Spring naar bijdragen

Woensdag 21 januari


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er heel eerlijk in dat uiterlijk zeker iets doet, sorry dat ik het zo bot zeg maar het bepaald op bepaalde plekken toch wel of je op iemand afstapt of niet.

Maar ik heb op zeker moment ook iemand leren kennen via het net, die voldeen nou niet helemaal aan het ideaal plaatje zegmaar maar omdat er aan de binnen kant iets zat wat me raakte, zijn we lang aan elkaar blijven hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hier een Zielig Zootje Deelnemer :D.

Volgens mij snapt BB de goede bedoeling wel.

Tina voelde zich supergoed vandaag en wilde eigenlijk toch liever naar huis. Snap ik ook wel. Het valt ook niet mee, in zo'n druk gezin terecht te komen. Hoe leuk ook. Maar het is geen 14 maar 12 dagen geworden.

Natuurlijk heeft ze ook heimwee naar haar eigen plekje, huisje, enz. Ik heb na een wéék al huis-heemwee dus dat begrijp ik wel.

Mijn lieve buurman (want ik was wel een beetje overstuur hoor zeg ik eerlijk) is haar nu naar huis aan het brengen met mijn auto want daar past de rolstoel (een super onhandig ding) net goed in.

Dus een beetje dubbel, maar omdat Hansje ook ziek is, werd het mij ook wel een beetje veel en dat voelde ze heus wel aan.

Nu zit ik een beetje te geeuwen achter mijn beeldscherm, maar moet zo eten maken, Dochter moet voetballen (het leven gaat gewoon door hoor).

Ik hoop voor Tina dat ze veilig thuis komt en daar toch ook wat rust neemt. Want dat mag bést.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga dit forum blokkeren op mijn internet. Ik ben veel beter af in mijn eigen omgeving. Hier houden mensen van mij en nemen mij niet in de maling. Dat zouden ze trouwens ook nooit durven.

De hoofdcomputer is al geblokkeerd. Nu doe ik de laptop van dochter en als laatste mijn werkcomputer. Misschien hou ik één computer over om soms te kijken hoe het met julie gaat, maar comfortabel is die computer niet. Daar blijf je nooit lang achter hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,
Ik log net even in en zie een heel boze reactie van Floortje, heb de berichtjes teruggelezen maar krijg niet helemaal door waar het overgaat. Jammer dat ze het forum haar rug toekeert, ik voel momenteel juist zo'n steun van het forum. Wil daarom even kwijt, en ik doe dit om ook anderen die in dezelfde fase als ik zitten een hart onder de riem te steken, dat ik me zo lekker voel en dat na 2,5 dag droogstaan....Oh wat hoop ik dit nu echt deze keer vol te kunnen houden.
Vanmorgen heerlijk 10 km hardgelopen, Marjo heb nog aan jouw berichtje van gisteren gedacht over die mooie lucht en je gevoelens, en ik voel me zo positief na zo'n stuk intensief rennen.
Safidepafi, jouw uitgebreide bericht van vanmorgen ook met veel interesse gelezen.
JJ, hoe was de flessendoop, voelt vast goed nu?

aangepast, tiepvautje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JanJoris maak je geen zorgen dat komt wel vaker voor.
Niet dat het niet minder erg is voor Floor of zo.
Het forum moet je zien als het echte leven, loopt allemaal echt niet op rolletjes.

Ik heb hier juist veel geleerd juist omdat ik het een en ander af en toe aan de hand is.
Hoe ik daarop reageer en wat ik ermee doe.
Hoe gaat het met je trouwens?? Moeilijk vandaag? Of beter gezegd , dit tijdstip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo daar,

tuurlijk snap ik het. En Pip heeft ook gelijk, ze is nog niet dood. Maar dat zal spoedig zo zijn.

Floor, probeer te onderzoeken wat je zo boos maakt.

En lieve mensen, laat de reactie van Floor bij haar. Wat 'wij' ervan vinden is misschien ook wel niet zo interessant. Ieder gaat zijn/haar eigen proces door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...