronken heb, yep....het wordt hoog tijd dat ik wat ga eten, hoef ik me iig niet verder met jou bezig te houden. Jammer Spud, zou mooi zijn geweest als je jouw probleem verder had toe kunnen lichten. heb hier zo'n beetje mijn tijd aan jou verspild, je wordt bedankt!
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Wat een ge-Harrewar....
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Liever de jas én een goede gezondheid...Ik moet 'm nog buiten uitproberen...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Na het eten pas!!Nu de hondjes eten geven....
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Ik doe nog een beetje frites voor mezelf in de oven!!De honden zijn stukjes kauwstaafjes aan het zoeken in de kamer....
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 quote: Originally posted by: SpudHar ik maak je niet af. Ik zal het je uitleggen... Mijn vrienden weten dat ik me hier begeef, ben wel zo'n open typje. Nou krijg ik dus meer vragen (als ze het gelezen hebben) dan eerder. Eerder waren ze aan het gissen, nu kan het zijn dat ze dat niet meer hoeven. En daar wil ik graag de controle zelf over houden. Is dat raar? Dan nog maar even vragen waar jij het in godshemelsnaam over hebt. Ik kan het niet volgen. Om maar even on topic te blijven, heb je gedronken Spud, of is het een andere dwaling? Kan je daar een eerlijk antwoord op geven? Dat is wat ik me afvraag.
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Spud, wat bedoel je met: maar reageren om te reageren kan ik niet. ?
blacky Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 amaai wat is hetb hier stillekes ;-((ik plaats hier even een woordje dat alles oke met mij is , ik slaap heel veel alleez eigenlijk doe ik niets anders :$ maar zal wel zijn dat ik het nodig heb .of viva wel of niet leest maakt mij weinig uit , dat ander mogelijk lezen maakt mij wel veel uit groetjes uit slapen land
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 ...ik bedoel, weer onderweg aan het gaan?
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Spud, hoe dat nou, dat je niks te zeggen hebt?
ferry Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 har oppassen hé want je bent wel erg snel aangebrand:huh: lijkt mij.groet ferry.
ferry Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Hoi Spud,Niet gaan drinken he meisje!!! Blijf er voor vechten, want dat is echt de moeite waard.sterkte, Ferry.
An Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 Houtje: nog een.... Houtje je verwent jezelf extra door deze kerst niet te willen drinken. Wat een vreugde, rust in je hoofd en geen zorgen voor de volgende ochtend. Heerlijk, je mag genieten van een lekkere maaltijd en fijne mensen om je heen . Misschien zelfs mooie muziek of een film.Vie: deze tijd kan je juist goed benutten. Je kan iets doen wat je anders niet zou doen?Marjo: heerlijk dat je vandaag een klein stukje heb mogen genieten. Denk nog even aan dat momentje terug!Har: ppppppprrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttt................................. ding dong !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Geplaatst 20 december 2008 quote: Originally posted by: SpudEn Har, ik ben zeer benieuwd naar wat je weet. Wat heb jij al op vanavond. Ga je het ook nog een beetje bij jezelf houden Spud? Ben het overigens beu dat je mij aan het beschuldigen bent. Vraag me af of je daar plezier aan beleefd. Komt iig niet als zuiver op me over. Waar ben je mee bezig?Weet je dat zelf? Je hoeft mij immners niet te beschuldigen toch? Heb jij een zuiver geweten?Je komt op mij over als een groot alcoholisch probleem, pot verwijt de ketel en zo. Jammer, het begon zo leuk.Ik heb het nu wel even met jou gehad, lijkt me verstandig dat jij het zelf even verder uitzoekt. Dit is dus mijn laatste reply aan jou. Sterkte!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden